15 Gün Sonra
Selim depoya girdiğinde ona bakarak "Hoş geldin sert çocuk," dedim ve gülümsedim.
"Bugün erken uyanmışsın." diyen Selim'e "Hava çok sıcak. Gömleğimin ilk düğmelerini açabilir misin? Malum ellerim bağlı," dedim.
Selim yanıma yaklaşıp gömleğimin ilk iki düğmesini açınca "Bir düğme daha." diye fısıldadım.
Selim bir düğme daha açarken gözü göğüslerimdeydi. Tam da istediğim gibi. İlk günün aksine bana hayranlıkla bakıyordu.
"Dokunmak istersen çekinme," dedim. Selim elini sütyenimde gezdirirken derin bir nefes verdi ve elini çekti.
"Bak sana bir teklifte bulunacağım." deyince "Seni diliyorum," dedim.
"Benimle evlenirsen buradan kurtulursun," dedi.
Hiç düşünmeden "Bas bana nikahı," dedim.
Selim bana şaşkınlıkla bakarken "Fazla mı yükseldim?" diye sordum.
"Benimle evlenmeye gönüllü olduğunu bilmiyordum," dedi.
"On beş gündür şehir şehir geziyoruz. Evet, Rüzgar'ın bizi bulması zor ama beni bu kadar süre bırakmamalıydı," dedim.
Aslında tek planım evlenirken kaçmaktı. Her türlü evlenmek için bu depodan çıkmamız gerekecek ve ikimiz de ünlü iş adamlarının çocuklarıyız.
Elbet magazinciler bizi fark edip haber yapacak. İşte böylece Rüzgar yerimizi öğrenecek.
"Doğru bir karar verdin." diyerek bana yaklaşan Selim'e "Evlenmeden önce yakınlaşmak şanssızlık getirirmiş," dedim.
"Sikerim şansını." deyip dudaklarımızı birleştirince istemeyerek karşılık verdim.
Kaç gündür Selim'e seksi görünmek için her boku yapmıştım. Benim planıma göre Selim bana aşık olacaktı ve serbest bırakacaktı. Evlenme teklifi etmeyecekti.
Selim benden ayrılırken içeri Hakan sırıtarak girdi.
"Oğlum senden hoşlandığını söyleyince bende evlenmenizi önerdim," dedi.
Böyle bir fikir zaten anca bu şerefsizden çıkardım. Zoraki bir şekilde gülümsedim.
"Gelin olarak artık bağlı durmak istemiyorum." deyince Hakan, Selim'e "Beliz'i ayarladığım yere götür," dedi.
"Tamam baba." deyip beni çözen Selim'e baktım.
"Üzgünüm güzelim ama bu şart." deyip koluma bir şırınga batırınca küfretmemek için kendimi zor tuttum. Bilincim kapanırken Selim'in beni kucağına aldığını hissedebiliyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kiralık Katil
ChickLitŞiddete maruz kalan bir kızın yaşadığı kötü bir günün ardından intikam almak istemesi ve aldığı intikamdan sonra herkesin intikamını almak isteyerek kiralık katil olması...