Sabah çalan zil ile uyanmıştım. Saate baktığımda sekize birkaç dakika kalmıştı. Yataktan kalktım ve aşağı indim.
Kapıyı açtığımda karşımda deri bir el çantası tutan, takım elbiseli bir adam vardı.
"Buyurun," dedim.
Sağ elini bana uzattı ve "Ben Kürşat Yunus. Üstün Kara'nın avukatayım. Maalesef Üstün Bey'i kaybettik," dedi.
"Çok üzüldüm." diye yalan konuştum.
"Adınız Beliz Akaş, değil mi?" diye sorunca "Evet," dedim.
"Tüm mirasını size bırakmış." deyince şaşkınlıkla "Ne?" dedim.
"Belgeler de öyle gözüküyor." deyince derin bir nefes verdim ve "Aslında mirasın bağışlanmasını istiyorum," dedim.
"Bununla ilgilenebilirim sanırım." diyen avukata "Mirasın kadın hakları ile ilgili vakıflara bağışlanmasını istiyorum. Bu konu ile ilgilenmesi için bir çalışanımı size yönlendireceğim," dedim.
Cebinden kartını çıkarıp bana uzattı ve "Numaram ve adresim kartta mevcut. İletişime geçeriz," dedi.
"Tamam," dedim ve kartı aldım.
Adam giderken yanımızda duran adamıma "Denilenleri duydun. Halledersin," dedim ve adamın kartını ona verdim.
"Tamam efendim." deyip gidince eve girdim ve hızlıca hazırlandım.
Saat sekizi on geçerken evden çıktım ve arabama bindim.
Yirmi dakika sonra lokantaya geldiğimde gülerek içeri girdim ve mutfak tarafına geçip çalışanlara "Günaydın," dedim.
Herkes bana bitkin bir halde cevap verirken Defne'ye "Herkesin neyi var?" diye sordum.
"Rüzgar Bey araba kazası yapmış. Ondan dolayı üzgünler," dedi.
"Ne zaman yapmış?" diye sordum.
"Bu sabah. Duyduğuma göre frenleri patlamış. Birisi onun kaza yapmasını istemiş diyorlar." diye cevap verdi.
"Anladım." diye mırıldandım.
"Ee daha burada ne yapıyorsun? Sevgilin kaza geçirmiş, hastaneye gitmelisin," dedi Defne.
"Hangi hastanede, biliyor musun?" diye sordum.
"Yeni yapılanda." deyince "Teşekkürler," dedim ve geldiğim gibi geri lokantadan çıktım.
Arabama bindiğimde "Ben ne yapıyorum?" diye mırıldandım. Bana ne Rüzgar'dan? Ne olduysa bu onun işi.
Bir yanım bunlardan sana ne derken diğer yanım hata yapsa da sana yardım etti, git yanına diyor.
Sonuç olarak ne olduğunu da merak ediyorum. Bence sadece merakımı gidermek için yanına gidebilirim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kiralık Katil
ChickLitŞiddete maruz kalan bir kızın yaşadığı kötü bir günün ardından intikam almak istemesi ve aldığı intikamdan sonra herkesin intikamını almak isteyerek kiralık katil olması...