"Öncelikle kendimi tanıtayım. Ben Meriç Hakanoğlu. İşe alımlara ben bakıyorum," dedi.
"Ben de kendimi tanıtmalı mıyım? Zaten beni tanıyorsunuz," dedim.
"Aynen, tanıtmana gerek yok." deyince "Peki," dedim.
"Sizinle aslında Savaş'ı ilk öldürdüğünüzde konuşmak istemiştim fakat bazı durumlar olduğundan dolayı Okan Abi beklememizi söyledi," dedi.
"Evet, o gün üç kişiyi öldürmüştüm ve ilk seferdi," dedim.
"Anlıyorum tabii. Ben de ilk seferinde çok geçirmiştim. Tabii senin durumun biraz daha kötüydü," dedi.
Savaş'ın bana yaptığı iğrençlikten bahsediyordu. Öğrenildiğini bilmiyordum.
İfadesiz bir suratla "Alıştım artık. Üstü kapalı konuşmanıza gerek yok," dedim.
"Konumuz bu değil, zaten." diyerek konuyu değiştirince derin bir nefes verdim.
"Okan Abi en iyi adamlardandır ve seni kiralık katil olarak bir seneye işe alacağımızı söyleyince açıkçası heyecanlandım. Çünkü Okan Abi nadir adam getirir ama getirdikleri sağlam olur," dedi.
"Herhangi bir test, soru sorma falan olmayacak mı? Sonuç olarak bir iş alımındayız," dedim.
"Okan Abi'nin getirdiği adama güvenim tam olur. O yüzden işin ayrıntılarını konuşalım," dedi.
"Peki," dedim.
"Sana iş olduğunda ben getireceğim ve seni duruma ve öldüreceğin kişiye göre bilgilendireceğim. İşin zorluk seviyesine göre her seferinde ücreti belirleyip sana elden ya da hesabına teslim edeceğim. Bir sorun oldu mu bana ulaşacaksın. Ayrıca kendine geliri iyi olan bir iş bulmalısın. Yakalanma oranımız çok düşük ama öyle bir durumda hesapların kontrol edilir ve para tutarsızlığı belli olur," dedi.
"Anladım." diye mırıldandım.
Masanın çekmecesinden bir silah çıkarıp bana verdi ve "Zaten silah taşıma izinler tam. Bu şahsi silahın. Görevleri bu silahla yapmayacaksın ama kendini koruman gerekirse her daim yanında bulunsun," dedi.
"Tamam," dedim ve silahı belime yerleştirdim.
"Seni daha fazla tutmayacağım. Sonuç olarak Okan Abi ile vedalaşmak istersin." deyince şaşkınlıkla "Ne?" diye bağırdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kiralık Katil
ChickLitŞiddete maruz kalan bir kızın yaşadığı kötü bir günün ardından intikam almak istemesi ve aldığı intikamdan sonra herkesin intikamını almak isteyerek kiralık katil olması...