Kurşun

4.5K 403 340
                                    

"Beliz." diye fısıldayan Rüzgar'a "Efendim," dedim. 

"Sıkıdım." deyince "Ne yapayım?" diye sordum. 

"Benimle ilgilen." diyen Rüzgar'a baktım ve "Sen küçük çocuk musun, Rüzgar?" diye sordum. 

Kafasını "evet" anlamında sallayınca yanaklarını sıkarak "Aman da aman çen büyüyemedin de filmimi mi bölüyorsun? Çenin ağzına sıçayım ben," dedim. 

Rüzgar kaşlarını çatarken yanaklarını daha da sıktım. 

"Sen küçük çocukları böyle mi seviyorsun?" diye sordu Rüzgar.

"Hayır, bu sana özel," dedim. 

"Sevmesen de olur artık." deyince "Aman çen küstün mü?" diye sordum.

Rüzgar bana cevap vermezken "Sıcak oldu ya tişörtü çıkaracağım," dedim. 

Rüzgar anında bana dönerken "Lan şerefsiz," dedim. 

Sanki bana dönmemiş gibi arkamdaki duvara bakarak "Duvara bakıyorum da çok güzel değil mi?" diye sordu.

"Bence kaçmak için beş saniyen ya var ya yok," dedim.

Rüzgar masumca bana bakarken "Üç saniye kaldı," dedim. 

Rüzgar yavaştan ayağa kalkınca "Ve sıfır." deyip ayağa kalktım. 

Rüzgar kaçarken peşinden hızla yürümeye başladım.

"Ulan sapık! Gel buraya!" diye bağırdım. 

Koltuğun arkasına geçti ve "Sapık mı? Sen kendi rızanla tişörtü çıkarıyordun. Ben masumum," dedi.

"Masum olduğunu mu savunuyorsun?" diye sordum.

"Olabilir." diyen Rüzgar'a yastık alıp fırlattım. 

Yastığı havada tutunca "Yastığı geri ver. Ben sana atacağım ve sen tutmayacaksın," dedim. 

"Tamam." deyip yastığı bana uzatırken hızla koltuğun diğer tarafına geçtim.

Rüzgar kaçmaya çalışmıştı ki çelme taktım ve koltuğa düşürdüm. Geri kalkmasın diye karnına otururken sırıttım.

"Prensip olarak bir kadına karşılık vermem." deyince "Zaten karşılık veremezsin," dedim. 

Bir anda konumlarımızı değiştirince "Yine de bazenleri karşılık vermek gerekebiliyor," dedi ve ellerimi tuttu. 

Filmin bittiğini fark edince "Bari sonunu izleyebilseydim," dedim.

"Beliz konuyu değiştirmeye çalışma." diyen Rüzgar'a baktım. 

Ne diyeceğimi bilemezken kapı çaldı. Sırıtarak Rüzgar'dan kurtuldum ve kapıya gittim. Rüzgar'ın "İşte bu yüzden yemeği evde hazırlayalım demiştim." diye söylendiğini duyuyordum.

Kapıyı açtığımda tam pizzaları alıyordum ki kurye silahını çıkardı. Belimden silahımı çıkarmama izin vermeden silahını ateşleyince sendelendim. 

Dizlerimin üzerine düşerken elim kurşun yarasına gitti. Elim kanın sıcaklığı hissederken yere yığıldım. Son hatırladıklarım Rüzgar'ın sesi oldu.

Kiralık KatilHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin