Aydınlandım

7.1K 554 155
                                    

"Beliz Hanım." diyerek gelen adamıma baktım ve "Efendim," dedim.

"Bulmamı istediğiniz Mehmet adlı şahsı evinde ölü bulduk. Öleli çok olmamıştı. Biz de hiçbir yere dokunmadan evden çıktık," dedi.

Eve geldiğimde Mehmet'i bulup bana getirmelerini istemiştim.

O adamın cezasını işkenceler ile verecektim.

"Öldürülmüş müydü?" diye sordum.

"Evet, göğsüne üç el ateş edilmiş. Yakın mesafe," dedi.

"Dikkatini çeken başka bir şey var mıydı?" diye sordum.

"Yoktu."

"Evin çevresinde adam falan da mı yoktu?" diye sordum.

"Yoktu, efendim." deyince "Tamam, gidebilirsin," dedim.

"Tamam, efendim." diyerek odadan çıkarken Meriç "Mehmet denilen o adam kim?" diye sordu.

"Bana iş görüşmesinde sarkıntılık yapan bir şerefsiz. Bugün işten atıldı," derken aklıma gelen şey ile aydınlandım.

Rüzgar Bey'in telefon konuşmasındaki dedikleri aklıma birer birer gelince hafiften güldüm.

"Yeni açılan lokantamızdaki şef Mehmet'i bugün içerisinde işten atın,"

"İkinci şekilde işten atın,"

İkinci şekilde işten atın dediği kısım Mehmet'in ölüm emriydi.

Olayı anladığım için gülerken Meriç "Ne oldu?" diye sordu.

"Kimin öldürdüğünü biliyorum," dedim.

"Kim?" diye sorunca "Bu da şimdilik bana kalsın," dedim.

"Şahsi meselen. İstersen söylersin," diyen Meriç geri tabağına gömülürken yarın olması için heveslenmeye başladım.

Yarın işe gittiğimde Rüzgar Bey de muhtemelen gelirdi. O zaman onunla konuşacaktım.

Meriç ikinci tabağını bitirme yolunda ilerlerken ben de yemeye başladım.

"Nasıl hissediyorsun?" diye soran Meriç'e "Tuhaf," dedim.

Meriç bu dediğime gülerek "Kısa sürede alışırsın," dedi.

"Sanırım Okan Amca yok diye de bir tuhaflık var. Evde yalnızlaştım," dedim.

"Normal. Ben de ev arkadaşımı öldürdükten sonra evdeki yalnızlığı hissetmiştim," dedi.

"Yaşadıklarımız ne kadar da benziyor(!), değil mi?" diye sordum.

Meriç dalga geçtiğimi fark etmiş olmalı ki "Benzer şeylerdi." diye mırıldandı.

Gülerek "Evet, çok benzer," dedim.

Kiralık KatilHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin