1 Yıl Sonra
"Beliz, uyan hadi." diyen Okan Amca ile somurtarak gözlerimi açtım.
"Günaydın güzellik. Hadi hazırlan, geç kalıyoruz," dedi.
Neyden bahsettiğini fark etmem ile yataktan hızla fırladım.
Bugün mafyalığa kabul edilmek için özel bir binaya gidip diğer mafyalar ile tanışacaktım ve onay gelirse işe başlayacaktım.
"Ben yolda atıştırman için birkaç şey hazırlattım. Acele et," dedi ve odamdan çıkıp kapıyı kapattı.
Dolabımdan siyah kot pantolonumu ve gri tişörtümü çıkarıp giydikten sonra banyoya gidip hızla işlerimi hallettim.
Aşağı indiğimde Okan Amca elime bir sandviç tutuşturdu ve "Çıkalım," dedi.
Evden çıkarken Okan Amca'nın hal ve tavırları dikkatimi çekmişti.
Bir durum onu düşündürüyor olmalı ki dalgın dalgın yürüyordu.
"Okan Amca iyi misin?" diye sordum.
"Evet, iyiyim." deyip gülümseyince bir şey olduğuna emin oldum. Gülümsemesi bile endişe doluydu.
Daha fazla zorlamadan arabanın ön taraftaki yolcu koltuğuna oturdum.
Sandviçimi yemeğe başlarken Okan Amca şoför koltuğuna geçti ve arabayı çalıştırdı.
"Sence nasıl bir dönüş yaparlar?" diye sordum.
"Olumlu olacağına eminim. Daha işlere başlamadan Savaş gibi bir adamı öldürdün," dedi.
O gün aklıma gelince acıyla gülümsedim. Artık acı vermiyordu ya da ben verdiği acıya alışmıştım.
Sonuç olarak evlenmek istemiyorum. İstesem bile bakireliği öyle dert edecek bir salak ile evlenmem.
Kısaca olan oldu. Oturup da olan bir şeyin götürdüğü bakireliğim için ağlayamam.
Bana anca böyle şerefsizlerden tüm herkes adına yaptıkları için intikam almak düşer.
Savdviçin son lokmasını da ağzıma attım ve "Ne zaman varırız?" diye sordum.
"En hızlı yarım saate varırız." diyen Okan Amca'ya "Tamam," dedim ve camdan dışarıyı seyretmeye başladım.
"Oraya vardığımızda herkes sana hayran olacak," dedi.
"Hayran olmaları için bir sene boyunca uğraştım. Eğer hayran olmazlarsa sorun onlardadır," dedim.
Okan Amca bu dediğime gülerken tebessüm ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kiralık Katil
ChickLitŞiddete maruz kalan bir kızın yaşadığı kötü bir günün ardından intikam almak istemesi ve aldığı intikamdan sonra herkesin intikamını almak isteyerek kiralık katil olması...