Tetikçi

4.5K 395 261
                                    

Rüzgar'dan Devam

Silah sesleri duymam ile silahımı çıkarıp kapıya koştum.  Yerde kanlar içinde yatan Beliz'i görmem ile hızla kucağıma aldım.

Kapıdan çıkarken adamlarımın kuryeciyi yakaladıklarını gördüm. 

"Bu it kimin adamıymış öğrenin ve bana bildirin," dedim hızlıca ve arabama koştum. 

Adamlarımdan İsmet arabanın arka kapısını açınca Beliz'i dikkatlice arka koltuğa yatırdım ve adamıma "Sen de yanına bin ve yarasına baskı yap," dedim. 

İsmet "Emredersiniz efendim." diyerek arabanın arka koltuğuna otururken şoför koltuğuna geçtim ve arabayı çalıştırdım. 

"Efendim diğerlerinden haber alındı. Evin yakınında gerçek kuryeciyi baygın bulmuşlar. Yakaladığımız adamın kime çalıştığını öğrenmeye çalışıyorlarmış," dedi İsmet. 

"Tahmin etmeliyim." diye mırıldandım.

Telefonum çalınca arayana baktım. Okan Bey arıyordu. Sıçtığımı hissederken telefonu açtım ve hoparlöre aldım. 

"Hakan bizim eve tetikçi göndermiş. Kimse yara almadan tetikçiyi etkisiz hale getirdik. Siz de dikkatli olun," dedi.

"Tetikçi bize de geldi," dedim. 

"İyi misiniz?" diye soran Okan Bey'e "Tetikçi gelen kuryenin yerine geçmiş ve kapıyı açan Beliz'i vurdu," dedim.

Endişeyle "Beliz'in durumu nasıl?" diye sordu. 

"Şu an hastaneye gidiyoruz. Kan kaybediyor," dedim.

"Hangi hastaneye gidiyorsunuz?" diye sorunca "Bizim evin yakınındaki hastane," dedim. Kafam Beliz'de olunca bildiğim hastanenin adı bile aklıma gelmemişti. 

Okan Bey "Yola çıkıyoruz." derken hastaneye yaklaşmıştık. 

"Biz de hastaneye geldik sayılır," dedim. 

"Tamam, telefonu kapatıyorum." diyen Okan Bey telefonu kapatırken hastaneye gelmiştik. 

Hızlıca arabadan indim ve Beliz'i kucağıma aldım.

Bahçede sohbet eden hemşireler bizi anında fark edince sedye getirdiler. Beliz'i dikkatlice sedyeye yatırdım ve sedyeyi ameliyathaneye ittirmelerine yardımcı oldum.

Ameliyathanenin kapısına gelince hemşire "Buradan sonrasına gelemezsiniz beyefendi," dedi.

Tam cevap verecekken içeri girdi ve ameliyathanenin kapısını kapattı. Öyle kalakalırken ne yapacağımı bilemedim. Yaralıydı ve ona yardım edemiyordum. 

Canım yanarken hastane koridorundaki sandalyeye oturdum ve yüzümü sıvazladım. Eğer iyi olmazsa kendimi asla affetmem. 

Kiralık KatilHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin