İstanbul'a geldiğimizde hızla babama sarıldım ve gülerek "Bak bu eve gelin olarak da gelebilirdim," dedim.
"Seni alacak kadar yürekli biri yok. Sen benim küçük kızının." diyen babam ile Rüzgar'a baktım.
"Aslında baba," dedim ve derin bir nefes verdim.
"Bir sorun mu var?" diye sordu babam.
"Rüzgar o yüreği yemiş, bana evlenme teklifi etti." diye hızlıca konuştum.
Babam Rüzgar'a döndüğünde Rüzgar da bana döndü.
"Sanırım ben de şöyle ucundan evet dedim ama bak yani ucundan söyledim," dedim.
Babam tam Rüzgar'a bir şey diyecekken Rüzgar bana "Zaten önünde diz çökünce 'Benimle evlenir misin?' diye sormadan 'Evet.' diyen başkasıydı," dedi Rüzgar.
"Tam evlenecekken kaçırdın. Bana evlilik borçlusun yani. O yüzden evet dedim," diye kendimi kurtarmaya çalıştım.
Tam Rüzgar konuşacakken babam "İkiniz de geçin salona ve didişmeyi kesin," dedi babam.
İkimiz de usluca salona geçip ikili koltuğa oturduğumuzda babam "Otelde niye balayı suitinde kaldığınızı da öğrenmek isterim," dedi.
"Bana balayı suiti de borçluydu." diye mırıldandım.
"Balayı suitinde tek bir yatak olduğunu hatırlamak istemiyorum fakat Rüzgar umarım kızımın yanında uyumamışsındır," dedi babam.
"Yok efendim. Ben koltukta yattım." diye yalan söyleyen Rüzgar'ın ardından "Baba ben sence bunu yanımda yatırır mıyım?" diye sordum.
Gecenin sonunda ikimizin de çıplak bir şekilde uyuduğumuz gerçeği aklıma gelince yutkunmamak için kendimi tuttum.
"Emin olmak istedim." diyen babama "Merak etme. Evlilik teklifi geldiğinde bile çok yakınlaşmasına izin vermedim," dedim.
"İyi bakalım. Birazdan başlayacak olan magazin haberlerinde olacağınızı duydum. Ben bir telefon konuşması edip geliyorum," dedi babam.
"Tamam," dedim.
Babam odadan çıkınca Rüzgar gülerek sesini inceltti ve "Evlilik teklifi geldiğinde bile çok yakınlaşmasına izin vermedim." diyerek beni taklit etti.
Ben de ona ayak uydurarak "Yok efendim. Ben koltukta yattım," dedim.
İkimiz de bu yalanlara gülerken kapı çaldı.
Babam içeriden "Ben baktım!" diye bağırınca ayağa kalkmadım.
İki dakika sonra içeri Defne ve Meriç girince Defne "Seni çok özledim." diyerek bana sarıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kiralık Katil
ChickLitŞiddete maruz kalan bir kızın yaşadığı kötü bir günün ardından intikam almak istemesi ve aldığı intikamdan sonra herkesin intikamını almak isteyerek kiralık katil olması...