Kan

5K 405 137
                                    

Çetin nefes nefese yanıma gelince "Ne oluyor?" diye sordum. 

"Kemal, hain." diyordu ki kafasından vuruldu. Hızla ayağa kalkarken içeri Kemal girdi. 

"Seni hain köpek." diye bağırdım sinirle. 

Bana gülerken sinirle yumruklarımı sıktım. 

"Sadece sen kaldın. Teslim ol," deyince derin nefes verdim.

"Tamam, sen kazandın," dedim ve elimi havaya kaldırdım. 

Yanıma yaklaşır yaklaşmaz silah tutan bileğini hızla döndürüp silahı yere düşürttüm. 

Bana sinirle bakarken kahkaha attım ve "Boşuna sizin patronunuz olarak gezinmedim. Şimdi annenin yanına gidip ağlayacak mısın yoksa ölecek misin?" diye sordum. 

Sorum biter bitmez yüzüme bir yumruk savurunca eğildim ve diz kapağına yandan tekme attım. 

Bir, iki adım sağa doğru gidince ona bakıp sırıttım ve üstümdeki ceketi çıkarıp yere attım. 

Kenarda bulduğu demir sopayı alınca "Ciddi misin?" diye sordum. 

Bana doğru gelmeye başlayınca duvara doğru hızla koştum. Tam bana vuracakken düz duvara basıp takla attım. 

Kemal'in tam arkasına düşünce demir sopayı aldığı yerden ikinci demir sopayı aldım. 

"İşte şimdi şartlar eşitlendi," dedim. Sinirle karnıma tekme atınca sırtım duvara çarptı.

Sopayı kafama doğru savurunca yana kaydım ve az önce tekme attığım diz kapağına demir sopayla vurdum. 

Acıyla yüzüme yumruk atınca burnumdan kan akmaya başladı. İçeri zorla girildiğine dair sesler de duyulunca küfrettim. 

Sinirle ona doğru koştum ve yüzüne demir sopayla vurdum. Bilinci kapanınca aşağıdan gelen sesleri dinledim. Buraya yaklaşıyorlardı. 

Kemal'in de silahını aldıktan sonra çatı katındaki eşyalara göz gezdirdim. Halat görmem ile  halatı aldım ve çatı katının penceresini açtım. 

Dikkatlice pencereden dışarı çıktım ve çatıya tırmandım. Çatı katından sesler gelmeye başlamıştı. 

"Pencereden kaçmış!" diye bağıran bir adam ile kaçabilecek en mantıklı yola baktım. Aklıma gelen fikir ile sırıttım. Hep bunu yapmak istemişimdir. 

Kiralık KatilHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin