"Ne? Koynuma kim girmiş lan benim?" diye sordu.
"Seda buradaydı!" diye bağırdım sinirle.
"Evime mi girmiş?" diye uykulu uykulu sorunca "Yatağına da girmiş, Rüzgar," dedim sinirle.
"Beliz gerçekten ne oldu, bitti bilmiyorum. Kaç haftadır seni bulmak için doğru düzgün uyumuyorum ve kaç kilometre yol yürüdüm. Yorgundum ve anında sızmışım," dedi.
"Böyle saçma bir şey olabilir mi? Sen derin uykudayken eski sevgilin yanına gelip uyuyor!" diye bağırdım.
"Beliz, lütfen sakin ol. Daha önce de dediğimiz gibi Seda işin içinde olabilir," dedi.
"Sakin falan olmuyorum!" diye bağırdım.
"Özür dilerim, tamam mı? Seni günlerce arayıp yorgun düştüğüm için özür dilerim! Sadece uyuyordum! O kadın bir işler çevirirken uyuduğum için özür dilerim! Şimdi ne yapmamı istiyorsun? Olan olmuş. Ne yapabilirim?" diye bağırdı.
Anlık bir sinirle "Bana bağırma! Senin yüzünden birçok şey kaybediyorum!" diye bağırdım.
Rüzgar'ın yüzü değişirken "Ne kaybediyorsun?" diye sordu.
Yataktan kalktım ve "Artık sert değilim. Böyle vıcık vıcık aşk yaşıyorum. Yakında elde ettiğim gücüm de gidecek. Sonra da mafyalığım," dedim.
"Bunlar benim yüzümden mi?" diye sordu Rüzgar.
"Benim yapımı bozuyorsun, Rüzgar! Artık eski Beliz değilim. Böyle aşk böcüşleri gibi olmak istemiyorum! Tek başıma ve sert harikaydım!" diye bağırdım.
"Hayatında beni istemiyor musun?" diye soran Rüzgar ile dediklerimin farkına vardım.
Selim'in söyledikleri ve Seda'nın bu sürprizi yüzünden aşırı sinirlenmiştim ve Rüzgar'a haksız yere bağırıp suçlamıştım.
Kendime küfür okurken Rüzgar yataktan kalktı ve "Bana cevap ver, Beliz!" diye bağırdı.
"Rüzgar," dedim.
"Senin için tüm işlerimi bıraktım. Lokantalar ile ilgilenmiyorum, depolar birbirine girmiş. Adamlarım patron arıyor. Peki ben ne yapıyorum? Beliz aşağı, Beliz yukarı. Aman sen iyi ol yeter, yanımda ol falan falan. Bir kere bile bunların sorumluluğunu sana yüklemedim," dedi.
Hiçbir şey diyemezken Rüzgar "Tek sorumluluk sana olan bu aşkım. Asla seni suçlamadım. Çünkü suçlayıp senden ayrılsam sana olan aşkım azalmayacaktı. Yine seni deli gibi sevecektim ve bu sevdam bana her işimde engel olacaktı," dedi.
"Şimdi bu olanların tek sorumlusu bensem at yüzüğü ve çekip git," dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kiralık Katil
ChickLitŞiddete maruz kalan bir kızın yaşadığı kötü bir günün ardından intikam almak istemesi ve aldığı intikamdan sonra herkesin intikamını almak isteyerek kiralık katil olması...