Aşıklar Mahkemesi (14)

8.1K 747 118
                                    

Çın Çın Çınnnn +18 Uyarısı! Bölüm fazlasıyla +18 sahneler içermektedir. Rahatsız olanlar bu bölümü okumak istemeyebilir, diğerlerine keyifli okumalar dilerim ;)

Burak istediği cevabı alır almaz harekete geçmişti. Müge'yi kendine çevirdi. Eğilip bir elini bacaklarının arkasına diğerini sırtına yerleştirerek kadını kucağına aldığında Müge heyecan dolu ufak bir çığlık attı.

Geniş adımlarla üst kata çıkan Burak, ışığı açtığında Müge, odanın ortasında duran büyük yatağı gördü. Yatağın başlığı yoktu ve ahşap bir yükselti üstüne yerleştirilmiş battal boy bir yataktı. Üstünde iki büyük yastık ve beyaz bir örtü seriliydi. Yatağın karşı duvarı da tamamen camdı. Müge sabah olduğunda evin arka tarafının manzarasını görmek için sabırsızlanıyordu ama şu an için sabırsızlandığı başka bir şey vardı. O koca siki içinde istiyordu.

Burak onu yatağa adeta fırlattı. "Soyun!" dediğinde ikiletmesine gerek yoktu. Müge hızla önce kazağını çıkarttı. Ardından yatağa uzanıp pantolonunun düğmesini açarak bacaklarından aşağı sıyırdı. İç çamaşırlarıyla kaldığında Burak "Hepsini çıkar" diye tıslamıştı.

Yatakta daha çok emir veren kişi olan Müge bütün bu emirleri karşı çıkmadan yerine getirdi ama elbet benim de sıram gelecek diye düşünüyordu. Şu an yatağın ucunda durmuş onu soyunurken izleyen adam fazlasıyla seksi görünüyordu.

Müge üstündekileri tamamen çıkardıktan sonra Burak ensesine uzanıp kazağını tek seferde çıkardı. Yatakta dizlerinin üstünde kalkan Müge adamı heyecanla izliyordu. Bacaklarının arası şimdiden sırılsıklamdı.

Pantolonunun düğmelerini tek tek açan Burak, kadının onu izleyen gözlerindeki arzudan zevk alıyordu. Birden gelişen içindeki isteği bastırdı. Böyle bir şey mümkün değildi. Pantolonunu ve iç çamaşırını tek seferde çıkarttıktan sonra "Arkanı dön" diye emretti.

Kadının itiraz etmeden emirlerini yerine getirmesi hoşuna gitmişti. Yapı itibariyle kadının dik başlı ve emir almaktan hoşlanmayan biri olduğunu düşünmüştü ama belli ki yanılmıştı. Tüm isteklerini ikiletmeden yerine getiriyordu.

Kadının ayrık bacaklarının arasında diz üstü durdu. Normalde kadını hemen istediği pozisyona getirir ve içine girerdi ama bu sefer öyle yapmadı. Aralarında belli mesafe varken elini kaldırıp parmaklarını kadının kolunda gezdirdi. Tenlerinin temasıyla Burak iç çekti, Müge ürperdi.

Parmaklarını kolunda yukarı doğru kaydırdıktan sonra tekrar aşağı indirdi ve kolunun altından beline yönlendirdi. Kadının bedeni tekrar ürperdiğinde onu çekip göğsüne yaslamıştı.

Kadının çıplak bedeni göğsüne yaslandığında mümkünmüş gibi aleti biraz daha sertleşerek ona acı vermeye başladı. Ancak hala kadına dokunmaya devam etmek istiyordu. Kendine engel olamıyordu.

Diğer eliyle kadının saçlarını önünden çekip diğer omzuna attı. Kafasını eğip dudaklarını boynuyla omzu arasındaki boşluğa değdirdi. Parmakları ise kadının karnından yukarı doğru çıkıp o merak ettiği göğüsleri buldu. Ucu şimdiden sertleşmişti.

Parmaklarıyla büyük tomurcuğu kavrayıp çekiştirdi. Kadının bedeni zevkle kıvrandığında Burak kalçalarını hareket ettirip ona doğru sürtündü. İşte burada tüm sabrı son bulmuştu.

Elini aşağı indirip parmaklarıyla kadının sıcaklığını buldu. Sırılsıklam olduğunu hissettiğinde hırlayarak ensesini kavrayıp onu yatağa doğru itti. Diğer eliyle de belini kavrayıp kadının istediği pozisyonu almasını sağladı. Müge onun hareketlerine uyum sağlayarak o çok sevdiği kıçı havaya diktiğinde Burak ağzının içinde homurdandı.

Aşıklar Serisi (4 Kısa Hikaye)(Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin