Pars elindeki kahve bardaklarıyla "Günaydın hanımlar, kolay gelsin" diyerek içeri girdiğinde iki çift meraklı göz ona bakıyordu.
Genç adam gülümseyerek kahvelerini hanımların masalarına bıraktıktan sonra "Ben Pars, Çilek Hanım'ın arkadaşıyım" dedi.
İki kadın da ona gülümserken "Kahve için teşekkür ederiz Pars Bey, ben Buse, Çilek Hanım'ın asistanıyım" diyen kız şaşkınlığını ilk üstünden atan olmuştu.
Diğeri de "Ben Yasemin" diyerek kendini tanıttığında Pars "Tanıştığımıza memnun oldum" dedikten sonra elinde kalan son bardağı işaret ederek "Bunu da Çilek için getirmiştim. Burada mı?" diye sordu.
Kadınların ikisi de kafasını iki yana sallarken Buse "Bugün evden çalışacakmış, önemli bir misafiri olduğunu söyledi" dedi.
Pars'ın çenesi kısa bir an gerildi. Gülümsemesi sertleşti ancak "Teşekkür ederim, size kolay gelsin" demeyi başardı.
Sinirle arkasını dönüp iş yerinden çıktıktan sonra elindeki bardağı çöpe atıp İdil'in pastanesine hızlı adımlarla ilerledi.
"Pars abi! Hoş geldin" diyerek onu karşılayan Arya'yı kolundan tuttuğu gibi pastanenin bir köşesine çekerken "Kara böceğim yardımına ihtiyacım var" dedi.
Sakin bir yerde durarak genç kızın kolunu bırakırken Arya merakla ona bakıp "Ne oldu?" diye sordu.
Pars, annesinin etrafta olup olmadığını kontrol ettikten sonra "Dün Çilek'i bir adamla eve girerken gördüm. Az önce de iş yerine uğradım bugün evden çalışacağını söylemiş, önemli bir misafiri varmış" dedi.
İnanmaz gözlerle ona bakan Arya "Çilek'i mi takip ediyorsun?" dediğinde Pars dişlerinin arasından "Saçmalama" dedikten sonra açıkladı.
"Ona gitmiştim tesadüf eseri ikisini gördüm ve ben de geri döndüm. Adamla bu gün evde kalacak Arya. Kafayı yiyeceğim kim olduğunu öğrenmem lazım"
Arya elini onun omzuna attı. Küçücük boyuyla genç adamın omzuna yetişmek için parmak ucunda yükselmişti. "Pars abi senin sonunu hiç iyi görmüyorum. Bu haller iyi değil" dediğinde Pars omzunu silkip onun elinden kurtuldu.
"Arya dalga geçme, Çilek'in başkasıyla olabileceğini söylüyorum sana" dediğinde Arya gülümseyerek "Bence hiçte düşündüğün gibi bir şey değil. Olsa bilirdim, kesin yakın bir arkadaşı filan" dedi.
Pars "Öyleyse bana kim olduğunu öğren" diye tıslarken Arya sırıtarak "O iş kolay mutfağa gidip yenge jokerime başvuracağım" dedi ve arkasını döndüğü gibi ilerlemeye başladı.
Annesinin aklına gelmesiyle Pars ileri atılıp onu durdurdu. "Annemin yanında sakın bir şey belli etme" dediğinde Arya gülümseyerek "Merak etme canım onu şimdi yanına gönderiyorum" demiş ve hızla uzaklaşmıştı.
Pars arkasından "Arya hayır" diye seslense de genç kız durmadı. Ağzının içinde "Annem burada olduğumu öğrenmesin" diye homurdanıyordu.
Ayakta dikilmek istemeyen Pars boş masalardan birine geçtikten kısa süre sonra annesi yanına geldi.
"Oğlum, ne oldu? Beni çağırmışsın" diyen kadının telaşlı sesini duyduğunda Pars kafasını kaldırıp annesine baktı.
"Seni mi çağırmışım" dedikten sonra "Ha evet anne ya ne yaptın diye merak ettim" dediğinde Sultan Hanım yanına gelip elini alnına koydu.
Pars gözlerini devirirken "Ateşinde yok çocuğum ne saçmalıyorsun sen yine. Ne yapıyor olabilirim akşam anlattım ya sana mutfakta neler yaptığımı" diyen Sultan Hanım sinirliydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşıklar Serisi (4 Kısa Hikaye)(Tamamlandı)
RomanceAşıklar Tiyatrosu, Aşıklar Çeşmesi, Aşıklar Mahkemesi ve Aşıklar Köprüsü olmak üzere 4 hikayeyi içinde barındıran bir kitaptır. Hayat küçük tesadüflerle başlar. Hiç beklemediğin bir zamanda, hiç beklemediğin bir yerde ;)