Çilek uzandığı şezlongdan elindeki kokteylini yudumlarken öldürücü bakışları Pars'ın üstündeydi.
Genç adam havuz kenarındaki barda oturmuş etrafındaki beş kadınla, evet yanlış duymadınız beş kadınla, sohbet ediyordu. O anlatıyor, kadınlar kahkaha atıyor, Pars'ta onlarla birlikte gülüyordu.
Kadının biri sargılı koluna dokunarak Pars'a yaklaştığında Çilek içeceğini pipetten öyle bir çekti ki bardak bir anda bitmişti.
Bardağın bittiğini belirten hava sesini duyduğunda somurtarak önüne dönüp boş bardağı diğer tarafındaki sehpaya bıraktı ve Müge ile göz göze geldi.
Hemen yanındaki şezlongda uzanmış olan genç kadın gülümseyerek "Pars'ın keyfi yerinde görünüyor" dediğinde Çilek "Bana ne" dedi.
"Valla hiç umursamıyormuş gibi davranma, sinirden resmen kulaklarından duman çıkıyor" diyen arkadaşına "O sıcaktandır" dediğinde Müge kahkaha attı.
Çilek ona sinirle bakarken "Senin ders çalışman filan gerekmiyor mu?" dedi.
Müge sırıtarak "Bu sene sınava girmediğim için rahatım tatlım unuttun mu? Tabi bu tatil dönüşü sıkı bir şekilde başlayacağım. Ayrıca Burak ile de konuştuk. Yeni bir asistan alacak" dedi.
Çilek gülümsedi. "Sonunda üstündeki yüklerin bir kısmını bırakmaya karar vermene sevindim. Her şeyi bir arada yapamazdın" dediğinde Müge "Keşke sen de yüklerinin bir kısmını bırakabilsen" diye karşılık verdi.
Onun sözleriyle Çilek gözlerini devirdi ve havuzda yüzen diğerlerine bakıp "Ben de biraz suya gireceğim. Geliyor musun?" dedi.
Müge kafasını iki yana salladığında Çilek diğerlerine katılmak için ayağa kalktı. Ancak emen önündeki merdivenden havuza girmek yerine havuz boyunca aheste adımlarla ilerledi. Barın bulunduğu uca kadar gittikten sonra en baştaki merdivenden yavaşça suyun içine süzüldü. Birçok bakışı üstüne çektiğinin farkında olarak gülümsedi ve arkadaşlarına doğru yüzmeye başladı.
Etrafı kızlarla sarılı olan Pars, Çilek'in kalkıp yaklaştığını görünce bara geleceğini düşünmüştü ancak genç kadın merdivenden havuza girmişti. Etrafındaki kadınlarla sohbet ediyor olsa da bakışları sürekli Çilek'e kaymış, genç kadının hayal gücüne çok yer bırakmayan bikinisinin içindeki vücudunu beğenerek süzmüştü. Bikinin içinde göğüsleri sanki daha bir dolgun görünüyordu.
"Tatlım beni duydun mu?" diyen kadının sözleriyle daldığı düşüncelerden sıyrılıp hemen yanında duran sarışına baktı.
"Anlamadım tatlım kusura bakma" dediğinde kadın gülümseyerek "Akşama kulüpte parti varmış, sen de gelir misin?" dedi.
Kafasını onaylarcasına sallayan Pars "Tabi ki gelirim tatlım" derken "Nereye gidiyorsun tatlım?" diyen sesle arkasına doğru baktı.
Müge arkasında durmuş barmene içki siparişi veriyordu. Pars "Parti varmış" derken genç kadın içkisini alıp yanındaki kızları itekleyerek elini omzuna koydu.
"Bensiz hiçbir yere gidemezsin canım" dediğinde Pars'ın öfkeli bakışlarına maruz kalsa da elini beline indirdi ve "Benden yeterince uzak kalmana izin verdim. Artık yanıma gelmeni istiyorum" diyerek onu çekip oturduğu yerden kaldırdı.
Etrafındaki kadınlar biranda ondan uzaklaşırken Pars ağzını açıp bir şey demek istedi ancak Müge'nin beline attığı çimdikle inleyip sustu.
Bardan biraz uzaklaştıklarında genç kadına "Ne yapıyorsun sen!" diye tısladığında Müge sırıtarak "Canını kurtarıyorum" dedi.
"Canım hiçte tehlikede değildi" dediğinde Müge "Sen öyle san biraz daha o kadının bir yerlerine dokunmasına izin verseydin hem senin hem onun canı fena halde tehlikedeydi" dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşıklar Serisi (4 Kısa Hikaye)(Tamamlandı)
RomanceAşıklar Tiyatrosu, Aşıklar Çeşmesi, Aşıklar Mahkemesi ve Aşıklar Köprüsü olmak üzere 4 hikayeyi içinde barındıran bir kitaptır. Hayat küçük tesadüflerle başlar. Hiç beklemediğin bir zamanda, hiç beklemediğin bir yerde ;)