"Müge sakin ol. Eminim geri gelecektir" diye İdil'e bakan Müge öfkeyle konuştu. "Elbette gelecek İdil. Ada'yı arayıp programını sonraki haftaya aktarttığına göre elbette gelecek. Ama önemli olan ne zaman geleceği değil. Neden gitti? Nereye gitti? Lanet olsun öyle bir geceden sonra buz gibi yatakta uyandım ve adam iki gündür yok!"
Genç kadının gözleri yine doldu. O gece ikisi için de her şeyin değiştiğini düşünmüştü. Bir ilişkilerinin olabileceğini düşünmüştü. Defalarca sevişmişlerdi ve Müge daha önce hayatında böyle bir gece yaşamamıştı. Bunun yaşadığı orgazmlarla da bir ilgisi yoktu. Evet tatmin olmuştu ama tam anlamıyla tatmin olmayı kastediyordu. Hem duygusal hem de fiziksel bir tatmindi. Birbirlerinin gözlerine bakarak bedenlerini keşfetmişler, hiç ummadıkları hazzı yaşamışlardı.
Öne eğilip ellerini saçının arasına daldıran Müge. Her şey ben mi abartıyorum? Diye düşündü. Sonuçta daha geçen hafta sonu başlamıştı ne olduğunu bilmediği ilişkileri. Seks demişlerdi adına ama Çarşamba gecesi her şey sanki başka bir boyut kazanmıştı. Yoksa ona mı öyle gelmişti? Ben mi abartıyorum? Kelimeleri bir kez daha beyninde yankılandı.
"Geldiğinde bir açıklama yapacağına eminim. Beklemekten başka yapacak bir şey yok" diyen arkadaşını kafasını sallayarak onayladı.
Ayağa kalkıp yanında duran çantasını eline aldıktan sonra "Ben artık gideyim. Yarın yeni ev araştırmalarına da başlayacağım. Artık o evde kalamam. Bu beni ikinci defa küçük düşürüşü ve benim sabrım kalmadı" dedi.
Onu kapıya kadar takip eden İdil "Bence onunla konuşmadan bir karar verme. Dediğim gibi neden gittiğini ve nerede olduğunu bilmiyoruz. Döndüğünde bir açıklaması yoksa hemen benim evime gelebilirsin. Arslan'ı çabuk ikna edeceğime eminim" dedi.
Arkasını dönüp arkadaşına kısaca sarılan Müge "Teşekkür ederim İdil. İyi ki varsınız" dedikten sonra oradan ayrıldı.
Diğer tarafta Arslan ve Pars de endişe içindeydiler. İki gündür Burak'tan haber alamamışlardı ve Pars onun evine ve ofisine gidip araştırma yapmakta diretince Arslan ona Müge hakkındaki gerçeği söylemek zorunda kalmıştı.
"İnanamıyorum size bunca zaman benden de mi sakladınız? Lanet olsun bu İdil ve arkadaşları hepinizin aklını çelmek için sırada mı bekliyordu! Neler oluyor lan böyle! Ne olacak şimdi? Bana kala kala deli Çilek mi kaldı? O kadınla karşılaşmamak için sizinle olan tüm bağımı bile kopartabilirim. Yemin ederim İdil ve arkadaşlarından korkmaya başladım ben artık. Büyücü mü lan bunlar!"
"Saçmalama Pars" diye homurdanan Arslan arkasına yaslanıp arkadaşına gözlerini devirdi.
"Sarı çiyan Müge ve bizim vajina bağımlısı Burak'tan bahsediyoruz. İkisinin bir araya geleceğini kırk yıl düşünsem aklıma gelmezdi. Sen ve İdil'in başının altından mı çıkıyor bütün bunlar? Önce Emre'nin başını yaktınız sonra da Burak'ın mı?"
"Sana kaç defa anlattım, bizim bir ilgimiz yok. Emre ve Tuğba'nın birlikte olduğunu çok sonradan öğrendik. Arkadaşlarımızın aslında birlikte olduğunu öğrendiğimizde en az bizde senin şu an yaşadığın kadar şok yaşadık. Sonra pastane kapatılınca Müge iş aramaya başladı. Tuğba da Emre'ye bundan bahsetmiş ve Emre, Burak'ın asistan aradığını söyleyip numarasını vermiş. Müge görüşmeye gittiğinde de Burak'ın onu hemen işe aldığını ve sonrasını biliyorsun. Emre bana da bir şey söylememişti ama İdil ve ben, Tuğba ile Emre'nin sevgili olduğunu bildiğimiz için Burak'ın yeni asistanının Müge olduğunu tahmin ettik."
"Ya şu sahte kimlik olayı, kadın gerçekten sahte kimlik mi kullanıyor?
"Öyleymiş ama nedenini bilmiyorum. İdil bu konuda bir şey söylememekte kararlı, belki yardım edebilirim dedim ama yine de anlattıramadım"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşıklar Serisi (4 Kısa Hikaye)(Tamamlandı)
Storie d'amoreAşıklar Tiyatrosu, Aşıklar Çeşmesi, Aşıklar Mahkemesi ve Aşıklar Köprüsü olmak üzere 4 hikayeyi içinde barındıran bir kitaptır. Hayat küçük tesadüflerle başlar. Hiç beklemediğin bir zamanda, hiç beklemediğin bir yerde ;)