Aşıklar Tiyatrosu (6)

8.6K 909 124
                                    

Selaammmm!!!

Size bir gece sürprizi yapayım dedim 😂 Hala uyanık olan var mıdır bilemiyorum 🤣 Neyse en kötü ihtimal sabah uyandığınızda sürpriz olur 😁

Keyifli okumalar dilerim, sizi seviyorum. Hayatınıza iyi bakın...

İdil uyandığında ağzı bir çöl kadar kuruydu. Ağzındaki kötü tattan kurtulabilmek için defalarca yutkundu ama bu ağzını daha fazla kurutmaktan başka bir işe yaramadı. Gözlerini kırpıştırarak açtı. İlk algısı önünde sıkıca sarıldığı sıcak şey oldu. Kafasını eğip baktığında bir el göğüslerinin arasında yüzüne doğru uzanmış kolları sıkıca geniş kolun etrafına sarılmıştı. İrkilerek geriye doğru sıçradığında arkasındaki sert bedeni fazlasıyla hissetti.

Sıcak bir nefes ensesindeki saçları kıpırdatırken Arslan'ın boğuk sesi "Günaydın minik tırtılım" dedi. İdil içinde bulunduğun anın etkisiyle donup kalmıştı. Kalçasında hissettiği sert şey ise onu fazlasıyla korkutuyordu. Yutkunarak ağzının daha da kurumasına sebep olurken "Arslan kötü amaçlı uvuzlarını benden uzaklaştırır mısın?" dedi.

Arslan kıkırdarken "Hadi ya, bende akşam başladığımız işi bitiririz diye düşünmüştüm" diyerek dalga geçse de kadının isteğine saygı göstererek kalçasını geri çekti. Ancak sıkıca etrafına sardığı kollarını çözmemişti.

İdil onun sözleriyle gözlerini irice açtı. "Öyle bir şey olmadı!" diye bağırırken Arslan "Emin misin?" diye sorunca geceyi hatırlamaya çalışarak düşünmeye başladı. Ama havuzda yüzdüğünü ve... "Ah tırtıl" diyerek inledi. Sırtında hissettiği göğüs şiddetle sarsılınca İdil kolunu geri atarak onun karnına dirsek attı.

Arslan "Ah" diye homurdanarak onu göğsüne daha çok çekti. Yüzünü kadının saçlarının arasına gömerek derin bir nefes alırken "Hayır olmadı" diyerek itiraf etti. Ardından dudaklarını İdil'in kulağının arkasına yerleştirerek "Ama istersen seve seve olmasına yardım ederim" dedi.

İdil, Arslan'ın ılık nefesi ve kurduğu cümlenin etkisiyle ürperdi. Göğüs uçları tahrik olduğunu belli edercesine belirginleşti. Kasıklarında hissettiği kasılmayla bacaklarını kıpırdattı. Sesini kontrol altında tutmaya çalışarak "Saçmalama öyle bir şey olmayacak" dedi.

Arslan dudaklarını onun kulağına sürterken "İdil birbirimizden etkilendiğimizin farkındasın değil mi?" diye sordu.

İdil onun etkisinden kurtulabilmek için büyük bir çabayla kollarının arasında sırt üstü döndü. Arslan'a kısa bir bakış attıktan sonra onun tutkuyla kararmış gözlerinden gözlerini kaçırarak tavana baktı. "Biriyle birlikte olabilmem için etkilenmekten daha güçlü hisler beslemem gerekiyor" dedi. Arslan oflayarak ondan biraz uzaklaşsa da kollarını üstünden tamamen çekmemişti. Kafasını geriye çekerek tavanı izleyen kadının yüzünü incelerken "Seks için daha fazlasına gerek yok tatlım" dedi.

İdil ona yandan ters bir bakış attı."Evlenmeyeceğim bir adamla seks yapmayacağım Arslan" Arslan gözlerini devirdi. "Kadınlar" diye homurdanarak kollarını İdil'in etrafından çözüp yataktan inmek için arkasını döndü. İdil "Ne varmış kadınlarda siz erkekler gibi duygusuz olamadığımız için kusura bakma" diye homurdanırken Arslan ayağa kalktı.

Yatağın etrafından dolanıp banyoya giderken iç çamaşırının içinde kendini yeterince belli eden erkekliğini göstererek "Sen buna duygusuz mu diyorsun?" dedi. İdil onun arsızlığıyla "Arslan" diye bağırıp yanındaki yastığı alarak öfkeyle adama fırlattı.

Arslan yastığı gülerek havada yakalayıp önüne tuttu. "Tamam, anlaşıldı arkadaş kalmaya devam" dedikten sonra iç çekerek kadının bedenini süzerken tişörtün altında belli olan göğüs uçlarını gördüğünde içindeki isteğe tekrar karşı koyamadı. Arslan yüzündeki yaramaz ifadeyle kadının üstüne doğru geldiğinde İdil geriye çekilerek sırtını yatağın başlığına yasladı. Arslan üstüne uzandığında gözleri kocaman açıldı. Neyse ki Arslan'ın önüne tuttuğu yastık aralarında bariyer görevi görmüştü. İdil, Arslan'ın dudaklarına ve gözlerine bakarken yutkundu. Arslan aralarındaki yastığa alaycı bir bakış attıktan sonra kadının ela gözlerine bakarak "Bak aramızda yastıkta var. Dizilerdeki sevişme sahnelerinden birini rahatlıkla gerçekleştirebiliriz" dedi. İdil sinirle gülerken "Avucunu yalarsın" dediğinde Arslan dudaklarını öne doğru uzattı. "Hadi ama ufak bir öpücükte mi yok" dediğinde İdil bir eliyle kendi ağzını diğeriyle onun ağzını kapatarak "Git başımdan" dedi.

Aşıklar Serisi (4 Kısa Hikaye)(Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin