Aşıklar Köprüsü (4)

4.5K 677 60
                                    

Pars, evine geldiğinde takım elbiselerinden kurtulup duşa girdi. Arslan ve İdil sonunda balayından dönmüşlerdi ve bu akşam tüm arkadaşlarını evlerine yemeğe davet etmişlerdi.

Pars duştan çıktıktan sonra kot pantolonuyla siyah kazağını giydi. Kazağının yakasını düzeltip deri ceketini eline alıp cüzdanını cebine koydu. Telefonu eline aldığında instagrama girip Çilek'e masaj yazdı. "Bu akşam seninde orada olmanı isterdim" yazıp gönderdikten kısa süre sonra mesaj gelmişti. "Bende orada olmak isterdim ama burada olmak zorundayım" yazmıştı genç kadın.

İtalya'dan döneli iki hafta olmuştu ve iki haftadır Çilek ile düzenli olarak mesajlaşıyordu. Genç kadın telefon numarasını vermekte inat etse de mesajlarını karşılıksız bırakmıyordu.

Arabasına binen Pars yola çıkmadan önce "Yakında yanına geleceğim" yazdı. Artık Arslan döndüğüne göre arkadaşı ona verdiği sözü tutup Pars'ı istediği tatile çıkartabilirdi. Kaçma sırası Pars'taydı ve Pars bu fırsatı kaçırmayacaktı.

Arslan'ın evine geldiğinde arabadan inmeden mesajlarını kontrol etti. Genç kadının "Geleceksin" yazdığını gördüğünde güldü. Cevap verme gereği duymayarak telefonu cebine atıp arabadan indi.

Kapıyı ona Arslan açtı. İkili birbirine sarılıp sırtlarına sertçe vurduktan sonra geri çekilen Pars arkadaşını dikkatle süzüp "Kilo mu aldın sen?" dediğinde Arslan'ın yüzü düştü.

"Sende mi ya! Niye herkes aynı şeyi söylüyor!" diye homurdandığında arkasından gelen İdil gülerek "Çünkü kilo aldın hayatım" demişti.

"Hoş geldin Pars" diyen İdil, Pars'a yaklaştığında Pars onu da kısaca kucaklayıp "Asıl siz hoş geldiniz. Yani sonunda gelebildiniz" dedi.

İdil'in omzuna kolunu atan Arslan "Sen İdil'e dua et yoksa benim gelmeye hiç niyetim yoktu" dedi.

Pars ona surat asarken İdil "Hadi içeri gel herkes içeride" diyerek onu salona yönlendirmişti.

Arslan ve İdil'in yanında içeri giren Pars diğerleriyle de selamlaşırken "Arya getir şu telefonu!" diye bağıran Çilek'in sesini duymuş şaşkınca birden sesin geldiği yöne dönmüştü.

Arya "Pars abim gelmiş!" diye bağırarak Pars'a doğru koşup Çilek'ten kaçmak için genç adamın arkasına saklandı.

Çilek, onu gördüğünde adımlarını yavaşlattı. Bakışları Pars'ın gözleriyle birleştiğinde sekteye uğrayan nefesi onu da şaşırtmıştı. Sakinliğini koruyarak genç adama doğru yaklaşıp "Selam" dediğinde Pars gülümseyerek "Selam" dedi.

Gözlerini anında onun gülümsemesinden kaçıran Çilek, genç adamın arkasına saklanan Arya'ya bakarak "Telefonumu ver Arya" dedi.

Arya itiraz ederek "Hayır, motorcunun fotoğrafını görmek istiyorum" dediğinde Pars yan tarafından kafasını sarkıtmış Çilek'e bakan genç kıza baktı.

"Motorcu?" dediğinde Arya kafasını ona kaldırıp "Çilek bir motorcuyla görüşüyormuş" dedi.

Kaşları kalkan Pars "Öylemiymiş" diyerek Çilek'e döndü.

Çilek ona bakmamaya devam ederek "Arya bu yaptığın çok çocukça ver şu telefonu" dedi. Genç kadının sinirlenmeye başladığı her halinden belliydi.

Pars karşısındaki kadını dikkatle izliyordu. Onun kimliğini saklamak için olmayan bir motorcu mu yaratmıştı yoksa gerçekten bir başkasıyla görüşüyor muydu?

Aşıklar Serisi (4 Kısa Hikaye)(Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin