Erős 18+ tartalom. Csak saját felelősségre olvasd el!
A szoba és a fiúk. Bágyadtan néztem felváltva a két srácra. Még nagyban az alkohol hatása alatt voltam, így kissé nehéz volt felfogni, mi is történik körülöttem. A következő pillanatban Jimin kezét felsimította a hátamra és finom puszit adott az arcomra.
Másik kezével megfogta az államat és maga felé fordított, hogy a következő puszi a számon landoljon. A pusziból aztán egy csók lett, ami egyre szenvedélyesebb lett a percek múlásával. Közben a másik oldalamon Jungkook sem állt tételnül. Egyik keze a mellemre vándorolt és elkezdte simogatni és fogdosni azt, míg a másikkal a derekamtól fogva tartott stabilan. Míg Jimin lefoglalt a csókkal, Jungkook elkezdte lehámozni a vállamról a ruhám anyagát, ami elég könnyen ment neki, mert a ruhámnak puha, könnyen nyúló anyaga volt.
Finoman húzta le a vállaimról az anyagot és azonnal nekiesett a bőrnek, megszívta több helyen is, miközben haladt tovább. Én ennek hatására többször is a Jiminnel folytatott csókba nyögtem, mire ő egyre erősebben markolt immár a fenekemre. A testem minden egyen mozzanatra intenzíven reagált, lángolt az arcom és a nőiességem is, igazából az egész testem, és a ködös elmémben csak piszkos gondolatok fordultak meg. Mire feleszméltem, Jungkook már a derekamig lefejtette rólam a ruhát és a melleimmel játszadozott. Jimin segítve neki egy laza mozdulattal felnyúlt a melltartómig és kicsatolta azt. Jungkook azonnal levette azt is rólam, így melleim teljesen elé tárultak. Nyelvét éreztem a mellbimbómon, amitől hangosan nyögtem Jimin szájába. Jimin kacéran elmosolyodott, majd elvált tőlem és hagyta, hogy Jungkook maga felé fordítva a fejem kapjon az ajkaimra. Közben kezei hol erősebben, hol gyengébben ingerelték a melleimet, amivel különféle hangokat váltott ki belőlem. Jimin eközben tovább vitte, amit Jungkook elkezdett és teljesen lehúzta rólam a ruhát, gyorsan kiléptem belőle,majd a lábával arrébb is söpörte a darabot. Keze nem habozott, azonnal bugyimra simult és először az anyagon keresztül kezdett el tapogatni. Jobb kezemmel erősen a vállába kapaszkodtam, míg bal kezem Jungkook nyaka köré fonódott és hangosan felsóhajtva hátra csaptam a fejem. Jungkook beleszívott a nyakamba, majd arcomat visszarántotta és ismét rám tapadt. A két fiú keze alatt vonaglani kezdtem a sok impulzus hatására, mire éreztem bennük fokozódni a vágyat. Jimin végül a bugyimba is benyúlt és pár körző mozdulat után két ujját belém is vezette. Hangosan sikoltottam fel és Jungkook hajába markoltam, a másik kezemmel pedig vállába vájtam a körmeimet. Jungkook ismét a nyakamnak esett, ahonnan a mellemig vitte le forró nyelvèt és azzal játszadozott. Kettejük hatására hamar remegni kezdtek a lábaim és rám köszöntött az első gyönyörhullám. Egyenesen Jimin ujjaira élveztem, aki hatalmas perverz mosollyal az arcán húzta ki nedvemtől csillogó ujjait a bugyimból és lenyalta őket. Jimin után Jungkook is a bugyimba nyúlt és ő is megízlelt engem, majd lerántotta rólam a ruhadarabot. Ezután össze néztek és a következő pillanatban az ágyon találtam magam. Jimin mellém dőlt, míg Jungkook a lábaim közé hajolt és erősen széttolta a lábaimat.
- Fiúk....- nyögtem lihegve.
- Sttt!- simított végig ajkaimon Jimin hüvelykujjával. Amint megéreztem Jungkook nyelvét bennem, ívben feszülő háttal kiáltottam fel, de Jimin a számba helyezte ujjai, ezzel elnyomva hangomat, közben elkezdte kiszívni a mellemet. Az előzőleg érzékennyé tett nőiességem villámcsapásként közvetített a testem felé minden egyes mozzanatot, ami velem történt. Jungkook erőteljesen fogott a derekamra kezeivel és vissza nyomott a matracba, így még intenzívebben éreztem nyelvének munkáját. Jimin közben elvált tőlem és gyorsan levetkőzött teljesen. Tiszta meztelenül térdelt mellettem. Ködös tekintettel néztem rá, majd hangosan kiáltottam fel a gyönyörhullámra ami végig söpört rajtam. Jimin végig simított kezével a hasamon és a felálló Jungkook hejére térdelt, a lábaim közé. A bejáratomhoz helyezte magát, párszor hozzám dörzsölte tagját, majd belém hatol és elkezdett mozogni bennem. Egyik keze a hasam oldalán pihent, attól fogva nyomott az ágyba, a másikkal a lábamon simított végig. Erősen markoltam a takaróba , és leszorítottam a szemeimet. Az arcomhoz érő kéz hatására nyitottam ki a szemem. Jungkook volt az. Meztelen volt már ő is. Hasra dőlt mellettem és kezét az alhasamra vezette, miközben megcsókolt. Belenyögtem a csókba, mire Jungkook a csiklómhoz ért. Hangosan nyöszörögtem, olyan érzékeny volt már az a terület számomra. Míg Jimin sebesen mozgott bennem, Jungkook elkezdte izgatni a csiklóm, így pillanatokon belül felsírva a gyönyörtől élveztem el. Ezután Jimin a karom után nyúlt és feltérdeltetett az ágyon. Egy pillanatra magamra maradtam, mert ellépett előlem, de azonnal váltotta őt Jungkook. Elém lépett, a derekamhoz ért finoman, majd hirtelen bele rántott férfiasságába. Erősen karmoltam a hátába és fejemet a nyakába temettem. Elkezdett ütemes tempót diktálni. Kezével a hajamba markolt és hátra húzta a fejem. A nyakamba puszilt és egyre gyorsabban hajtott. Jimin közben megjelent mögöttem és finoman előrenyúlt a melleimhez, közben puszikkal és harapásokkal hintette tele a hátam felső részét. Könyörgő kiáltással adtam meg magam ismét Jungkooknak, aki lassított,majd leállt, de nem húzta ki magát belőlem. Jimin kezeit éreztem meg a fenekem alá nyúlni és kissé megemeltek engem, majd Jimin egyenesen a fenekembe helyezte magát. Szabályosan felsírtam ettől az érzéstől. Egyszerre voltak bennem, egyszerre szorítottak magukhoz, Jungkook a nyakamat, Jimin a vállamat ostromolta, közben elkezdtek ismét mozogni bennem, egyszerre. Hátra csaptam a fejem Jimin vállára, közben Jungkook karjaiba kapaszkodtam. Fogalmam sincs, a testem hogy bírta még, de kettejüket érezni bennem egyszerre teljesen megbolondított. Nem tudtam abba hagyni a nyögést és sóhajtozást, az egész testem beleremegett minden egyes lökésbe. Minden egyes porcikámig eljutottak az erős impulzusok.
- Ahh!- nyögtem fel utoljára. A fiúk lassan elvittek az orgazmus végéig, aztán abba hagyták a mozgást. Még mindig bennem voltak. Éreztem,ahogy bensőm lüktet és rászorul tagjaikra. Végül lassan szabadjára engedtek mindketten, én pedig lihegve dőlten be az ágyba. Mind a ketten mellém feküdtek és lágyan cirógattak mindenhol, míg én össze szedtem magam. Aztán segítettek felkelni és felöltözni, megigazgattak és hasonlók. Mielőtt elhagytuk a szobát Jimin magához rántott egy csókra ,majd Jungkooknak is átadott, aki ugyanúgy adott egy hálás csókot nekem. Együtt hagytuk el a klub szobáját és vissza tértünk a buliba. Taehyung aggódva jött velünk szembe, de miután megnyugtattam, hogy nincs semmi baj, elrángatott minket inni. Végig szorosan maga mellett tartott, Jimin és Jungkook pedig jöttek mögöttünk. A pultnál Yoongit is megtaláltuk, így ő is ivott velünk egyet. Még csak 1 óra volt, mint megtudtam tőle. Te jó ég! Hosszú lesz az éjszaka még.Egy buli, egy kis pia és kész is az őrület.😉
Ez egy pikánsabb rész lett, remélem nem baj. Köszönöm a megtekintéseket és vote-okat és az iszonyatosan aranyos kommenteket!🥺 Nagyon nagyon sokat jelent nekem!❤️
ESTÁS LEYENDO
💋 Hét csók, ami megöl💋
Romance‼️Figyelem‼️ Első Wattpad könyvem, ezért előfordulhatnak nyelvhelyességi és strukturális hibák (például a történet szálban található hibák stb.), kérlek ennek tudatában olvasd. Köszönöm! ▫️OT7 story 🥇 #1- bts (2022.08.06)🥇 🥇 #1 -bangtan (2022.02...