73.

459 18 6
                                    

Gondolom, mondanom sem kell, mekkora öröm fogadta Namjoon belépését a BTS-be. A többiek is imádták az egész ötletet, ahogy meghallották. Miután Namjoon apja áldását adta, a Bighithez mentünk, hogy a többieket is beavassuk a nagy hírekbe és Namjoon elintézze, hogy minél hamarabb csatlakozni tudjon a fiúkhoz a gyakornokságban. Nagyon örültem, hogy láthatom a többieket is egy kis időre. Már nagyon hiányoztak nekem.
- Mizu, cica?- ölelt magához azonnal szorosan Jimin.
- Szia, Jimin!- szorítottam őt boldogan.
- Hiányoztál nagyon! Jó újra a karjaimba tartani téged!- suttogta a fülembe, amitől kirázott a hideg.
- Te is hiányzol nekem, Jimin! Már igazán elvihetnél egy körre a motoroddal!- néztem fel rá mosolyogva.
- Ezt észben tartom!- kacsintott vidáman.
- Végeztél a flörtöléssel, Park? Más is látni szeretné a kis csillagunkat -hajolt előre vállam fölött Jungkook. Kezeit a derekamra simította azonnal és egy puszit nyomott az arcomra.
- Szia, Jungkook!- fordultam felé mosolyogva.
- Szia!- ölelt magához hátulról.
- Na, milyen? Hogy bírod?- néztem körbe a beszélgető társaságon.
- Tudod, mit? Nem is olyan rossz! Elég tűrhető arcok - felelte Jungkook kedvesen.
- Tudtam én, hogy nem lesz baj!-  bólogattam büszkén.
- Milyen kis okos vagy, hogy mindent tudsz!- csípett az oldalamba.
- Na!- rohantam el előle, és egyenesen Taehyung kitárt karjaiba bújtam el előle.
- Mond csak, bánt téged ez a csirkefogó?- fonta körém karjait védelmezőn Tae.
- Megcsípett!- színleltem fájdalmat. Jungkook csak nevetve megrázta a fejét és elsétált vizet inni.
- Na, majd ellátom a baját, ne aggódj!- simított a fejemre.
- Köszi, Tae! - öleltem meg.
- Bármikor!- nevetett fel. - Minden okés veled?- nézett le rám.
- Uhum, csak hiányoztok - vontam vállat mosolyogva.
- Te is nekünk nagyon! De hamarosan kapunk bár szabadnapot és akkor majd csinálunk valamit együtt! - vígasztalt.
- Az jó lesz!- egyeztem bele.
- Majd főzök neked valami finomat! Mit szólsz?- állt meg mellettünk Seokjin.
- Uu, benne vagyok! A te főztödben bármikor benne vagyok!- csillantak fel a szemeim.
- Tudtam én - bólogatott büszkén.
- Jól tudtad, oppa!- mutattam fel a hüvelyk ujjam.
- Látom rajtad, hogy kéne neked már egy kiadós ebéd. Eszel te rendesen?- forgatott körbe, hogy szemügyre vegyen.
- Eszek, oppa! Ne aggódj! Inkább a gyakorlásra figyelj!- nyugtattam meg.
- Rád mindig van időm figyelni - felelte lágyan.
- Majd figyellek ám én is titeket, ha a színpadon lesztek!- tettem csípőre a kezem.
- Akkor is fogunk rád figyelni! A színpadról is!- borzolta össze a hajam. A nagy hír örömére a fiúkat hamarabb elengedték és ezért úgy döntöttünk elmegyünk együtt valahova.
- Én tudom, hova menjünk!- állt elénk Jimin.
- Na, hova? - kérdezte tőle Taehyung.
- Yiren és Hoseok tudja - nézett rám majd az említett fiúra. - És Seokjin meg Yoongi is - sorolta tovább.
- Ahjumma kávézója?- mondtuk egyszerre Hobival.
- Igen! - biccentett felénk.
- Az meg hol van és ti miért tudtok róla?- kapkodta a fejét kíváncsian Taehyung.
- Hobival az egyik kedvenc helyünk volt és aztán elvittük oda a többieket, most pedig tieteket is elfogunk!- magyaráztam neki.
- Ha finom a kaja, benne vagyok - vont vállat Jungkook.
- Isteni!- erősítette meg Hoseok.
- Akkor mire várunk még? Indulás!- hívta maga után kifelé az egész csapatot Namjoon. Úgy döntöttünk, sétáltunk egyet, mivel az étterem nem volt olyan messze és szép idő volt kint, így késő délután. Hangosan és vidáman beszélgetve vonultunk végig az utcákon, kisebb figyelmet vonva magunkra, de szerencsére még nem lett belőle baj, ugyanis a fiúkat még nem ismerték. Még! Ugyanis amint a fiúk debütálnak majd, már nem fogunk tudni ilyen nyugodtan sétálni az úton és hasonlók, hiszen remélhetőleg rengeteg rajongójuk lesz és veszélyes lenne emiatt. Így nagyon is próbáltam kiélvezni minden pillanatot, amit még együtt tölthetünk így.
- Nos, srácok, üdv ahjummanál!- fordultam velük szembe, amikor beléptünk. Jimin, Seokjin és Yoongi már otthonosan mozgott, Hobi pedig éppen a hölgyet kereste meg valahol. Taehyung, Jungkook és Namjoon először csak körbe néztek és kíváncsian vártak mi lesz.
- Hát csak itt vagytok!- sietett oda hozzánk vidáman a nő. Akik már ismerték őt, mosolyogva köszöntek neki és hagyták, hogy az asszony megölelgesse őket. A három újonc csak meglepődve figyelte a jelenetet.
- Megtaláltátok a többieket is?- lépett mellém mosolyogva a nő és szemügyre vette őket.
- Meg, ahjumma - bólintottam.- Ő itt Taehyung!- mutattam be neki az első fiút.
- Szervusz, Taehyung! Örülök, hogy itt vagy!- tárta ki a karjait felé Ahjumma.
- Köszönöm! Örülök, hogy itt lehetek! - engedett az ölelésnek először vonakodva Taehyung, de végül ő is jólesően fogadta a gesztust.
- Ő itt Namjoon - tértem át a következő fiúra.
- Micsoda magas fiatalemberek vagytok ti!- nevette el magát ahjumma.
- Jó napot, asszonyom!- biccentett neki Namjoon, majd lehajolt kissé, hogy őt is meg tudja ölelni.
- Üdvözöllek, Namjoon!- felelte boldogan.
- Köszönöm!- mosolygott Namjoon.
- És ő pedig Jungkook!- vittem oda végül az utolsó fiúhoz.
- Érezd otthon magad, Jungkook!- hajolt ölelésre a nő.
- Kö...köszönöm! - szeppent meg kissé a fiú.
- Itt jó helyen vagytok!- vált el tőle ahjumma mosolyogva.
- Igen, köszönöm!- hajolt meg enyhén Jungkook.
- Üljetek csak le, mindjárt jövök és felveszem a rendelést!- engedett szabadjára mindket.
- Köszönjük!- bólintottam és a többiek után mentünk az asztalhoz, ahová ők idő közben leültek már. Éppen egyik menüpontról beszélgettek, mikor oda értünk, így mi is elvettünk egy-egy étlapot és nézelődni kezdtünk. Amíg az ételre vártunk, Namjoon elmondta, hogy már javában dolgoznak a logón és az egyéb imidzshez kapcsolódó dolgokon, így jó lenne valamikor megnézni és véleményeket mondani.
- Yiren is jöhet, ugye?- kérdezte Hobi lelkesen.
- Persze, nem látom okát, miért ne jöhetne - vont vállat mosolyogva Namjoon.
- Mindenképp jönnöd kell, Yiren! Neked is látnod kell!- bólogatott Taehyung is.
-Mikor megyünk megnézni?- kérdezte Jimin.
- Jövő hét elején, ha minden igaz - gondolkodott el Namjoon.
- Annyira kíváncsi vagyok, milyen vázlatok vannak, lesz lehetőségünk választani?- nézett Namjoonra Seokjin.
- Hát, valószínűleg azért hívnak be minket, hogy elmondjuk a véleményünket, mivel végülis minket fog képviselni ez a logó és az imidzs is a miénk lesz, úgyhogy valamennyire tetszenie kell nekünk - válaszolt Namjoon.
- Te akkor végleg lemondtál a vezetői posztról?- kérdezte Jungkook.
- Apám szeretné, ha azért az én nevem alatt maradna az ügynökség, csak ki fog nevezni mellém egy társvezetőt, aki nagyrészt el fogja végezni a vezetői teendőket, én csak leellenőrzöm és aláírom a végső döntéseket - mesélte a srác.
- Akkor senki sem fog velünk packázni, mert a főnök velünk van!- vonogatta a szemöldökeit elégedetten Jimin. Mindenki hangosan felnevetett beszólásán, Namjoon pedig csak mosolyogva csóválta meg a fejét.
- Ne járjon ferde dolgokon az eszed! Nem fogunk bajt hozni Namjoon fejére, lesz elég dolga anélkül is! - szidta le azonnal Yoongi.
- Jólvan, zsémbes öregember, bocsánat - grimaszolt neki Jimin.
- Megnézem ki lesz zsémbes, ha lekeverek neked egyet - morogta Yoongi.
- Ugyan már! Sosem tudnál, túl jó vagyok hozzá - legyintette őt le Jimin.
- Miben? A szájalásban?- nevetett fel Jungkook.
- Nicsak, milyen bölcs lett valaki!- nézett rá döbbenetet színlelve Jimin.
- Én mindig bölcs voltam - vont vállat Jungkook.
- Kivéve mikor nem, és az sokszor megesik! - rázta a fejét Hobi. Újabb nevetés.
- Na jó, fiatalok! Elég legyen! Asztalnál nem veszekszünk!- csitította le őket Seokjin kedvesen.
- Majd kint elrendezzük!- nézett szúrósan Jungkook Hobira.
- Azt lesheted - nyújtotta ki a nyelvét Hobi. Elnevettem magam.
- Mindig ilyenek, mikor együtt vannak?- kérdeztem Seokjint kíváncsian.
- Igen, folyton, megállás nélkül - bólinott Seokjin fáradtan mosolyogva.

Helló helló! Nyár utolsó napjára itt egy rész nektek! Jó olvasást hozzá és szép napot nektek! Mindenki egyen egy jót, ahogy a srácok tették!☺️🥳Nagyon szépen köszönöm a sok megtekintést és lelkes kommentet, hatalmas támogatást jelentenek számomra!...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Helló helló! Nyár utolsó napjára itt egy rész nektek! Jó olvasást hozzá és szép napot nektek! Mindenki egyen egy jót, ahogy a srácok tették!☺️🥳
Nagyon szépen köszönöm a sok megtekintést és lelkes kommentet, hatalmas támogatást jelentenek számomra! Nagyon hálás vagyok nektek!🥺❤️

💋 Hét csók, ami megöl💋 Where stories live. Discover now