57.

546 27 4
                                    

-Minden oké? Vagy 3 perce magyarázok neked, te meg csak bámulsz előre - rázta meg a fejét értetlenül.
-Persze, ne haragudj. Csak elbambultam. Miről magyaráztál nekem olyan hevesen? - álltam be a büfénél a sorba, ahogy eredetileg akartam.
- Arról, hogy beszéltem a fiúkkal és ebédnél együtt eszünk, hogy megdumáljuk, mikor ülünk össze zenélni - méregetett furcsán mellettem állva.
- Szuper! Benne vagyok - mutattam fel a hüvelykujjamat vigyorogva.
- Biztos minden oké, Yiren? - piszkált.
- Igen, oppa! Esküszöm, hogy jól vagyok, ne aggódj! - simítottam a vállára. Gyorsan kikértem, amire vágytam, majd Jinnel az oldalamon sétáltam el a tornateremig.
- Akkor ebédnél! - ötletem meg őt.
- Vigyázz magadra! - adott egy puszit a fejemre.
- Te is, oppa! - integettem utána.
- Jaj, oppa! Te is vigyázz magadra! - utánozott le sipító hangon Jimin, aki akkor ért mellém.
- Na! - bokszoltam a vállába rosszalóan rá nézve.
- Mivan, én ütést kapok nem ölelést? - ragadta meg a kezem, hogy magához húzzon.
- Te is kapsz ölelést, Jimin - bújtam hozzá mosolyogva.
- Nagyon hálás vagyok, köszönöm - tette a szívére a kezét, miközben drámaian meghatódott.
- Nem is tudom, miért nem színész leszel - forgattam meg a szemeimet.
- Mert énekelni jobban szeretek - mosolygott a vállát vonva.
- Te, s az éneklés, Park? - horkant fel Jungkook. Jaj, csodás! Tudjuk mind, mi lesz ebből, ugye?
- Ne pofázz bele olyanba, amihez nincs közöd, Jeon! - morogta Jimin.
-Jelen pillanatban is Yirennek csapod a szelet, ahhoz pedig igenis közöm van - nézett mélyen a másik szemébe Jungkook.
- Na ne kezdjük, Jeon! Tudjuk mind, hogy áll a szénád - nevetett fel gúnyosan Jimin.
- Azt nem te döntöd el, Park - ejtett el egy félmosolyt Jungkook.
- Hiányzik, hogy szét legyen zúzva a pofád vagy mi? - indult meg felé Jimin.
- Lehet neked kéne már végre alaposan szétzúzni, hátha helyre jössz tőle - reagált ugyanúgy Jungkook.
- Fiúk, fiúk! Állj! Álljatok le! - siettem gyorsan közéjük.
- Nem értem, miért szánt meg egy ilyen férget, min te! - köpte Jungkooknak Jimin.
- Mond mégegyszer, te, elkényeztetett seggfej! - lendült neki Jungkook.
- Jungkook! Hagyd kérlek! - tettem a mellkasára a kezem.
- De....! - mutatott idegesen Jimin felé.
- Kérlek! - suttogtam. Jungkook csak mérgesen nyögött egyet, majd elfordította a fejét.
- Na mi az? - nevetett Jimin.
- Vegyél vissza, Jimin! - fordultam felé mérgesen.
-Ő kezdte, nehogy már én legyek a hibás! - háborodott fel Jimin.
- Tudom, de ne fokozd! Ne fokozzátok tovább! Nem jó ez senkinek! - járt a tekintettem kettejük között.
-Ne haragudj, szépség! - sóhajtott Jungkook. Megejtett egy szomorkás félmosolyt felém és besétált a terembe.
- Rohadék - sziszegte Jimin.
- Próbálkozik, Jimin. Ne nehezítsd neki! - kérleltem.
- Ez nevetséges! - ellenkezett.
- Te is kaptál második esélyt! - jutattam eszébe. Jimin csak lángoló tekintettel vizslatott engem, de nem szólt semmit. Tudta, hogy igazam van.
- Sokkal több közös van bennetek, mint hinnéd. Annyi mindenben tudnátok segíteni egymásnak! Sokkal jobb lenne mindenkinek - mondtam még halkan, mielőtt behívtam magam után a terembe. Miután oda adtam az igazolásomat a tanárnak és egyeztettünk a helyzetemmel kapcsolatban, elhagyhattam a tornatermet. Úgy döntöttem, elmegyek a suli kávézójáig és eszek valami finomat vagy esetleg iszok valamit, ha már rendelkezésemre áll egy szabad óra. Komótosan sétáltam át az udvaron, be a kávézóba, ahol legnagyobb meglepetésemre Namjoon találtam az igazgatóhelyettessel beszélgetni. Az igazgatóhelyettes nagyon fiatal férfi volt, talán 2-3 évvel lehetett idősebb, mint Namjoon. Egy-egy kávé gőzölgött előttük az asztalon, ők pedig vidáman beszélgettek. Mikor észre vettek, csak gyorsan meghajoltam feléjük és siettem is a pulthoz, hogy kikérjem a rendelésemet. Miután megkaptam a kívánt italt, úgy döntöttem, inkább kimegyek és megjárom magam a suli körül, nem akartam leülni bent. Elővettem a fülhallgatómat és bekapcsoltam a rádiót. Éppen a híradót kaptam el.
"A Big Hit Entertainment elnöke Kim Sung Joon egészségügyi okok miatt vissza akar vonulni, egyetemet végző fia, Kim Namjoon a napokban érkezett vissza az országba, hogy átvegye apjától az igazgatói pozíciót. Kim Namjoon utolsó éves egyetemista, számos európai egyetem időleges hallgatója, a Harvard egyetemen tanult az utóbbi két évben, utolsó félévét valószínűleg távoktatásban fogja kijárni, aztán vissza utazik a vizsgáira, hogy utána hivatalanosan is átvegye az irányítás apja vállalata felett. Kim Namjoon egy interjú keretein belül megosztotta, hogy változások várhatók fellépése után. Szeretne debütáltatni egy új bandát a közeljövőben, ezért a gyakornoki állások meghírdetése hamarosan elkezdődik. Mire a vizsgái véget érnek szeretne a folyamat közepén járni, hogy ősszel, hat hónap gyakornokság után debütáljon az új együttes. " Kevés idő fog a gyakornokok rendelkezésére állni, ezért már eleve képzett és jártas embereket keresek első sorban." mondta Kim Namjoon az interjú során. Ezek mellett az arculatot is szeretné megváltoztatni, elmondása szerint ezen már dolgozik is a Big Hit grafikus csapata. Nos, mi kíváncsian várjuk a Big Hig újjászületését Kim Namjoon kezei alatt."
Elmosolyodtam. Namjoon mindig is egy eltökélt, ambíciós, okos fiú volt, örülök neki, hogy ilyen sokra vitte és fogja még vinni. Talán beszélhetnék vele a fiúk ügyében, hátha tud nekik segíteni. Ennek az ötletnek a megszületése után nagyon izgatott lettem. Talán itt egy lehetőség, hogy a fiúk elinduljanak, azon az úton, amit titkon mind annyira szeretnek. Hiszen Namjoonnak ez kell. Fiatal, jóképű, tehetséges, tapasztalt gyakornokok, márpedig szerintem a fiúk simán teljesítik ezeket a meglevő követelményeket mind. Mindenképp ejtenem kell a dologról pár szót először a fiúknak, utána pedig Namjoonnak is. Ez itt egy kiváló lehetőség lehet mindkét fél számára. Kizárt, hogy hagyjuk elúszni legalább egy próbálkozás nélkül is. Meg kell tennünk mindent! Nagy, lelkes agyalásomat a csengő szava zavarta meg. Már el is telt egy óra? Meglepetten tettem el a fülhallgatóimat és indultam vissza a suli épülete felé a következő órámra.
Annyira elgondolkoztam menet közben, hogy észre se vettem a körülöttem lévő világot és neki mentem valakinek.
- Jaj! Bocsánat, nem figyeltem - kaptam a fejemhez.
-Semmi baj, előfordul - csendült fel az ismerős hang.
- Mark? - lepődtem meg.
- Yiren - bicentett felém hűvösen.
- Szia! Mi a helyzet? Alig hallok felőletek. Taeyong és Yeon Soo jól vannak? - mosolyodtam el.
- Minden oké, jól vagyunk, kösz - nézett végig szúrósan.
- Nézd, sajnálom a múltkorit Jungkookkal, nem akartalak bele keverni - értettem meg hűvössége okát.
- Nem tudom, mit mondjak. Soha nem is gondoltam volna, hogy te ilyen fajta lány vagy - csóválta a fejét.
-Milyen fajta? Miről beszélsz? - néztem rá értetlenül.
- Komolyan, Yiren? Mindenki tudja, hány fiút szedítesz egyszerre. A Kim mostohatesók, a felsőbb éves Min Yoongi és Kim Taehyung, mellé még Jeont és szegény Jung Hoseokot is kihasználod. Ennyire figyelemmániás és pénzéhes vagy? - mért végig lenézően.
- Mi? - ijedtem meg. - Ezeket ki mondta neked? Nem is így van! Én nem szedítem egyiket se! - védekeztem azonnal.
- Senki nem hiszi már el neked, Yiren. Mindenki tudja, még Yeon Soo is. Mindenkit meglepett ez a gusztustalan viselkedésed - szidalmazott.
- De ez nem is igaz... Mark! - szóltam, utána, mert a fiú idő közben otthagyott.
-Hagyd csak, Yiren. Ne fáradj! - intett le, majd eltűnt a tömegben.

Sziasztoook! Remélem jól telik ez a hét eddig nektek. További szép hetet kívánok, köszönöm a támogatást a sztorihoz! ❤️

💋 Hét csók, ami megöl💋 Where stories live. Discover now