49.(18+!!)

1.8K 36 2
                                    

A forró zuhany nagyon jól esett a fárasztó nap után. Éreztem, ahogy minden egyes izmom ellazult, lezsibbadt tőle az agyam. Pár percig muszáj volt átadnom magam a vízsugaraknak és csak álltam ott. Egy nagy sóhajjal vetettem véget a pillanatnak és a kezem segítségével bevizeztem a hajam még száraz részeit, hogy tudjam megmosni. Kinyitottam a szemem és egy pillanatra kiléptem a zuhanyrózsa alól, hogy sampont keressek. Meglepődtem, mikor találtam a tartón női tusfürdőt és sampont is. Biztos az anyukája használja őket, ha ide jön.
- Áh! - sikítottam nagyot. Hátam a kabin hideg falának tapadt, a sampon kiesett a kezemből és egy csattanással a kabinba érkezett, kezeimet pedig azonnal magam elé kaptam.

-Jimin! - kiáltottam vöröslő arcokkal

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Jimin! - kiáltottam vöröslő arcokkal. A váratlan vendég a kagylónak támaszkodva, enyhén hátra engedett fejjel, csillogó szemmekkel, elnyíló ajkakkal, pislogás nélkül bámult engem. - Mióta vagy idebent? - sipákoltam tovább, ugyanis nem nagyon zavarta őt a lebukása.
- Nem bírom tovább - lökte el magát és egyenesen a kabin előtt állt meg.
- Mit csinálsz? - suttogtam ijedten.
- Muszáj hozzád érnem, Yiren! Nem tudom fékezni a vágyam többé! - tette kezét az elválasztóüvegre. Pár pillanatnyi szemezés után a fiú enyhén elfordult tőlem és elkezdett vetkőzni.

A szám tátva maradt a fiú ruhái alatt rejtegetett testétől

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

A szám tátva maradt a fiú ruhái alatt rejtegetett testétől. Akaratlanul is megkívántam őt, égtem a vágytól, és felcsigázott a látványa. A mellkasom hevesen mozgott fel le, a szemeim cikáztak a fiú testén fel és le. Már csak boxer volt rajta. A szemeim tányér nagyságúra nőttek, mikor egy laza mozdulattal letolta az anyagot magáról. Teljesen zavarba jöttem, ezért elkaptam a fejem. Csak a szemem sarkából figyeltem az izmos alakot közeledni. Eltolta az ajtót, hideg levegő áramlott be, amitől kirázott a hideg. Behúzta maga után az ajtót, a pára villámgyors sebességgel öntötte el a szűk helyiséget. Egy centi, ennyi maradt közöttünk, olyan közel jött hozzám Jimin. Masszív felsőtestén versenyeztek a vízcseppek, amíg ott állt előttem. Ujjai államhoz értek és arcával szembe emelték az enyémet.
- Gyönyörű vagy! - lihegte megbabonázva.
- Én... - fogtam bele rekedtes hangon, de már befejezni nem tudtam. Azok a forró, puha ajkak a mennyországba repítettek, elfelejtettem mindent, amit mondani akartam. Szabad keze a hátamra csúszott és egy erőteljes rántással teljesen magához préselt. Hangtalan nyögés szabadult fel belőlem, amit Jimin azonnal kihasznált. Nyelve rögtön mélyre tört a számban és megmozgatta az enyémet. Másik keze elengedte az arcomat és erősen a fenekembe markolt. Kezeim a dereka körül fonódtak össze, műveletére, pedig egyre szorosabban fogtam őt. Fenekemről a keze a combomra csúszott és felrántotta a lábamat. Férfiassága az én érzékeny zónámnak dörgölőzött, az bizsergő hullám pedig az egész testembe belecsapott. Lehunytam a szemeimet és próbáltam megállni a lábamon, bár elég nehezen sikerült. A csók hangos cuppanással ért véget, és a lábamat is óvatosan leengedte. Abba hagyja? Hát nem fog...?
- Mosakodjuk meg! - gugolt le előttem a sampon után. Megfogta a tubust, aztán felnézett rám. Mindent teljesen felfedve látott maga előtt. Levegőt se vettem. Lassan elkezdte feltolni magát, idegtépően lassan. A nőiességemnél megállt egy pillanatra. Lehellete csiklandozta a bőrömet. Görcsösen préseltem magam a falnak. Tovább emelkedett. A melleimnél ismét megállt. Puszit lehelt a jobb mellemre, végül teljesen felegyenesedett.
- Gyere! - húzott közelebb magához. Kinyomott a kezébe egy adag sampont, aztán kezeit a hajamba vezette és elkezdte bemasszírozni a folyadékot a szálak közé. Csak álltam előtte és bámultam a gyönyörű arcát, miközben ő teljesen a hajam megmosására volt fókuszálva. Észre sem vettem mikor állított be a vízsugarak alá, csak azt érzékeltem, mikor a szememet ellepte a víz. Lecsuktam a szemeimet és türelmesen hagytam, hogy Jimin lemossa a habot a hajamról. Mikor végzett, kihúzott a víz alól. Szemeim megtörlése után láttam, amint helyre rakja a sampont és előveszi a tusfürdőt. Vissza fordult felém.
- Szabad lesz? - mutatott a tubus felé. Most erre mit kéne válaszoljak? Mi erre a helyes válasz? Fogalmam sincs. - Ezt a zavart hallgatást igennek veszem - mosolyodott el. Égő arccal néztem rá, majd közelebb léptem hozzá, hogy kényelmesen elérjen. Abban a pillanatban, hogy a kezei hozzám értek, a világ megszűnt körülöttem. Megállt az idő, megszűnt a környezetem létezni, a gondolataim elnémultak. Nem volt semmi más, csak Jimin és én. Szikrázott a testem, ahogy ujjaival végig szántott rajta. Minden egyes sejtem bizsergett tőle. Eltátott szájjal néztem a szemeibe, ő sem vette le rólam a tekintetét. Jóleső sóhaj szakadt fel belőlem, amikor tenyerei beterítették a hátamat. Lecsúkódott a szemem és hátra csaptam a fejem. Jimin erősen magához szorított és a nyakamhoz érintette ajkait. Kezeimmel vizes hajába kaptam, tátva maradt a szám a hirtelen csiklandós, ugyanakkor kellemes érzés miatt. Erősen kiszívta a megcélzott pontott, aztán folytatta dolgát, mintha mi sem történt volna. Ketten álltunk be a víz sugarak alá, ő mosta le rólam a habot a víz segítségével én pedig az arcát, a vállait, a száját bámultam.
- Kész - döntötte homlokát az enyémnek. Nagy levegőt vettem, majd én fordultam a tartó felé és elvettem a férfi tusfürdőt. Szembe álltam Jiminnel.
- Most én jövök - suttogtam. Látszott rajta a meglepettség, ugyanakkor izgatott is lett egyben, végül egy óvatos lépést tett felém beleegyezése jeléül. Lesütöttem a szemem és öntöttem a kezembe egy kis folyadékot. Felnéztem Jiminre, majd kezeimet a mellkasára tettem. Annyira jól esett, végigsimítami puha bőrén, érezni izmait a kezem alatt. Az egész testemet feltöltötte. Nem mertem a szemébe nézni. A mellkasát bámultam, csakis arra fókuszáltam, hogy jól megmossam a felsőtestét.
- Fordulj meg! - próbáltam nyugodtnak hangzani. Jimin engedelmesen tette, amit mondok és elérhetővé tette számomra a hátát. Hosszú percekig álltunk ott csendben, míg én megmostam a hátát is. Aztán vissza fordítottam őt magammal szembe és behúztam a víz alá. Elkezdtem lemosni róla a habot.
- Ah! - nyögött fel halkan Jimin, mikor kezem az alhasához ért. Vészesen közel jártam férfiasságához, ami már jócskán meg volt merevedve. Lefagyva néztem fel rá. Jimin nagyokat szuszogva nézett a szemembe.
- Jimin? - húztam el a kezem onnan lassan.
- Bassza meg! Nem bírom tovább! - hadarta. Neki csapott a falnak, ajkait enyémekre nyomta, egy gyakorlott mozdulattal felkapta a lábamat és egész hosszát belém taszította.
- Áh! - kiáltottam fel. Elfehéredett ujjakkal markoltam a vállaiba, míg ő nyelvével ismét a számba került és elvonta a figyelmemet a hirtelen akciója okozta fájdalomról. Hosszú és lassú lökésekkel próbálta megszoktatni velem magát, nem siette el.
- Gyorsabban, Jimin! - szakadtam el a szájától egy pillanatra. Erre válasza egy erőteljes lökés volt, amitől újra felnyögtem, ő pedig ismét birtokba vette a számat.

Sziasztoook! Remélem mindenki kiélvezi a nyár utolsó napjait is, mielőtt kezdődik a suli! A sok nyári kaland mellé itt egy kis Yiren - Jimin kaland is! Remélem tetszett ez a rész is! Sok puszi nektek! ✨❤️

💋 Hét csók, ami megöl💋 Where stories live. Discover now