5.

1.5K 62 16
                                    

Miután sikerült mindent felfalni közösen, Yoongi elvitt a suliba és pont 9-re be is értünk.
- Imádlak, még beszélünk!- öleltem meg egy gyors puszi kíséretében.
- Vigyázz magadra !- intett utánam. Sietős léptekkel indultam a kémialabor felé, ugyanis kémia jön, amit nem akartam lekésni. Egy perc késés és olyat feleltet a tanárnő, hogy nem éled túl. Gyorsan bevágtam a cuccaimat a szekrénybe és már rohantam is a másik szárny felé. Azonban mielőtt átérhettem volna az ajtón, két kar ragadott meg és elkezdett vonszolni a másik irányba.
- Mit csinálsz? Nemár ha elkésünk végünk van! Jungkook, kérlek!- torpantam meg nyűgösen.
- De arra bezzeg van időd, hogy azzal a Min gyerekkel reggelizgess suli helyett, mi?- fordult vissza szikrázó szemekkel.
- Te honnan tudtad, hogy ott vagyunk?- kérdeztem utálattal a hangomban.
- Nagyon édesek voltatok, mint valami rossz randi klubb kirakata - fintorgott.
- Semmi közöd, mit csinálok! - förmedtem rá.
- Nagy a szád, szívem !- nyomott neki a falnak.
- Hagyd abba, Jungkook! Kérlek!- tettem a kezeimet mellkasára meggátolva, hogy közelebb jöjjön. De ahelyett, hogy közeledni akart volna megragadta a kezem és tovább húzott. - Hova megyünk? Jungkook!- nyöszörögtem tovább. Könyörtelenül rángatott a suli hátsó udvaráig, ahol egy kis kávézó is rendelkezésünkre állt. Bementünk és lelökött az egyik székre, aztán eltűnt rendelni.
- Miért vagyunk itt?- kérdeztem mikor leült velem szembe.
- A kis enyelgésetek elvette az étvágyam, így most kell ennem - vont vállat telefonjába bújva.
- És miért kellek én ahoz, hogy egyél?- rökönyödtem meg.
- Mert egyedül unalmas, Hobival meg nem tudtam enni miattad - mondta nyugodtan.
- Jungkook, kérlek!- próbálkoztam tovább, de ő csak megajándékozott egy elbűvölő nézéssel, amivel belém is folytotta a szót.

- Jungkook, kérlek!- próbálkoztam tovább, de ő csak megajándékozott egy elbűvölő nézéssel, amivel belém is folytotta a szót

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Idegesen nevettem fel és megigazítottam a hajamat, miközben ő továbbra is figyelt engem.
- Itt is van a reggelije uram!- tette le elé a tányért a pincér, mire levette rólam a szemét.
- Köszönöm - ejtett meg egy halvány mosolyt.
- Az ital a hölgynek lesz?- emelt le egy hatalmas poharat a tálcáról.
- Nem- Igen -feleltük egyszerre. Szegény srác összezavarodva nézett felváltva ránk.
- Tegye csak le neki, kérem - sóhajtott Jungkook.
- Jó étvágyat!- búcsúzott el a dolgozó végül.
- Én nem kértem semmit...- néztem az eszegető alakra meglepetten.
- Mégsem nézheted végig amíg eszek, nem?- nézett újra rám. - Leglább igyál valamit!- bökött az ital felé.
- Köszi...- suttogtam már szinte hangtalanul. Egy idő után a szemem akaratlanul is rá tévedd. Mohón falta a finom falatokat, arca édesen mozgott közben, szemei tüzetesen vizslatták a tányér tartalmát. Elnyíló ajkakkal követtem mozdulatait. Ő mit sem észre véve ebből nyugodtan befejezte reggelijét, majd miután megtörölte száját rám nézett. Kíváncsian követtem őt, míg össze nem találkoztak tekinteteink. Elvörösödve hunytam le a szemem. Tudtam, hogy lekapott.
- Végeztél?- törte meg a csendet.
- Azt hiszem, igen - vizsgáltam meg az üres poharat.
- Akkor menjünk. Ha szerencsénk van, még elkapjuk a tesit - állt fel megigazítva ruháit.
- Köszönöm az italt!- léptem mellé.
- Szívesen - bólintott egyet. Ezek után pedig hatalmas kezét derekamra vezette és kimentünk az ajtón. Csendesen sétáltunk vissza a suli felé, én pedig egyre jobban aggódtam, hogy meglátnak minket. Elvégre ő mondta, senkinek se említsem meg őt, soha. Akkor most miért sétálunk együtt?
- Azt hiszem, külön kéne tovább mennünk!- torpantam meg, amikor már vészesen közel voltunk a bejárathoz, ahol emberek jöttek-mentek.
- Hogy?- állt meg hirtelen.
- Az emberek... - mondtam szégyenlősen. - Megláthatnak, minket, tudod... - nevettem fel kényelmetlenül.
- Áh, persze... kösz -túrt a hajába.
- Majd...hívj!- tártam szét a karomat tanácstalanul, aztán elvegyültem a tömegbe.
- Hé kislány!- ragadta meg a karomat valaki. A hang irányába fordulva Yoongi egyik osztálytársát pillanottam meg.

Párszor össze futottunk, mikor Yoongira vártam

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Párszor össze futottunk, mikor Yoongira vártam.
- Á, öhm... - kezdtem el a nevén gondolkodni.
- Tae, Taehyung - nevette el magát.
- Á igen, Tae! Ne haragudj - mosolyogtam rá.
- Semmi baj, de ezúttal jegyezd meg - kacsintott.
-Megfogom - kacagtam. - Miben segíthetek?- kérdeztem egy kis szünet után.
- Á, hogy az.. - jutott eszébe. - Az előbb csak nem Jeon Jungkookkal sétálgattál?- vonta fel a szemöldökét. Akaratom ellenére is felgyorsult a szívverésem és levert a víz. Jungkook ki fog nyírni, ha valaki megtudja, főleg egy nagyobb...
- Én... mi... mi csak... - hebegtem össze vissza.
- Szóval ő volt - nyugtázta elégedetten.
- Kérlek, ne mond el senkinek... nagy baj lesz belőle, ha megteszed - suttogtam eltorzult arccal.
- Van egy kis időd ?- nézett körbe.
- Hát tesi órám lenne,de .... - néztem fel rá.
- Tökéletes, azt ellóghatod!- ragadta meg a karom.
- Hova megyünk, Tae?- kiáltottam fel ijedten. A fiú meg sem hallva szavaimat szembe vágott az órára haladó diáksereggel , hogy kijuthassunk a kapuig. Egy közeli parkig sétáltunk kézen fogva, aztán kifulladva vetettük le magunkat egy padra.
- Mi van közted és Jungkook között?- fordult felém egy másodperc töredéke alatt.
- Semmi!- álltam fel sietősen.
- Addig ülünk itt, míg el nem mondod!- rántott vissza.
- Kérlek, ne tedd! Nagy bajba leszek, ha kiderül, hogy tudod!- kezdtem el szipogni.
- Bántott?- kerekedett ki a szeme.
- Nem, csak... - haraptam el a mondat végét.
- Ki vele! - mondta ellenmondást nem tűrő hangnemben. És akkor lassan, nyekeregve, fél mondatokban bele fogtam és kitártam mindent a majdnem idegen Taehyungnak. A fiú egy hang nékül hallgatott végig, amíg kierőltettem mident magamból. A végére már rendesen sírtam, amit a járókelők meg is bámultak.
- Ne sírj, azt hiszik én csináltam valamit veled- húzott magához végül.  Sírtam azért, mert rossz volt így belegondolni a dolgokba, másrészt hibáztattam magamat, mert elmondtam mindent Taenek, mikor nem szabadott volna. Mi lesz ebből, te jó ég!

💋 Hét csók, ami megöl💋 Where stories live. Discover now