68. (18+!)

1.3K 35 2
                                    

Hajnal. Fogalmam sincs, hogy jutottunk el Taehyung kocsijáig és hogy vezethetett Taehyung haza olyan ittas állapotban, de szerencsére épp bőrrel megúsztuk és soha többet nem akarok ilyet csinálni. Amint haza értünk hozzájuk, ledobtuk a ruháinkat, én kaptam Taetől egy pólót meg egy boxert és le is feküdtünk azonnal. Szerencsére Taehyung családja nem volt otthon, mert nem tudom, mit szóltak volna, ha meglátnak minket így haza érni hajnalok hajnalán. Reggel olyan hasogató fejfájásra ébredtem fel, hogy azt hittem, kiszakad az agyam a helyéről. Égett a gyomrom a sok alkoholtól és zúgott a fülem a hangos zenétől. Egyedül ébredtem Taehyung szobájában. Pár pillanatig csak bámultam körbe és erőt gyűjtöttem ,hogy fel tudjak állni, annyira másnapos voltam. Végül egy erős émelygés rúgott fel az ágyról és rohantam is a fiú szobájával szemben található fürdőszobába. Lerogytam a wc elé és gyorsan össze fogtam a hajam, amennyire tudtam, majd jött is vissza minden, ami a tegnap folyamán belém került.
- Yiren! Jól vagy?- csendült fel mögüllem Taehyung hangja. Erőset köhögve adtam ki magamból mégegy adagot, ami szerencsére az utolsónak bizonyult, aztán erőtlenül huppantam le a földre.
-Hé, kislány! Minden oké? -gugolt le mellém Tae aggódva.
- Igen, jól vagyok ...mostmár...- takartam el a szám.
- Gyere! Mosakodj meg!- segített fel a földről. Végig mellettem állt, míg fel nem frissítettem magam, aztán pedig egy törölközőt is adott nekem.
- Köszönöm!- vettem el tőle.
- Nincs mit. Kész a reggeli, tudsz enni most?- simított a hátamra.
- Egyszer le szeretnék tusolni, ha lehet. Szörnyen érzem magam - ráztam meg a fejem.
- Persze! Itt fent nyugodtan tusolhatsz. Hozok azonnal egy törölközőt is neked! Várj csak!- hagyott ott sietősen. Fogalmam sincs, mi ütött belém, de annyira a víz alatt akartam már lenni, hogy meg se várva a fiút levetkőztem és már be is álltam a kabinba. Elindítottam a csapot és csukott szemmel élveztem a felmelegedő sugarakat a testemen.
- Itt a tör....!- törte meg a csobogás zaját a fiú. Kinyitottam a szememet és rá néztem. - Te mit....?- akadt el a szava újra.
- Nem tudtam várni....- vontam meg a vállam. Tae tetőtől talpig végigmért, lassan és aprólékosan, közben látszott rajta, hogy seperc alatt felizgatta a látvány.

- Tae

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

- Tae... Minden oké?- szólítottam meg végül.
- Emlékszel, mit ígértem neked az éjjel?- kérdezte halkan.
- Tessék?- kérdeztem vissza.
- Amit ígértem az éjjel ...- sétált közelebb hozzám.
- Amit ígértél...?- ráncoltam a homlokom.
- Igen - engedte ki a kezéből a törölközőt.
- Mire gondolsz?- léptem egyet hátra a kabinban.
- A jó kis reggeli aktusra, amit ígértem.... Azt hiszem itt az ideje beváltani az ígéretet....- lépett be ruháson mellém.
- Tae, a ruháid!- lepődtem meg a fiún.
- Vedd le őket!- lépett hozzám még közelebb.
- Tae, én az éjjel Jiminnel és Jungkookkal is.....-próbáltam megállítani, mert még több hülyeséget nem akartam elkövetni.
- Tudom, mit csináltatok, ahogy azt is, hogy Yoongi megcsókolt, de nem érdekel. Csak ezt a pillanatot kérem tőled most!- lökött neki a falnak.
- Nem akarlak megbántani...- néztem rá aggódva.
- Azzal bántasz meg, ha most elutasítasz!- simított a derekamra.
- Ne bánd meg, kérlek!- suttogtam még neki, mielőtt engedtem, hogy megcsókoljon. Hátam a falnak ütközött, ahogy nagy hévvel az ajkaimra tapadt. Heves csókcsatát vívtunk egymással jó néhány percig, majd finoman ellöktem Taet, hogy lehámozzam róla vizes pólóját. A végén kissé rá is segített, majd a nadrágjához nyúltam és kioldottam a madzagot, s letoltam a térdéig, ahonnan ő lerángatta tovább és kilépett belőle arrébb lökve az anyagot a kabin sarkába. Ismét nekem esett, de ezúttal kezei körbejárták a testemet. Mindenhol hozzám ért, de legtöbbet a fenekemen időztek a kezei, vagy a melleimen. Hirtelen vált el a számtól, amire egy halk nyögéssel reagáltam, de szája azonnal a nyakamra tapadt, ujjai pedig a csiklómra vándoroltak. Finoman szívni kezdte a nyakam, ami már amúgy is tele volt foltokkal, sőt nem csak a nyakam, hanem az egész mellkasom és vállaim is, ezzel egyidőben pedig ujjai ugyan olyan lágyan elkezdték masszírozni a csiklómat. Hangosan sóhajtottam fel és egyik kezemmel Taehyung hajába markoltam, a másikkal pedig a dereka fölött hátra nyúltam és magamhoz húztam őt. Hamarosan fokozatosan gyorsítani kezdett az ujjai tempóján és egyre erősebben szívta a bőrömet is.
- Tae....- suttogtam neki cérnavékony hangon. Erre ő hatalmas cuppanással választotta el a száját a bőrömtől és a keze is hirtelen hagyta abba, amit csinált odalent.
- Mit....?- akartam hangot adni nemtetszésemnek, de erőteljesen enyémeknek nyomta ajkait, közben gyorsan lekapta magáról a boxerét, ami még rajta volt eddig. Egyet simított még a nőiességemen, aztán a bejáratomhoz igazította magát és belém hatolt. A nyakába fúrtam a fejem, hogy tompítsam a hangos, jóleső nyögéseimet. Tae szorosan magához ölelt és lassú, erős lökésekkel mozgott bennem.
- Gyorsíts, Tae...!- nyöszörögtem.
- Micsoda mocskos kislány vagy te!- suttogta a fülembe, amit aztán meg is harapott utána, de tette amit kértem ennek ellenére. Gyorsabban és gyorsabban kezdett mozogni bennem én pedig alig bírtam lábon állni ekközben. Taehyung, mintha érezte volna ezt, kezeit levezette a fenekemre és a fenekem alá fogva tartott engem magához közel és lábon is egyben. Erősen kapaszkodtam a nyakába és bele haraptam finom bőrébe, mikor éreztem közeledni az orgazmust. Taehyung nem kímélt és teljes erőbedobással vezetett végig a gyönyörhullámon. Pár pillanatig csak erősen lihegtünk egymás nyakába, de végül egy határozott mozdulattal megfordított és ismét belém helyezte magát. Aztán a harmadik menet után éreztük már mindketten, hogy nem bírjuk tovább, így Taehyung finoman neki engedett a falnak és a két oldalamon megtámaszkodva teremtett egy kis távolságot kettőnk között.
- Tudnám ezt csinálni minden reggel - nézett a szemembe pajkosan.
- Én lehet nem élném túl - hunytam le a szemeimet.
- Csodálatos voltál!- nyomott egy puszit a számra, mire csak egy mosollyal válaszoltam. - Hagylak lezuhanyozni, mert én már tusoltam ma reggel - kacsintott, majd egy utolsó, hosszabb csók után tényleg elhagyta a kabint és aztán a fürdőszobát is. Én kihasználva a perceimet egyszer is lenyugodtam, aztán neki álltam megmosakodni. Jó negyed óra is eltelhetett, mire úgy döntöttem kiszállok a kabinból. Taehyung közben dobott be új törölközőt, mert amit nekem szánt, azt elvitte ő, úgyhogy az újat magam köré tekerve néztem szembe a tükörrel. A mellkasom, nyakam és vállaim tarkasága ijesztően hatott pár pillanatig számomra. Egyszerűen alig volt normál színű bőrfelület ezeken a részeken, annyira szétszedték a fiúk. Szerencsére nem fájtak annyira, így gyorsan megtörölköztem, felöltöztem a ruhákba, amiket Taehyung a törölközővel hagyott bent és lementem hozzá a földszintre. A fiút a konyhában találtam meg, ügyködött valamivel éppen.
- Tae! - szólítottam őt meg az ajtóból.
- Oh, kész vagy?- fordult felém mosolyogva.
- Uhum - léptem beljebb.
- Gyere, van reggeli! - nyújtotta ki felém a karját.

Na mert ugye Taehyungot sem hagyhattam ki a sorból!😉
Sziasztok mindenki! Remélem tetszett nektek ez a kis ráadás piszkos rész, muszáj volt, hiszen Taehyung megígérte Yirennek, szóval be kellett tartani.😌
Köszönöm a sok pozitív visszajelzést, nagyon sokat jelentenek számomra és külön köszönöm az írtó aranyos kommenteket, amiktől minden egyes alkalommal olvadok el!🥺

💋 Hét csók, ami megöl💋 Where stories live. Discover now