72.

446 23 6
                                    

Namjoon lakása nem volt hatalmas, de elegáns volt és gyönyörűen volt berendezve. A stúdiója, akárcsak a Jiminé, tele kottákkal mindenfelé, fejhallgatók, mikrofonok, egy elektronikus zongora, egy asztal és egy szék, aztán üvegfal választotta el a hangszigetelt, felvevő szobát.
- Na, mi a véleményed?- fordult hátra Namjoon.
- Tipikus stúdió - nevettem fel.
-. A Jiminé is így nézett ki?- nevetett ő is.
- Szerintem mindegyik így néz ki - bólogattam.
- Lehet - vont vállat.
- Melegíts be, ha szeretnél, addig szólok anyának, hol vagyok - indultam kifelé.
- Rendben - engedett utamra. Mire vissza értem a srác is végzett és leültetett a hangszigetelt szoba előtti irányító pult mögé, a fejemre rakott egy hatalmas fejhallgatót, majd megmutatta, mit nyomjak meg, mikor készen áll, azzal bement a kis helyiségbe.
- Mehet - mosolyodott el
- Indul!- jelentettem ki, ahogy megnyomtam a gombot. Egy erőteljes, kissé rock beütésű intro indult el, jó pár hangeffektel megspékelve, majd Namjoon is megszólalt. Erőteljes, energikus rappelést hallgattam végig, ami egyszerűen lenyűgözött. A srác nagyon jól tolta, a hangja pedig valami eszméletlenül vagány volt. Totál talált volna Yoongi és Hobi hangja mellé.

"Persona, yeah!
Ki a fene vagyok? (yeah!)
Csak el akarok menni! (yeah!)
Csak repülni akarok! (yeah!)
Csak át akarom adni neked az összes hangot, míg meg nem halok, (yeah!)
Csak támaszt akarok nyújtani, mikor sírsz, (yeah!)"

(Persona angol szöveg)

Befejezte a dalt az utolsó refrénnel, majd megszusszanva megvárta, míg lejárt az alap, aztán levette a fülest és kijött hozzám

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Befejezte a dalt az utolsó refrénnel, majd megszusszanva megvárta, míg lejárt az alap, aztán levette a fülest és kijött hozzám. Izgatottan álltam fel és hatalmas mosollyal néztem rá.
- Na?- támaszkodott meg mellettem.
- Iszonyatosan jó! Yoongi és Hobi imádnák a stílusodat! Egyszerűen zseniális!- áradoztam.
- Örülök, ha tetszik - mosolygott még szélesebben.
- Meg kell mutatnunk nekik! Muszáj! Ez nagyon vagány!- próbáltam rávenni a dologra.
- Úgy gondold?- bizonytalanodott el.
- Teljesen! Szerintem szuperül szólnátok együtt.
- Hát, azt hiszem, most a vokalisták próbálnak, szóval talán tudnánk velük beszélni - gondolkodott el.
- Próbáld meg! Mindenképp megér egy próbát! - bólogattam hevesen.
- Adj egy percet!- egyezett bele. Míg ő telefonált én körbe néztem és keresgéltem a kották között. Aztán egyik a kezembe akadt, és nagyon nagyon megtetszett. "DDAENG" volt a dal címe és egy iszonyatosan swag dalnak tűnt, ami szerintem nagyon jól állt volna a három rappernek. Félre is raktam azt a kottát, hogy majd mutassam meg nekik, ha lesz lehetőségem.
- Nos, Yoongi és Hobi pár órára el tudnak jönni, úgyhogy hamarosan itt lesznek - érkezett vissza Namjoon.
- Szuper! Alig várom, hogy ők is hallják, amit én!- örültem meg. Namjoon csinált nekünk egy- egy kávét, amíg vártunk. Felöntöttük jó sok tejjel, tettünk bele jeget és fagyit, azt iszogattunk a teraszon. Isteni volt. Aztán csengettek, így Namjoont is leelőzve rohantam ajtót nyitni.
- Fiúk!- tártam ki az ajtót teljesen.
- Szia, Yiren!- kapott fel azonnal Hobi ugyanakkora lendülettel, mint amekkorával én érkeztem ajtót nyitni.
- Szia, Hobi! De örülök neked!- szorítottam őt magamhoz.
- Én is neked, csajszi!- suttogta boldogan.
- Mint egy meleg, Hoseok, pont úgy viselkedsz - röhögött fel Yoongi.
- Marha vicces vagy, Min - nyújtotta ki rá a nyelvét Hobi. Yoongi csak megcsóválta a fejét, miközben végig nézte, ahogy Hobi Namjoon kérésére indul.
- Ez a srác - sóhajtott fel Yoongi.
- Szia, oppa! - néztem rá mosolyogva.
- Szia, kicsi! - húzott magához. - Jól vagy? - adott egy puszit a fejemre.
- Hmmm - bújtam hozzá szorosan.
- Hiányoztál nagyon!- dörmögte a hajamba.
- Te is nekem! Nagyon-nagyon hiányoztok! - suttogtam vissza nyelve a könnyeimet.
- Tudom, sajnálom!- sóhajtott fel.
- Na, de nem szomorkodni jöttetek! Gyere, Namjoont hallanod kell! Iszonyatosan jól tolja!- vettem erőt magamon.
- Hiszek neked, a tehetség felfedezői képességeid határtalanok - engedte hogy vezessem. Mikor beértünk a lakásba, Namjoon már bent volt a felvevő szobában.
- Jöttök?- nézett hátra Hobi.
- Aham, mehet!- mutattam fel a hüvelykujjam. Namjoon eltolta mégegyszer a Persona-t, mert ez a dal címe, amit nekem is előadott. Ahogy sejtettem, Yoongi és Hobi imádták a dalt és Namjoon hangját is.
- Haver! Ez eszméletlen jó!- ámuldozott Hoseok.
- Nem is mondtad, hogy rappelsz - nézzett rá Yoongi mosolyogva.
- Hát, nem nagyon volt olyan alkalom, mikor ezt elmondjam - vont vállat Namjoon.
- Namjoon idol szeretne lenni, gondoltam lehet, pont ő hiányzik a BTS- ből, hogy teljes legyen a csapat - néztem körbe rajtunk.
- Simán! Egy ilyen tehetség csak jól jöhet, tuti, jó szövegeket tudnánk össze dobni!- bólogatott Hoseok.
- Jól jönne még egy rapper is. Kettőnkből még hiányzik valami - bólogatott Yoongi is.
- Wow, örülnék neki, ha a BTS tagja lehetnék - túrt zavartan a hajába Namjoon.
- Figyelj, mi szívesen látunk - tárta szét a karjait Hoseok.
- Szerintem simán behozod, amit kihagytál a gyakorlásból - bíztatta Yoongi.
- Namjoon, muszáj beszélned apukáddal!- fogtam meg a karját. - Neked ott a helyed a fiúkkal! A színpadon! Idolként!- néztem rá kérlelően.
- Ha gondolod, elkísérhetünk. Még van pár óra szabadunk - ajánlotta Yoongi.
- Hát jó... Megpróbálom - vett egy mély levegőt Namjoon.
- Ezaz!- tapsoltam izgatottan.
- Hívok taxit!- vette elő a telefonját Hobi. Fel órával később már a Kim rezidencián iszogattunk a teát Namjoon anyukájával, míg ő bement az apjához. Aggódtam. Namjoon az úton mesélte, hogy az apja nagyon szigorú és emiatt fél vele beszélni. Az anyukája persze próbált feldobni minket és kedvesen beszélgetett velünk, ami nagyon jól esett. Aztán egyszer csak nyílt az ajtó és Namjoon az apját támogatva lépett ki rajta.
- Minden rendben?- állt fel aggódva Namjoon anyja.
- Csak pár szót szerettem volna váltani a vendégeinkkel - nyugtatta meg a feleségét az idősebb Kim.
- Jó napot, Kim úr!- hajoltunk meg felé mindhárman.
- Yiren, Hoseok és Yoongi, igaz?- ült le a körünkbe.
- Így van - bólintottam.
-Ha jól tudom, te hoztad össze az új együttest, ahová Namjoon is csatlakozni akar. BTS?- hunyorított kissé.
- Így van uram, ők a BTS - helyeseltem.
- És tényleg Yiren hozott minket össze. Mindannyiunkban látott valamit - egészített ki Hobi.
- És az én fiamban is látsz valamit?- nézett rám mosolyogva.
- Nos, nem mintha akkora szakértő lennék. Én csak hallottam őket és egyszerűen lenyűgöztek, szóval arra gondoltam, másokat is biztosan le tudnának nyűgözi. Ezért akartam őket összehozni - feleltem zavartan.
- Nélküle nem lennénk sehol - szólalt meg Yoongi is.
- Namjoon tehetségét is ő fedte fel előttünk és ő vette rá Namjoont, hogy megmutassa nekünk. Egyszerűen elképesztő és nagyon szeretnénk vele együtt dolgozni - folytatta Hoseok.
- Igazán tehetséges szövegíró is, tudnánk tanulni tőle és biztos zseniális dalokat tudnánk összehozni együtt - magyarázta Yoongi.
- Namjoonnak tényleg ott a helye a fiúkkal a színpadon. Nélküle nem lesz teljes a BTS - néztem az idős férfira. Egy kis csend következett, amit hevesen dobogó szívvel vártunk végig.
- Namjoon igazi örömmel beszél rólatok. Ott a szemében a csillogás és a hangjában az izgalom. Ezt sosem tapasztaltam még tőle - törte meg a csendet végül Kim úr. - Igazán boldognak akarom látni, és azt hiszem, ehhez a BTS-re van szüksége - bólintott egyet végül.
- Köszönöm, apa!- mosolyodott el megkönnyebbülve a fia.
- Köszönjük, Kim úr!- suttogtam hálásan.

Üdvözöljük Namjoon a BTS-ben hivatalosan is!🥳
Szeretném bejelenteni, hogy lassan a végéhez érkezünk ennek a sztorinak sajnos, pár rész van csupán hátra. De nem kell csüggedni! Vannak sztorik, amikből válogathattok, úgyhogy majd közzé teszek egy ehhez kapcsolódó posztot is!😊
További szép hetet nektek!❤️

💋 Hét csók, ami megöl💋 Where stories live. Discover now