76. ( az eleje 18+)

1.1K 29 13
                                    

Egy határozott lökéssel tövig hatolt bennem, aminek következtében mindketten jólesően sóhajtottunk fel. Kezeimet Jimin nyaka és dereka köré fontam, hogy minél közelebb húzzam magamhoz. Ő a nyakamba bújtatta a fejét és elkezdett mozogni bennem. Lábaimat dereka köré fontam, hogy minél mélyebben érezhessem őt. A testem egyszerűen megőrült ezektől az érzésektől, teljesen ködös volt a fejem és csak az élvezet lebegett a szemem előtt. Jimin egyre gyorsabban mozgott bennem, ajkai az enyémekre találtak, közben pedig a mellemmel játszadozott tovább. Éreztem növekedni az orgazmust a hasamban, mire a csókba nyögtem és Jimin puha bőrébe vájtam a körmeimet. Jimin, ha lehet, még gyorsabban és erősebben mozgott bennem, ez pedig pillanatokon belül előidézte az első gyönyörhullámunkat. A srác lassított és még pár hosszú lökéssel vezette le a menetet.
- Annyira vágytam már erre - suttogta a számra.
- Ennyi nem elég!- húztam vissza őt az ajkaimra. Jimin hirtelen felrántott a lábaimra, majd megfordított, hogy háttal legyek neki és feltérdeltetett a kanapéra.  Ő teljesen hozzám simult hátulról és ismét belém hatolt.
- Jimin...ah!- nyögtem a nevét hátra csapva a fejem. Egy célzott de óvatos lökéssel lelökött a kanapé matracára, tehát úgy néztünk ki, hogy ő mögöttem térdelt, nekem pedig a fenekem fent volt, a felsőtestem pedig a matracon, fejemet az egyik díszpárnába fúrtam, hogy elnyomjam a nyögéseimet, amiket Jimin csalt ki belőlem. A derekamtól fogva tartott stabilan, de a tenyere időközönként átcsúszott a fenekemre és jól megmarkolta, miközben a tempót is növelte. Mikor éreztük közeledni a második orgazmust, Jimin a fejem után nyúlt és a hajamba fogva felhúzott négykézlábra. A fejemet hátra húzta a hajamtól fogva és rám hajolva vitt át a gyönyör kapuján. Én pedig egyszerűen össze estem alatta az intenzív aktustól. Jimin is szuszogott fölöttem pár pillanatig, de tudtam, hogy ennyi nem elég neki. Legalább még egy kört úgyis le fogunk tolni. Lassan a hátamra fordultam és végig mértem a fiút. Térdeire leereszkedve próbálta normalizálni légzését, haja kócosan hullott sötéten csillogó szemeibe, dús ajkai nedvesen csillogtak, izmai folyamatosan feszültek meg és ernyedtek el, ahogy szívta be a nagy adag levegőket.
- Még nem végeztem veled - nézett rám lihegve.
- Tudom - mosolyodtam el enyhén. Jimin a karom után nyúlt és felrántott magához. Kezeimet a mellkasán pihentettem, míg felnéztem a szemeibe.
- Most te jössz, bébi - vigyorodott el, majd azzal a lendülettel fogta magát és leült nekidőlve a kanapé háttámlájának, engem pedig magára húzott. Az ölébe esve kötöttem ki és zavartan bámultam a fiúra, ugyanis éreztem alattam a még mindig kemény tagját. - Bele kéne ülni - nézett fel rám szórakozottan.
- Park Jimin, ne hozz zavarba folyton! - emelkedtem meg vörös fejjel.
- Tökéletes vagyok, az hoz téged zavarba- ültetett bele egy határozott mozdulattal a férfiasságába. Nagyot nyögtem, miközben a szemébe néztem, mire elégedetten elmosolyodott. Először csak lassan kezdtem el mozogni rajta, kissé bátortalan voltam, bevallom, de végül Jimin rásegített. Megfogta a derekamat és diktálni kezdte a tempót, miközben másik karjával lehúzott egy csókra magához. Már éppen a végét jártunk, iszonyatosan gyorsan mozogtam Jiminen, éreztük, hogy nincs messze a gyönyör, amikor kopogtak az ajtón. Én azonnal elváltam Jimintől és szálltam volna le róla, de ő nem engedett.
- Jimin! Engedj el!- rivaltam rá suttogva.
- Nem, amíg el nem mentem - nézett rám kacéran.
- Valaki áll az ajtóban, Jimin! Azonnal engedj el!- próbáltam ellökni magamtól. A dörömbölés egyre erősödött, amikor eszembe jutott, hogy én be se zártam az ajtót, mert Jimin jött be másodiknak és nem léptem vissza bezárni. - Jimin! Nincs  zárva az ajtó! Engedj el!- ütöttem a mellkasára, de éreztem már növekedni a hasamban azt az érzést.
- Stt! - simított végig a hátamon és méggyorsabb tempóra ösztönzött.
- Jimin - suttogtam elkábulva a növekedő érzéstől a hasamban. Jimin lehúzta az arcom és ismét megcsókolt, közben éreztem, hogy lassan el fog robbani bennem az eufórikus érzés. Hirtelen azonban abba maradt a zaj és féltem, hogy valaki bejött a házba.
- Jimin-ah!- próbáltam megállítani a fiút, de akkor elöntött a gyönyör és képtelen voltam másra koncentrálni. Fejemet a vállába fúrtam és kiélveztem a pillanatot.
- Itt meg mi a fene folyik?- hasított a csendbe Yoongi dühös hangja.
- Oppa!- kiáltottam és gyorsan magunk elé kaptam egy pokrócot.
- Yoongi?- lepődött meg Jimin.
- Jimin?!- kiáltott fel az idősebbik.
- Kérlek fordulj el, oppa!- jajdultam fel.
- Mégis mióta folyik ez közötettek?- kérdezte Yoongi felháborodva.
- Szerintem nem tartozik rád- lökött le finoman magáról Jimin és pucéran felállt a kanapéról, hogy felhúzza a boxerét.
- Oppa, kérlek fordulj el, amíg felöltözünk!- motyogtam szégyenkezve.
- Ugyan már, nekem is olyanom van, mint Parknak, belőled meg már mindent láttam - legyintett le, majd besétált a konyhába.
- Tessék?- lepődött meg most Jimin.
- Mivan? Azt hitted csak te fűzögeted őt?- jött ki egy pohár vízzel a kezében.
- Azt ne mond, hogy te is!- akadt ki Jimin.
- Így már négyen vagyunk - vont vállat mosolyogva Yoongi.
- Négyen?- akadt ki Jimin.
- Hát igen - ivott bele a poharába.
- Mégis ki itt az a négy személy?- nézett rám Jimin.
- Te, én, Jungkook meg Taehyung - válaszolt helyettem Yoongi.
- Taehyung is?- sokkolt le Jimin.
- Váratlan, mi?- bólogatott Yoongi.
- Abba hagynátok? Én is itt vagyok!- szólaltam meg sértetten.
- Felöltözöl, vagy velem is jössz egy kört?- kérdezte Yoongi gúnyosan.
- Elég, oppa! - kiáltottam rá könnyes szemekkel.
- Ne bántsd őt, Min! - szólt rá Jimin.
- Mégis mikor akartál szólni, hogy háremed van?- intézte felém a kérdést Yoongi.
- Én nem...!- kiáltottam rá idegesen.
- Konkrétan a csapat felével össze fekszel!- csattant fel.
- És mi bajod vele? Nem vagytok együtt, ha jól tudom - szólt bele Jimin.
- Jaj, nekem semmi - röhögött fel Yoongi. - Én tudok ám osztozni. Kérdezd meg Taehyungot! - bizonygatta az igazát.
- Oppa!- szóltam rá teljesen szétalázva.
- Ti egyszerre...?- kerekedtek el Jimin szemei.
- Édes hármas volt. Ki kéne próbáld - bólogatott Yoongi. Erre Jimin csak elfordult tőle és megkereste a pólóját.
- Azt ne mond, hogy te meg Jungkook...!- túrt a hajába Yoongi idegesen nevetve.
- Elég legyen, Yoongi! - csattant fel Jimin.
- Hát ez óriási!- tapsolt egy nagyot Yoongi.
- Kérlek, oppa! Elég!- sírtam el magam.
- A többiek mindjárt ide érnek, jobb ha addigra felöltözöl - horkant fel, azzal a kijárat felé indult.
- Oppa!- kiáltottam utána, közben gyorsan magamra kaptam a bugyim és a szoknyát.
- Mi folyik itt?- csendült fel Hoseok hangja az ajtó felől.
- Yiren veled is lefeküdt, vagy te még nem kerültél sorra?- kérdezte nevetve Yoongi.
- Oppa!- visítottam teljesen kiadva.
- Mivan?- emelte meg a hangját Hobi.
- Vedd ezt fel!- csitított el Jimin rám adva egy cipzáros felsőt.

Egyszer minden titok a felszínre kerül. De mi van, ha egyszerre sok, mocskos titok derül ki? Következménye bizony lesz, az biztos.🤫
Köszönöm nagyon nagyon szépen a vote-okat, kommenteket és köszönöm, hogy olvassátok, szeretitek ezt a sztorit! Nagyon sokat jelent nekem, minden visszajelzés és megtekintés! Imádlak titeket! 🥺❤️

💋 Hét csók, ami megöl💋 Where stories live. Discover now