Mind a ketten arra ébredtünk meg, amikor anya éjszaka haza jött és be akart jönni a szobámba, aminek az ajtaja ugye zárva volt. De miután megnyugtattam, hogy minden rendben, nyugodtan menjen aludni, ismét Jungkookkal maradtam a sötét szobában.
- Mit szólsz egy késő esti tusoláshoz?- állt fel hirtelen Jungkook.
- Megőrültél? A fürdő a folyosó másik felén van, tehát anya simán meghallana minket! - néztem rá nagy szemekkel.
- S mi van, ha engem nem lát meg, csak téged? Azzal nincs semmi baj, ha veszel egy késő esti zuhanyt, nem? - mosolygott ártatlanul.
- Felejtsd el, Jeon Jungkook! Különben sem fogok veled fürödni!- jutott eszembe a fontosabbik fele.
- Miért is nem?- kérdezte felvont szemöldökökkel.
- Csak úgy - vágtam rá idegesen.
- Nos, akkor a fürdőben tali!- vigyorodott el, azzal kinyitotta az ajtót és átrohant a folyosón a fürdőbe.
- Jungkook!- jajdultam fel suttogva. Ő csak hatalmas, vidám mosollyal az arcán integetett nekem. Gyorsan utána rohantam és éppen, hogy elértem az ajtót, anya kinyitotta a saját ajtaját.
- Yiren! Minden rendben?- lépett ki a folyosóra.
- Igen, anya, csak a délután elaludtam és elfelejtettem lefürödni, ezért most szeretnék - erőltettem magamra egy mosolyt.
- Fárasztó a vizsgaidőszak?- nézett rám aggódva.
- Hamarosan túl vagyunk rajta, ne aggódj!- mutattam fel a hüvelyk ujjam.
- Siess és feküdj le gyorsan!- hessegtetett a kezeivel felém.
- Jó éjt!- siettem be a fürdőbe gyorsan.
-Neked is, kincsem!- mosolyodott el,majd vissza ment a szobájába. Nagy adag levegőt kifújva dőltem neki a csukott ajtónak. Végül dühösen néztem fel a kagylónak támaszkodó fiúra.
- Te meg vagy őrülve, Jeon Jungkook!- sziszegtem neki.
- Most miért? - nézett rám ártatlanul. - Minden simán ment - mosolygott ártatlanul.
- Sírba fogsz vinni - motyogtam a hajamba túrva.
- Csak ágyba édes - kacsintott.
- Jungkook!- dobbantottam dühösen a lábammal.
- Nem muszáj az ágyban- vont vállat.
- Hjaj, komolyan mondom - forgattam meg a szemeimet.
- Jólvan, jólvan! - tette fel a kezeit.- Abba hagyom -húzott magához, hogy adjon egy puszit a fejemre.
- Vissza kéne mennünk a szobámba - néztem fel rá.
- Anyukádnak azt mondtad, tusolsz - rázta meg a fejét.
- Nem fogok veled tusolni!- csattantam fel.
- Muszáj lesz - dobta le a pólóját.
- Jungkook!- jajdultam fel.
- Nem fogok csinálni semmit, amit nem szeretnél! Esküszöm - tette a szívére a kezét, a másikat pedig felemelte. Pár pillanatig bizonytalanul néztem a szemébe, hátha megcsillan bennük egy kis turpisság, de a tekintete nyugodt és őszinte volt. Végül csak felsóhajtottam és elkezdtem vetkőzni. Jungkook is hasonlóan tett, de mikor már csak nadrág és boxer volt rajta, gyorsan ledobtam magamról a maradék cuccaimat és elsietve mellette beálltam a tusoló kabinba. Beállítottam a vizet, míg ő is levetkőzött, aztán besétált mögém.
- Nem foglak megenni, Yiren - nevette el magát halkan. -Most nem -tette hozzá sunyin.
- Jeon Jungkook, neked nincs két tiszta szavad vagy mi van?- fordultam vele szembe szikrázó szemekkel, de azonnal megszeppentem, ahogy szembe találtam magam a srác mellkasával és vállaival. Nagyot nyelve mértem végig a szép, izmok által határolt felsőtestet, végül a szemeibe néztem. Jungkook meleg, nyugodt tekintettel nézett rám, meglepően nyugodt volt és a kommentjei ellenére nem éreztem erős szexuális vágyakat részéről. Mintha csak jólesett volna neki, hogy ott áll velem a párától ellepett kabinban.
- Melyik tusfürdőt használod?- kérdezte pehelykönnyű hangon.
- Miért? Mire készülsz?- néztem rá gyanúsan.
- Csak meg akarlak érinteni, Yiren, veled akarok lenni. Nincs sex ma este, ígérem!- nézett rám könyörgő szemekkel.
- A fehér tubus - adtam be a derekamat. Jungkook hümmögve bólintott egyet, aztán elvette a tubust és nyomott belőle a kezébe.
- Kényelmetlenül érzed magad?- mért végig komolyan.
- Nem ...csak még mindig a történtek hatása alatt vagyok, ennyi - ismertem be.
- Itt vagyok neked - simított a vállamra a kezével.
- Örülök neki - vallottam be lehunyt szemekkel. Hogy őszinte legyek, nagyon jól esett engedni Jungkooknak, hogy megmosson. Az ujjai finoman értek hozzám, amitől kirázott a hideg és a feldúltságom elmúlt. Teljesen bele engedtem magam a kezeibe, és mikor feleszméltem, már szorosan hozzá bújva öleltem őt. Fogalmam sincs, mennyi ideje állhatunk ott, csak azt éreztem, hogy a lelkem fájdalma elmúlik, ahogy Jungkook forró teste engem is felhevít. Fejét az én fejemre hajtotta és lassan ringatott a forró sugarak alatt. El nem tudom mondani, milyen jól esett. Ott tudtam volna álldogálni vele órákig.
- Lassan ki kéne szállni, mielőtt anyukád ránk szól, hogy eltusoljuk a fizetését - simította le ujjait a gerincemen.
- Annyira békés és jó itt - jajdultam fel.
- Pihenned kell, holnap vizsgád van - adott egy puszit a fejemre.
- Jó - váltam el tőle lassan. Először kiszállt ő és egy törölközőt tekert a dereka köré, majd egyet elővett nekem is és azonnal körém tekerte, mikor kiléptem a zuhanyzóból.
- Oh a fenébe! Nem hoztunk tiszta ruhákat - néztem a földön heverő mocskos cuccainkra.
- Nekem amúgy sem lenne -vont vállat Jungkook és a pólója után nyúlt.
- Van nálam a szobába pár férfi cucc, kölcsön adom őket, csak jussunk oda - dobtam be a cuccainkat a szennyesbe.
- Anyukád nem fogja észre venni, hogy idegen cuccokat is talál a ruháitok között?- figyelt engem szórakozottan Jungkook.
- Már megszokta, hogy néha férfi cuccokba járok itthon, nem fogja meglepni- legyintettem.- Csak azt mond el nekem, hogy jutunk el a szobámig?- néztem fel rá.
- Hogy hogy?- csóválta meg a fejét. - Futunk - vigyorodott el.
- Micsoda? Egy szál törölközőben?- néztem rá hitetlenkedve.
- Van más választásunk?- nézett rám izgatottan.
- Ó, te jó ég!- csaptam hátra a fejem.
- Gyere már! Gyorsak leszünk, mint a nindzsák! - fogta meg a kezem nevetve. Fájdalmas arccal néztem fel rá, de ő csak óvatosan kinyitotta az ajtót és kilesett rajta. Végül se szó, se beszéd elkezdett rohanni, engem pedig maga után húzott hatalmas hévvel. Még annyi időm volt, hogy lekapcsoljam a villanyt éppen és máris suhantunk át a folyosón, mint a szélvész. Mire feleszméltem már a csukott szobaajtó mögött pihegtünk a hirtelen jött gyors futás után.
- Huh, hála az égnek!- suttogtam megkönnyebbülten.
- Igazán bízhatnál bennem egy kicsit - nézett rám fejet csóválva Jungkook.
- Amíg ilyen őrült ötleteid vannak, addig nem ígérem - néztem rá szúrósan, majd a szekrényem elé léptem.
- Milyen őrült ötletek? Csak tusoltunk!- tárta szét a karjait nevetve.
- Az éjszaka közepén, miközben anya nem is tudja, hogy itt vagy!- intettem őt csendre.
- Ha gondolod átlépek köszönni neki - indult az ajtó felé.
- Jeon Jungkook, meg ne mozdulj! - kaptam a karja után és magam mellé rántottam őt, míg ő nevetett.
- Tetszik a tanga gyűjteményed - helyezte az állát mögöttem álva a vállamra.
- Mi?- rezzentem össze. A szemem az ő tekintetét követte és megállapodott a fehérneműs kosaramon. - Jah!- löktem őt egy gyorsan vörös fejjel, mire ismét nevetni kezdett. Perverz!Helló- helló kedveseim! Kérlek készüljetek fel, mert még két rész és búcsúzunk ettől a sztoritól. De azért ne aggódjatok, ugyanis azonnal teszem közzé a következőt, amit majd ti fogtok kiválasztani, mikor ezt befejeztük, úgyhogy remélem továbbra is velem maradtok majd!☺️💓
Köszönöm szépen a vote-okat és kommenteket, és természetesen a sok megtekintést is! Nagyon hálás vagyok nektek!❤️
YOU ARE READING
💋 Hét csók, ami megöl💋
Romance‼️Figyelem‼️ Első Wattpad könyvem, ezért előfordulhatnak nyelvhelyességi és strukturális hibák (például a történet szálban található hibák stb.), kérlek ennek tudatában olvasd. Köszönöm! ▫️OT7 story 🥇 #1- bts (2022.08.06)🥇 🥇 #1 -bangtan (2022.02...