51.

863 30 5
                                    

Leléptem. Azok után, amiket Jimin mondott az este folyamán, nem tudtam a szemébe nézni, így korán reggel leléptem tőle. Tudom, hogy meg fog haragudni, tudom, hogy csalódott lesz, de a bűntudatom erősebb volt. Szombat reggel fél nyolckor a város még elég csendes volt, így senki nem figyelte a borzos hajam vagy a túlságosan nagy outfitemet, amit Jimintől loptam. A park felé vettem az irányt, ugyanis ilyenkor, reggel gyönyörű, ahogy a sűrű lombozaton áttör a fény. Zsebre dugott kézzel sétálgattam a kanyargós úton. Lecsuktam a szemem és hagytam, hogy a reggeli szél szétfújja a hajam. Jólesett ez a séta.
- Áu! - szisszentem fel, ugyanis a következő pillanatban a földdel találkoztam és a bal kezemnek egyáltalán nem tetszett ez az ütközés.
- Jézusom, ne haragudj! - kiáltott fel valaki.
-Nincsen semmi baj - fogtam meg a sajgó bal karomat.
- Hadd segítsek! - lépett mögém az idegen. Gyengéden a vállamra tette kezeit és felsegített.
- Köszönöm! - fújtam ki a levegőmet.
- Ne haragudj, totál elbambultam, sietés közben szokásom. Nem akartalak felütni - engedett el.
- Semmi baj, biztos nincs nagy baj - dörzsöltem a kezem.
- Nagyon fáj? Menjünk orvoshoz? - nyúlt a kezem után.
- Ami azt illeti eléggé - ismertem be.
- Gyere! Azonnal hívok egy taxit nekünk! - vette elő a telefonját.
- Semmi baj, megoldom én egye-.... - néztem fel az illetőre.
-Yiren! - kerekedtek el a szemei.
- Namjoon! - suttogtam meglepődve.
- Micsoda véletlen! Sosem gondoltam, hogy látlak még! Bárcsak ne így kezdtük volna! - mosolyodott el zavartan.
- Te hogyhogy itthon vagy? Nem Európában kéne lenned? - csodálkoztam.
- De, de igen, de családi ügyek miatt hazajöttem.
- Minden rendben van? - vizslattam az arcát.
- Apám beteg, így át akarja adni a cégét nekem - nézett rám szomorúan.
- Mi? - döbbentem le.
- Igen, sajnos pár hónapja rosszul érzi magát, ezért szerette volna, ha hamarabb haza jövök és átveszem a dolgokat - vont vállat.
- De hisz még egyetemen vagy, nem? - ráztam a fejem.
- Most végzek, ez az utolsó félévem - bólintott.
- Áh értem. Sajnálom - néztem fel rá. Namjoon annyival magasabb volt, mint én. Mindig is.
- Na de most van ennél sürgősebb dolgunk is. Irány az orvos! - kapta elő a telefonját. Miközben telefonált elkeztdünk a park szélén lévő taxi parkoló felé sétálni. A kocsi már ott várt ránk, mikor oda értünk. Namjoon kedvesen besegített hátra, majd átsietett a másik oldalra és beült ő is mellém.

- Te hogy vagy, Yiren? Amellett persze, hogy lehet eltörtem a karodat - nézett rám bocsánatkérően

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

- Te hogy vagy, Yiren? Amellett persze, hogy lehet eltörtem a karodat - nézett rám bocsánatkérően.
- Baleset volt Namjoon, kérlek, ne aggódj miatta! - simítottan a vállára. - Jól vagyok köszönöm. Suli meg ilyesmik - vontam vállat.
-Tényleg, az egyetem! - bólogatott. - Milyen?
- Izgalmas és pörögnek a dolgok mindig - mosolyogtam.
- Hát igen, ez már nem a gimi - helyeselt.
- Tényleg nem, ez sokkal másabb.
- Anyukád, hogy van?
- Jól köszi, biztos meglepődne, ha tudná, hogy itthon vagy, eleinte nagyon hiányolt - meséltem neki.
- Szívesen meglátogatnám.
- Hát, ha itt végzünk át is jöhetsz akár. Otthon van - invitáltam.
- Csak, ha nem zavarok - egyezett bele.
- Tudod, hogy nem zavarsz - erősítettem meg. Az autó lelasított a legközelebbi kórház előtt, mi pedig fizetés után elhagytuk a járművet. Namjoon mellém lépett, egyik kezét a derekamra helyezte, úgy tartott magánál, a másikat a hozzá közel eső vállamra. Bekísért a váróterembe, majd miután leültettet és megbizonyosodott róla, hogy kényelmesen ülök, elment az asszisztensnővel beszélni. Csak néztem a fiút elsétálni előlem és fogalmam se volt, mit gondoljak róla. Hogy ki is Namjoon? Gimi elején ő korrepetált matekból, fizikából és angolból, emellett apán keresztül a családjaink közeli barátok, így már kisiskolás korunk óta rengeteg időt töltöttünk együtt. Amikor Yoongival tönkre ment a kapcsolatunk akkor is Namjoon volt az, aki ott volt nekem és össze szedett a földről. Olyan volt nekem, mint egy bátyj, aki mindig a gondomat viselte. Aztán az apja külföldre küldte tanulni, így megszakadt a kapcsolatunk. Namjoon sosem volt csúnya srác, de mióta nem láttam sokkal jóképűbb lett, magasabb, férfiasabb. Elegánsan öltözködik, és a vékony, fém keretes kocka szemüveg egyszerűen piszok jól áll neki. Mintha arra született volna, hogy egy hatalmas cég elnöke legyen.

 Mintha arra született volna, hogy egy hatalmas cég elnöke legyen

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

És ez így is igaz. Az apja egészen kis korától fogva a maximumot várta el tőle, hogy maximálisan készen álljon arra a napra, mikor megkapja a vezetést. A családjuk birtokolja a város egyik legnagyobb zenei vállalatát, amely már országszerte működik és nagyon sikeres.
- Gyere, mehetünk - zökkentett ki a gondolataimból.
- Ilyen gyorsan? Hiszen egy tucat ember van előttünk - néztem körül a tömött váróban csodálkozva.
- A magán orvosunk épp dolgozik, így bevesz téged hamarabb - mosolygott.
- Áh, nem kellett volna! Kibírtam volna - jöttem zavarba.
- Nem akarom, hogy miattam szenvedj- nézett rám komolyan.
- Nem olyan vészes, ne aggódj! - ráztam a fejem.
- Gyere! - nyitott be egy ajtón, rövidre zárva a beszélgetésünket. Beléptünk az ajtón, ami kisebb huzatot generált, így a fényben úszó szoba függönyei meglibbentek. Az ablakok előtti íróasztal mögött ült valaki, gondolom a doktor, akihez jöttünk.
- Jó napot, doktornő! - hajolt meg Namjoon.
- Kim Namjoon! Milyen rég nem láttalak! Hogy vagy? - köszöntötte egy öleléssel a fiút.....Mrs. Kim?!! Jimin anyja, Namjoon magán orvosa?
- Minden rendben velem, én ön? - bólintott Namjoon.
- Mint látod, velem is. Na de halljam, ha minden rendben, mi az oka annak, hogy mégis itt vagy most? - vette komolyra a figurát.
- Történ egy kis baleset és egyik kedves barátom megsérült - állt félre, hogy Mrs. Kim láthasson engem.
- Yiren? - lepődött meg a nő.
- Jó napot, Mrs. Kim! - hajoltam meg óvatosan.
- Szia, kedvesem! Nem is tudtam ismeritek egymást Namjoonnal - sétált oda hozzám meglepetten.
- Családi barátok vagyunk - biccentettem.
- Honnan ismeritek egymást Mrs. Kimmel? - nézett rám Namjoon.
- Legutoljára a barátjával volt itt, akkor ő volt a kísérő - válaszolt helyettem a nő.
- A barátod? - lepődött meg Namjoon.
- Ah igen, nos... sok minden történt mostanában - feleltem zavartan.
- Hogy van Jungkook? Jimin nem mesélt sokat róla. Meggyógyult? - folytatta a beszélgetést Mrs. Kim.
- Igen, meggyógyult nagyjából. Ha nem lenne olyan önfejű és makacs, hamarabb ment volna - forgattam meg a szemeimet.
- Igen, azt hiszem neked sem kell magyarazni, miylen makacs tud lenni, ha akar, hiszen tudod - nevetett.
- Igen, az... - nevettem halkan.
- Na lássuk, mi is itt a probléma. Mi történt? - szentelte rám orvosi figyelmét.
- Namjoon véletlenül nekem jött és én ráestem a bal kezemre - avattam be az egyszerű szituációba.
- A könyököd sérült vagy az alkarod? - vette kézbe a bal karomat.
- Az alkarom fáj - válaszoltam.
- Ühüm.... Nos készítünk egy röntgent és megnézzük, mi legyen. Rendben? - nézett fel rám.
- Rendben - egyeztem bele. A nő gyorsan feltelefonált a röntgen szobára és ugyanúgy, ahogy Jungkookkal eljártak, mikor itt voltunk, engem is felvittek oda és elkészítették a szükséges felvételeket. Aztán vissza mentünk doktor Kimhez, ő pedig megállapította, hogy elrepedt a csont, de nem törött.

Végre Namjoon is megjelent! 🥳

💋 Hét csók, ami megöl💋 Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang