13.rész (18+!!!)

2.4K 53 4
                                    

Erősen masszírozni kezdte a két lábam közötti részt, amitől egy idegen bizsergés és égető érzés kúszott fel egészen a hasamig. Pár percig játszadozott velem én pedig már majdnem átestem a gyönyör kapuján, amikor elhúzta a kezét. Feszült testem csalódottan engedte el magát, ő pedig gyorsan rám kapott, nehogy elessek. Szívverésemet durvábbnak éreztem, mint egy maxra tekert hatalmas hangfal basszusát, elmém elborult , ködös volt minden, egy értelmes gondolatom nem volt. Végre abba hagyta a csókot és kicsit elhúzódott tőlem, hogy levegye vizes ingét magáról, így kis időt nyertem, hogy össze szedjem magam. Teljesen megszédültem és tehetlenül dőltem neki a hideg csempének. Próbáltam az ajtó felé nyújtózni, de Jungkook vissza lökött a falnak, majd végigsimított karjaimon.
- Jungkook, könyörögöm!- nyögtem fájdalmasan, de ahogy belenéztem piszkos vágyaktól feketén csillogó szemébe, tudtam, innen már nincs menekvés. A következő pillanatban nyakamnak esett. Erőszakosan tett magáévá minden egyes centi méter a hideg bőrömből.
- Hagyd abba! Könyörögöm! Jungkook!- nyöszörögtem sírós hangon. Ahelyett hogy abba hagyta volna, csak mégjobban felbőszítettem, így minden egyes moccanásomra beleharapott a bőrömbe. - Jungkook!- kiáltottam fájdalmasan. Idegesen vált el tőlem, s fogta az ingemet és aljából leszakított egy nagy darabot. - Mit csinálsz?- fordultam el védekezőn.
- Túl sokat beszélsz, Yiren - morogta türelmetlenül, számat lefedve az átázott fehér anyaggal. Csak pár másodperccel később ért el agyamig, mi is történt, de akkor már ellenkezni se tudtam. Kezeim tehetetlenek voltak a hátam mögött, ő meg már újra a bőrömet kóstolgatta. Ficánkolásomat halk nyöszörgés kísérte, amit pár újabb harapással díjazot, ígyhát abba hagytam. Hosszú ujjaival elkezdte szétnyitni az inget és minden csókkal lennebb halad, követve a két mellem közti vonalat, közben keze felvándorolt a hátamon és kipattintotta a melltartót. Teljesen elöntött a pír, ahogy leszagatta rólam a darabot, ami nem maradt egyben, majd folytatta útját a köldököm vonalán. Hevesen kapkodni kezdtem a levegő után és próbáltam hátrább menni, de kezei megragadták a derekamat és fixen tartottak előtte. Mikor elérte a szoknyát, egyik kezével lassan letolta rólam, végül ki is léptetett belőle. Következő percben szája elérte az alsóneműm szélét. Gondolkodás nélkül lerántotta rólam, én össze akartam esni és a földön elrejtőzni, amit megakadályozott. Felegyenesedett, hogy megsimítsa az arcom és egy finom puszit leheljen lekötött számra. Még az anyagon keresztül is éreztem telt ajkait, amitől kirázott a hideg. Észre se vettem ,hogy keze a combom alá nyúlt és felemelte azt. Ösztönösen próbáltam elhúzódni, azonban derekamon pihenő keze inkább közelebb vont kidolgozott testéhez.
- Egy hétig nem fogsz rábla állni, édes - suttogta a fülembe és semmi figyelmeztetés vagy előjáték nélkül belém vezette egész hosszát. Fájdalmasan nyögtem fel, fejemet hátra csaptam a kellemetlen, feszítő érzés miatt. Meg sem engedte, hogy megszokjam hosszát, azonnal kegyetlenül mozogni kezdett bennem. Sorozatos, fájdalmas nyögéseim töltötték be a szobát, minden percben fokozódtak, a kegyetlen lökések miatt. Mielőtt ismét átbotorkálhattam volna a gyönyör kapuján, egyszerűen kihúzta belőlem és vad csókba rántott. Csalódottan szenvedve nyögtem bele a csókba. Fenekemet megmarkolva közelebb emelt magához és csókolt még egy jó darabig, közben két ujját belém vezette. Pont ugyanolyan kegyetlen volt, mint az előbb. Minden mozgás fájdalommal járt. Hangosan nyögtem fel, mert megint kiszúrt velem és nem hagyott elemenni, ami teljesen kikészített. Harmadjára három ujjával játszodtuk el ugyanezt, de akkor is ugyanígy megkínzott, én pedig már nem bírtam tovább. Könyörgőn szemeibe néztem elejtve egy nyögést, mire elmosolyodott.
- Mond, mit szeretnél?- hajolt egy centire a számhoz és levette a kendőt.
- Ne kínozz tovább, Jungkook! Nem bírom!- lihegtem a szájára.
- Mit szeretnél, mit tegyek?- ért égő nőiességemhez.
- Jungkook!- dőltem rá a vállára kifulladva. Tovább mozgatta ujjait, arra ösztönözve engem hogy nyögjek, mint egy őrült. Nem bírtam már. Meglepődve kaptam rá a fejem, hiszen hirtelen abbahagyta, de ő csak elmosolyodott és belém hatolt. Megint. Nyakába fúrtam a fejem és próbáltam visszafogni a kiabálást a minimumra. Szegény szomszédok és járókelők. Amikor megint pillanatokra voltam a gyönyör kapujának átlépésétől lassítani kezdett.
- Ne!- nyögtem fel fájdalmasan.
- Mi történt?- mormolta vállamra.
- Csak tedd meg! Tedd már meg végre!- suttogtam teljesen összetörve. Kérésemnek eleget téve most tényleg el vitt. Pár lassú, és tövig érő lökés kellett csak hozzá és édes bőrébe harapva sikítottam fel. Ugyan megállt utána, de nem húzta ki belőlem. Csendben, még levegőt se véve vártam mi lesz. Megérezte feszült tartásomat , amit egy halk kacajjal jutalmazott és hirtelen megint lökött egyett rajtam.
- Azt hitted ennyi? Megmondtam nem fogsz lábra állni!- mondta elégedetten és tovább folytatta a bennem való mozgást. Hosszú perceken át olyan impulzusok járták át a testem, hogy még nyögni se tudtam. Sajgott mindenem, éreztem hogy szakadok szét belülről, elzsibbadtak a lábaim, kezeim, nyakam, nem kaptam rendesen levegőt. Maga volt a pokol. És mellette ott volt a gyönyör, ami időről időre elöntött, egyre hamarabb, mert fáradt testem már nem tudott mit kezdeni Jungkookal. Még egy utolsót taszított rajtam, aztán kihúzta belőlem és nekilökve a falnak rám nehezdeve szívta magába a nedves párát. Keze megkereste a csapot és elzárta a hideg vizet. Ahogy elengedett és kiszállt, fájdalmasan rogytam a földre. Semmimet nem tudtam megmozdítani. Még a pislogást is fájt, legszívesebben levegőt se vettem volna. Jungkook fárattan szuszogva törölte át izzó testét, mikor végzett maga köré tekert egy fehér törölközőt. Leakasztott egy fürdőköppenyt a fogasról, egy pillanattal később pedig a kabin felé indult. Belépett mellém , karjaiba emelt és kirakott a kiterített törölközőre. Nem engedett el egy percre sem, szerintem tudta, hogy ott helyben össze is esnék, mint a kabinban. Felszenvedte rám a köpenyt, azt követően menyasszony pózba emelt. Végre otthagytuk a fullasztó fürdőszobát.

Lihegve vágott át a házon

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Lihegve vágott át a házon. Vízcseppek díszitették arcát és nyakát. Szemei feketén csillogva követték az utat, arcán megfejthetetlen keménység ült. Ijesztő és egyben gyönyörű látvány volt. Egyenesen a hatalmas szobájába vitt, ahol lerakott a kétszemélyes, óriási ágyára. Rám húzta a takarót, see szó se beszéd otthagyott egyedül. Fáradtan szorítottam le a szemem és nem törődve a körülményekkel sírni kezdtem. Annyira fájt mindenem és annyira rosszul voltam, hogy muszáj volt hangot adnom neki. Tudom, nem sokat segít, de jól esett. A párnába nyomtam a fejem és kiadtam mindent, ami bennem volt. Az összes könnyem elhullatása után álmosan fordultam be a párnák közé és hagytam, hogy elnyomjon az álom.

💋 Hét csók, ami megöl💋 Where stories live. Discover now