Lassított felvételbe láttam felállni Namjoon a székéből. Szélesen elmosolyodott, majd egy bólintás kíséretében három szó hangozz el a száján át:" Üdv a Bighitnél!". A szám elé kaptam a kezeimet és aprókat kezdtem ugrálni az üveg előtt , hogy levezessem a hirtelen hatalmas mennyiségű örömömet. A fiúk először csak nagy szemekkel néztek a fiatal vezetőre, csak pár pillanattal később esett le nekik, hogy mi is történt éppen. Yoongi a székére rogyott, miközben hatalmas mosollyal az arcán nézett maga elé. Taehyung és Hobi egymást megölelve ujjongtak, Seokjin a hajába túrtva mosolygott Namjoonra. Jimin elégedetten vigyorogva nézett körbe, csak Jungkook volt az egyetlen közülük, akit nem láttam örülni. Ő csak állt a fiúk mellett és figyelte a boldogságukat. Végül Seokjin összeterelte őket és mind meghajoltak a bizottság felé, akik megtapsolták őket. Végül elbúcsúztak és a fiúk szépen kivonultak a teremből. Jimin jött elől és ahogy meglátott oda rohant hozzám és felkapott a karjai közé.
- Sikerült, Yiren! Bent vagyunk!- kiáltott boldogan.
- Tudtam, hogy menni fog! Gratulálok!- szorítottam őt nevetve.
- Yirennnn! Sikerült! Ragyogtuuunk!- ugrált oda hozzánk kiabálva Hoseok. Jimin mosolyogva tett le és hagyta, hogy Hoseok is nekem rohanjon egy hatalmas ölelésre.
- Büszke vagyok rád, Hobi!- suttogtam neki.
- Köszi - sóhajtott egy nagyot.
- Nekünk nem is gratulálsz?- fújtatott egyet Yoongi. Arcán sejtelmes mosoly pihent, szemei erősen csillogtak.
- Dehogynem! - tártam ki felé a kezeimet.
- Sikerült, Yiren...- motyogta a hajamba.
- Tudtam, hogy megcsinálod!- bújtam hozzá.
- Annyira hálás vagyok neked!- adott egy puszit az arcomra.
- Ti voltatok az ügyesek!- mosolyogtam.
- Ilyen jól sosem szólt még ez a dal - lelkesedett Taehyung.
- Mert most bele adtatok mindent. Láttam ám ! Eszméletlen volt!- rohantam oda hozzá.
- Annyira örülök, hogy sikerül!- ugrált velem együtt.
- Tudtam, hogy fog!- néztem rá büszkén.
- A te magabiztosságod adott erőt - sétált mellénk Soekjin.
- Ugyan már! Őstehetségek vagytok! Gratulálok!- öleltem meg őt is.
- Köszönök mindent!- puszilta meg a fejem.
- Nincs mit!- vigyorogtam. Hevesen beszélgetve gyűltünk össze és kiörültük magunkat a folyosón, mielőtt haza indultunk volna. Azaz nem haza, hanem ünnepelni, mert Jimin kitalálta, hogy ezt méltón kell megünnepelni, ezért klubba akartak menni a fiúk.
- Na, indulás!- kiáltott Hobi a levegőbe boxolva. A fiúk izgatottan beszélgetve követték őt, csak én vettem észre a falnál támaszkodó Jungkookot. Össze találkozott a tekintetünk egy pillanatra. Fájdalmas, megtört tekintétől összeszorult a szívem. Elejtett egy szerencsétlen félmosolyt, aztán elindult a másik irányba.
- Hé, Jeon!- jelent meg mellettem Jimin.
- Mivan, Park?- fordult vissza Jungkook.
- Neked is jönnöd kell - biccentett felé Jimin.
- Nekem? Kössz, de ma nem akarok balhézni - röhögött fel Jungkook kelletlenül.
- Márpedig jönnöd kell. Mostmár te is a Bangtan tagja vagy! Ez kötelesség! - lépett Jimin mellé Hoseok.
- Nem szeretnék sokáig benne maradni, ne aggódj!- legyintett Jungkook.
- Márpedig téged is felvettek velünk együtt, úgyhogy eszed ágába se jusson komolytalankodni!- nézett rá szigorúan Taehyung.
- Nem fogunk miattad csődbe menni! Vedd komolyan!- köpte Yoongi mérgesen.
- Ideje, hogy engedj egy kicsit, Jungkook. Mi megtettük!- tárta szét a karjait kedvesen Seokjin. Látszott Jungkookon, hogy zavarban van. Végig nézett a fiúkon, majd tanácstalanul rám nézett. Én csak vállat vontam és elmosolyodtam.
- Gyerünk, Jeon, bezár a klubb, mire észbe kapsz!- szekálta Jimin.
- Apám....- horkant fel Jungkook. - Mibe kevertem magam? - motyogta az orra alatt, de közben elindult felénk.
- Irány bulizni!- indult el Hobi mégegyszer. Ugyanúgy szétoszlottunk fuvar szerint, majd bevártuk Jungkook, aki külön autóval, arrébb parkolt le. Mikor mind egybe voltunk, Jimin elindította a sort, mert ő tudta, hol a klub, aztán utána indultunk mind. Nem tudtam, mennyire jó ötlet velük bekeveredni egy klubba este, hiszen hat fiúról beszélünk, amiből 4-el már messze túlszegtük a józan ész szabályait. De próbáltam nem aggódni és csak hagyni, hogy ma este mindenki szórakozzon egy jót, még én is. A klub már jócskán tele volt, mikor mi érkeztünk. Én a fiúk gyűrűjében sétáltam be a sötét helyiségbe. Azonnal mind a bárpult felé indultak, így mentem én is velük. Mindenki sorra kért valamit, Jimin és Jungkook egy kicsit pimaszkodtak az egyik fiatal pultos csajjal, de látszólag nem bánta a lány cseppet sem. Elfordultam tőlük és Yoongi és Seokjin felé sétáltam, akik leültek a pulthoz. Taehyung és Hobi eltűntek valahol, így őket nem akartam ezen a helyen egyedül felkutatni.
- Minden okéy Yiren? Nem iszol valamint?- mosolygott rám Seokjin.
- Nem is tudom, lehet nem lesz jó vége- nevettem el magam.
- Ugyan, ma este szabad - intett Yoongi az egyik pultosnak.
- Mit iszol, Yiren?- kérdezte Seokjin.
- Talán egy Jäger bombát - adtam be a derekam.
- Huhu, nem lazázol - nézett rám kihívóan Yoongi.
- Nem szokásom- kacsintottam. Megkapva az italt koccintottunk és felét el is tűntettem utána. A fiúk csak nevettek és elkezdtünk mindenféle hülyeséget beszélni, miközben csak érkeztek az újabb pohárnyi italok. Egy adott pillanatban a két srác között dűlöngélve nevetgéltem, míg ők össze-vissza beszéltek, annyira megmentem. Hirtelen Taehyung jelent meg a látókörömben és elrángatott onnan. Még hallottam Yoongi nemtetszését, de már nem nagyon tudtam mit tenni. Taehyung berángatott a táncparkettre és hevesen táncolni kezdtünk. A következő pillanatban már háttal álltam neki és a srác erősen magához húzva ringott velem a sexy zenére. A nyakamba lihegett és hosszú, nedves puszikat hagyott a bőrömön. Jólesően sóhajtottam fel tettére, mire Tae kezei a melleim alsó részeit kezdték el cirógatni. Teljesen belemerültem a túlfűtött pillanatba, mikor Hobi kirántott Taehyung karjai közül és őrülten ugrálni kezdett velem. Visítva szorítottam a kezeit és ugráltam vele, hangosan nevetve néha. Hobi aztán elràngatott meginni valami Napsugár nevű koktélt vagy mi a fenét, de éppen hogy csak felhúztam, Yoongi kikapta a kezemből a poharat és Seokjinnal ketten elvittek leültetni. Vizet akartak velem itatni, de nem nagyon akartam így végül rám hagyták és Taehyung meg Hoseok segítségével elrángattuk őket táncolni, miután kértünk mindenkinek egy shotot. Fogalmam sincs, mi volt, de mindenki felhúzta és siettük is a tánctérre. Jó pár számot lenyomtunk, de én valahol az elején elvesztettem a fonalat. Néha Tae simult hozzám, néha Hobival ugráltam, néha Yoongi vett magához, néha pedig Soekjin ölelt át támogatva. A sokadik végig ugrált szám után megelégeltem szomjúságom és elindultam a pult felé. Yoongi akart visszatartani, de végül őt is magammal vittem és egy szájrapuszi után vett nekem valamit inni. Koccintottunk és felhúztúk, de alig ittam meg Jungkook kikapta a kezemből a poharat és Jiminnel együtt megfogták a kezeimet és elrángattak valamerre. Valami lépcsőn mentünk fel és egy ajtón be. Aztán egy félhomályban derengő szoba tárult elém, majd a fiúk zártak szorosan közre.Nagy a hangulat és sok minden történik. Egyikük sem gondol a következményekre vagy a másnapra. Egyszer mindenkinek kijár, nem?
Szép nyarat mindenkinek!❤️
YOU ARE READING
💋 Hét csók, ami megöl💋
Romance‼️Figyelem‼️ Első Wattpad könyvem, ezért előfordulhatnak nyelvhelyességi és strukturális hibák (például a történet szálban található hibák stb.), kérlek ennek tudatában olvasd. Köszönöm! ▫️OT7 story 🥇 #1- bts (2022.08.06)🥇 🥇 #1 -bangtan (2022.02...