63.

476 22 2
                                    

A fiúk mind elsiettek a dolgukra, én pedig neki álltam összeszedni a szanaszét hagyott kottákat és szövegeket.
- A hátsó asztalra rakd őket, kérlek! - gugolt le mellém Seokjin egy másik kupacot rendezgetve.
-Te nem készülődsz? - lepődtem meg.
- Szükségem van néhány percre, hogy összeszedjem magam - mosolyodott el.
-Hát még te is aggódsz? - ültem le a földre.
- Talán jobban, mint mindenki más - ült le ő is.
-Miért? - tettem le a lapokat magam mellé.
- Aggódok magamért és a többiekért is.  Főképpen miattuk akarom jól csinálni ezt az egészet, mert hogy őszinte legyek, fogalmam sincs, ez-e jó út számomra vagy egyáltalán ide való vagyok-e.... - susogta halkan.
- Te vagy az összetartója ennek a csapatnak, Jin oppa. Te vigyázol ránk és te egyesítesz minket. A fiúk nélküled nem lennének teljesek! Számítanak rád és sokat jelent nekik a szavad. Itt a helyed velük és ez a jó út. Látnia kell másoknak is ezt a csupaszív fiút. Az éneked szívmelengető, össze hozza az elveszett embereket. Neked ez a sorosod! Sok árva lélek vár rád odakint. Várnak a vígaszodra. Ugye nem hagyod őket cserben? - álltam fel. Seokjin némán nézett rám pár pillanatig. Biztatóan nyújtottam felé a kezem, amit végül elfogadott és ő is felállt.
- Eszem ágában sincs cserben hagyni őket - hunyta le a szemeit mosolyogva.
-Tudtam -öleltem meg őt. Büszke voltam magamra, mert Seokjin oppa is sokkal pozitívabb közérzettel ment el készülődni, aminek nagyon örültem. Az a pár óra, amit a készülődésre szántunk nagyon hamar elrepült és már indulni kellett a meghallgatásra. Éppen az ajtóban húztam a cipőm, mikor mellettem valaki más is elkezdte húzni a cipőit.
-Hobi - emelkedtem fel.
- Én bizony - ejtett el egy vigyort, mielőtt vissza fordult a cipője felé. Hamis mosoly volt. Tudtam.
- Hoseok, tudod ugye, hogy eszméletlen leszel és ragyogni fogsz, mint nap az égen? Úgy fogja hangot körbeölelni az embereket, mint a nap sugarai a földet. Szeretni fognak - gugoltam le hozzá.
- Majd a meghallgatás végén beszéljünk és akkor elmondom, hogy milyen könnyű és sima ügy volt! - vigyorgott rám eljátszva egy beképzelt ficsúrt. Nevettem.
- Alig várom, hogy halljam - bólintottam felé. Felállt és mosolyogva ölelt meg ismét.
- Yiren! - nézett vissza az ajtóból.
- Igen? - fordultam felé.
- Én leszek a nap, ahogy mondtad! - jelent meg egy őszinte mosoly az arcán.
-Az leszel, Hobi, mindig is az voltál - hatódtam meg.
- Azért ne süsd ki a zsűri szemét, Hoseok! Látniuk kell, milyen jóképű vagyok - lépett Hoseok mellé Jimin. Felnevettem.
- Hé, Park Jimin!- lökte őt meg Hobi.
- Mivan, Napsugárkám?- gügyögött neki Jimin.
- Mindjárt leègetem a nagy pofádat, az van - vicsorgott vissza neki Hoseok.
- Szörnyűek vagytok- csóváltam a fejemet nevetve.
- Dehogy, édesem! Mi vagyunk a jövő sztárjai!- állt be büszkén Hobi mellé Jimin. Fenséges pózt vettek fel, fejük az ég felé, feszes arc. Így pózoltak be nekem.

Hatalmas mosoly jelent meg az arcomon

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Hatalmas mosoly jelent meg az arcomon. Meghatódtam. Látni őket így, a nagy megmérettetés előtt, egy igazán különleges pillanat volt. Talán ma az egész életük megváltozik és ez az utolsó, hogy így láthatom őket.
- Mi ez a pózolgatás itt? -hallottuk meg Yoongi hangját.
- Yirennek pózolunk, hogy lenyűgözzük - felelte Hobi.
- Erre semmi szükség, már lenyűgöztetek- kacagtam.
- Hah, én sokkal jobban csinálom! Figyeljetek!- hessegtette őket arrébb Taehyung. Megköszörülte a torkát és felvett egy szörnyen komoly pózt. Láthatóan százszázalékosan komolyan vette az egészet.
- Nagyon komoly - nézett rá Jimin vigyorogva.
- Gyere, Yoongs! Vessük be a duó pózt!- hívta Tae a barátját.
- Még mit ne - nevette el magát Yoongi.
- Kezdjünk félni?- vonogatta a szemöldökeit perverzül vigyorogva Hobi.
- Majmok - csapott a homlokára Yoongi.
- Gyerünk már, Morci! - mutasd mit tudsz! - provokálta Jimin.
- Ha mègegyszer így hívsz, megváglak - morgott rá Yoongi.
- Na! Ne légy ilyen! Egy kis hülyeség senkinek nem árt!- enyhült meg Jimin.
- Csak most az egyszer - sóhajtott Yoongi és Tae nagy örömére beállt mellé pózolni.

- Csak most az egyszer - sóhajtott Yoongi és Tae nagy örömére beállt mellé pózolni

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Mindannyian nevetve tapsoltuk meg őket, ők pedig nevetve hagyták abba a pózolást. Seokjinre várva beszélgetni kezdtünk egy kicsit. A fiúk a jövőjüket tervezgettèk és nagyokat nevettünk, hogy elűzzük az izgalmat. Ekkor jelent meg mellettem a lépcsőn Seokjin.
- Miről maradtam le?- gugolt le mellém, mert én a lépcsőn ültem.
- Izgulunk - néztem a fiúkat mosolyogva.
- Hé, Jin! Te nem pózoltál! - mutatott mostohatesója felé Jimin.
- Milyen póz?- nézett rá értetlenül Jin.
- Pózoltunk, hogy lenyűgözzük Yirent. Most pedig te jössz!- nevetett Yoongi.
- Oh, értem- bólogatott Jin.
- Hamar, mert indulni kell!- tapsolt kettőt Jimin.
- Jojó!- állt fel nevetve Jin.
- Egy szexi, komoly pózt kell mutass nekünk - adta az instrukciót Taehyung.
- Hűha, oké - jött zavarba Jin. Ő is bepózolt és egyenesen a szemembe nézett.

A fiúk nagyot fütyültek és tapsoltak neki, aztán mind nevetve indultunk el az autók felé

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

A fiúk nagyot fütyültek és tapsoltak neki, aztán mind nevetve indultunk el az autók felé. A fuvarozás ugyanúgy történt, mint a reggel, Jimin pedig motorral jött. Hamar eltelt a kocsiút és azon kaptunk magunkat, hogy már az épület előtt állunk erősen dobogó szívvel.
- Na srácok, mindent bele!- sóhajtott fel Jin.
- Együtt megyünk be és együtt jövünk ki, bármi is legyen! - nézett végig rajtunk Taehyung.
- Együtt iszunk akkor is, ha elrontjuk és akkor is, ha jól sikerül - vigyorogott Jimin.
- Sikerülni fog! Jók vagyunk! - nézett rá rosszallóan Hoseok.
- Indulás! - lódult meg Yoongi befelé. Mindenki vett egy utolsó nagy levegőt, aztán követtük Yoongit, aki már bent volt az épületben. Jin és Yoongi voltak azok, akik beszéltek a recepciós személyzettel, akik elkísèrtek minket a megfelelő helyre. Kaptunk egy öltözőt, ahol meg kellett várjuk, míg a zsűri fogadni tud minket. Az öltözőben tíz tükrös asztal volt beszerelve, az ajtó két oldalán, sorban. Mindegyik előtt szék, az asztalon pedig mindenféle smink kellèkek és hasonlók. Az ajtóval szemben a helyisèt végében egy hosszú válfatartón rengeteg színes és dizájnos ruha sorakozott fel, szinte vakító volt a színkavalkád. Halk beszélgetések közepette helyet foglaltunk, majd Jin vezetésével elkezdtèk a hangbemelegítèst is. Még egyszer lazán, halkan átfutottak a dalon, aztán egy kis csend következett. A csendet el alkalmazott törte meg, aki bejött hozzánk. Pár papírt kellett kitöltsön, amikhez a segítségünket kérte.
- És mi az együttes neve?- nézett fel a papírokból.
- A nevünk?- akadt meg Jin.
- Igen -bólintott a nő.- Szükségem van egy névre, ahogyan majd felkonferálhatom a csapatot - indokolta meg a kérését. Hiába kellett volna válaszolni, mind csendben voltunk. Sosem gondoltunk ilyesmire, ezért nem tudtuk, mit mondjunk.
- Vissza jövök egy kis idő múlva, hogy leírjam a választ, oké?- értette meg a helyzetet.
- Köszönjük- mosolyogtam rá. Megvártuk még elhagyja az öltözőt, aztán egymás felé fordultunk.
- Na srácok, mi lesz a csapat nevünk? - nézett körbe Jimin tanácstalanul.

Na vajon mi lesz a csapatnév?🤭 Készüljetek fel,mert ez a meghallgatás bizony fog meglepetéseket tartogatni! Köszönöm a megtekintésrket és vote-okat!❤️

💋 Hét csók, ami megöl💋 Onde histórias criam vida. Descubra agora