Nos, a kis szekálós incidens vége az lett, hogy a fiúk szépen leültek elbeszélgetni a fejemmel. Nagyon értékeltem az aggodalmukat és a törődésüket, de azzal, ha elmondtam volna mindent, hatalmas botrányt okoztam volna, ami senkinek nem hiányzott, szóval inkább csak elsimítottam a dolgokat és lezártam annyival, hogy semmiség az egész. Persze eközben a suliban ment a botrány, ugyanis valaki videóra vette a jelenetet és mindenki ezen csámcsogott. A suliban még óvatosabban kellett járkálnom, mert azok a srácok, akik akkor szekáltak, igazán mérgesek voltak rám az egész miatt, úgyhogy próbáltam elkerülni őket, mert ha nem, akkor kiabáltak velem és csapkodtak mindent. A lányok egyre jobban ki voltak akadva, akkor robbant el a bomba, mikor meglátták, hogy a fiúk gondolkodás nélkül a védelmemre keltek, az meg pláne nem tetszett senkinek, hogy először Jimin karjai fonódtak körém, aztán meg Taehyung ölelése nyújtott vigaszt. Na de túléltem én a dolgokat, nem volt olyan vészes, csak olyan helyen kellett maradnom, ahol látnak a tanárok és semmi vészes nem történt. Lelkileg volt nagyon kikészítő, de próbáltam figyelmen kívül hagyni, amennyire csak tudtam. Szerencsére eléggé lefoglaltak az év végi vizsgák is, úgyhogy most senki nem nagyon keresett magának balhét, inkább mindenki tanulni próbált minnél többet. Sajnos a fiúkkat lehetetlen volt elérni, hiszen június közepe környékén nekik debütálni kellett, így szó szerint a Big Hitnél voltak 0/24-ben. Hihetetlen, hogy eltelt az idő és máris debütálni fognak. Annyira izgatott vagyok, már nagyon kíváncsi vagyok az albumra és az első videoklipp forgatás is elkezdődik a debütálás után. Mivel vége lesz arra a sulinak, elmehetek majd a forgatásokra és azt iszonyatosan várom.
- Holnap fél tízkor az osztályteremben! Kérem, mindenki időben érkezzen! A későket nem engedik be a vizsgára!- kiáltotta túl a csengőt a tanárnő. Gyorsan összeszedtem a cuccaimat és haza indultam, hogy még tudjak átnézni pár anyagot holnapra. Izgultam nagyon így vizsga időszakban, de már párom túl voltam és nem is ment rosszul, szóval próbáltam megőrizni a higgadtságomat és végig csinálni a lehető legjobban. Elővettem a fülhallgatóimat és egy kis zenét rakva sétáltam hazafelé. Elég meleg volt már, látszott, hogy itt a nyár lassan így június elején. A kisgyerekek hangosan nevetgélve rohangáltak így kora délután, a fiatalabb iskolások kint ücsörögtek és beszélgettek egy teraszon, mindenkinek mintha egy kicsit könnyebb lenne az élet a szép időben. Mosolyogva ballagtam én is hazafelé, egy pillanatra minden gondom elszállt. Hirtelen megállt a zene és a csengőhangom kezdett el szólni. Gyorsan elővettem a telefonomat, hogy megnézzem, ki keres.
- Szia, Jimin!- szótlan bele a telefonba boldogan.
- Fordulj meg!- szólt bele köszönés nélkül.
- Mi?- torpantam meg.
- Nézz hátra!- nevette el magát. Tettem, ahogy kérte. Ott sétált felém napfénnyel elárasztva maga Park Jimin.
- Jimin! - kiáltottam és rohanni kezdtem felé. Ő csak széles mosollyal az arcán kitárta a karjait és fogadta a nagy hévvel érkező ölelést.
- Szia, kislány!- szorított magához.
- Annyira örülök, hogy látlak!- szívtam be a tipikus illatát.
- Én is nagyon örülök neked!- sóhajott fel megkönnyebbülten.
- Hogyhogy itt vagy?- néztem fel rá.
- Én végeztem a ruha próbával elsőnek, ezért van pár szabad órám - mesélte.
- És eljöttél, hogy meglátogass- néztem rá meghatottan.
- Még szép, hogy el!- simított az arcomra.
- Átjössz hozzánk vagy akarsz menni valamerre?- indultam el lassan.
- Anyukád otthon van?- jött mellém.
- Csak késő este ér haza, dolgozik- ráztam meg a fejem.
- Akkor mehetünk hozzátok is - bólinott.
- Mit tervezel, Park Jimin?- néztem rá gyanúsan.
- Semmit - vont vállat mosolyogva. A hazafelé vezető út hátralévő részében Jimin mesélt nekem mindenfélét, hogy mi történik velük mostanában és hasonlók. Én élvezettel hallgattam minden szavát, jól esett, hogy beavatott a dolgokba, így nem éreztem kihagyva magam. Elmondása szerint holnap kikerülnek róluk az első infók a nyilvánosság elé és meghirdetődnek a debütkoncertre a jegyek és az albumról is kikerül pár infó, amit előre lehet majd rendelni. Igaz, hogy sok mindenből kaptam már ízelítőt, de alig vártam, hogy egybe lássam az egészet. Haza érve hozzánk leültünk enni, mert mind a ketten éhesek voltunk.
- Köszönöm az ételt!- tette le az evőeszközeit Jimin.
- Egészségedre!- mosolyogtam rá. - Menj csak be a nappaliba, míg én elmosogatok - álltam fel, hogy össze szedjem a tálakat.
- Segítek!- jelentette ki. Így végül együtt álltunk neki mosogatni, ami elég vicces volt. Jimin közben énekelt mindenféle dalokat és táncolt is mellé. Addig bohóckodott, míg egyik mozdulatával lespriccolt engem vízzel.
- Park Jimin!- néztem rá szúrós szemmel.
- Bocsika, véletlen volt - vont vállat nevetve. Hirtelen én is lespriccoltam őt egy nagy adag vízzel.
- Jah! Yiren!- nézett rám meglepetten.
- Bocsika, véletlen volt - játszodtam el aranyosan. Jimin csak gonoszan elmosolyodott és így vette kezdetét a vízi csata, aminek következtében az egész konyha úszott a habos vízben. Mikor aztán kiszórakoztuk magunkat, neki kellett állni és fel kellett takarítani. Arra már mindketten szó szerint csurom vizesek voltunk. Szerencsére hamar ment a takarítás, már csak gyorsan a kagyló körül töröltem le a vizet és kész voltunk.
- Elvittem a felmosót a helyére- jelent meg az ajtóban Jimin.- Én is kész vagyok - fordultam felé. A fiú vizes hajjal, izmos testére tapadó vizes, fehér pólóban és a szokásosnál is feszesebben hozzá tapadó, fekete nadrágban állt az ajtóban. Egyszerűen nem tudtam levenni a szemem róla.
- Nem is volt olyan rossz ötlet ez a vízi csata - mért végig perverzen mosolyogva. Lenéztem magamra és valóban, a fehér ingem alatt gyönyörűen láthatóvá vált a fehér csipkés melltartó és jól körvonalazódtak a melleim. A szoknyám is telejesen hozzám tapad, mivel csurom vizes volt az is.
- Hé, Park Jimin, ne légy perverz!- kiáltottam rá elvörösödve.
- Mert ha mégis?- állt meg egy centire tőlem.
- Mit csinálsz?- suttogtam ezerrel dobogó szívvel. Szóbeli válasz helyett egy csók formájában válaszolt, amihez azonnal társultak a kezei és a fenekemre tapasztotta őket. Hevesen csókolt, közben erősen markolta a fenekemet, mintha már nem bírna magával. Aztán hirtelen felkapott az ölébe és átsétált velem a nappaliba. Ledobott a kanapénkra és ő egyenesen fölém térdelt.
- Jimin..!- próbáltam volna beszélni hozzá, de ő azonnal betapasztotta az ajkaimat. Amelyik kezével nem támaszkodott, az levándorolt az ingem gombjaihoz és sebesen tárta fel az alatta rejtőző testemet. Azonnal a mellemre siklott a keze, majd elvált tőlem és puha ajkait a melltartó által nem takart részhez érintette. Hangosan sóhajtottam fel és mellkasomat ösztönösen emeltem fennebb, hogy mégtöbbet kapjak a csodálatos érzésből. Közben Jimin lerángatta rólam az inget és a melltartót azonnal utána. Szájával egyszerűen nem tudott elválni a bőrömtől, folyton csókokkal hintette be és szívta ki a bőrömet. Másik kezével már nem kellett támaszkodjon, így azt elindította lefele a hasamon, majd megfogta a szoknyát és letolta rólam, aztán a harisnyát szintén. Először csak a bugyin keresztül ért hozzám, de ujjai csakhamar megtalálták az utat az anyag alá is.Sziasztoook! Hoztam nektek a következő részt, egy kis akcióval megspékelve a végét.😉
Köszönöm szépen a támogatást, jó sulizást kívánok mindenkinek!❤️
YOU ARE READING
💋 Hét csók, ami megöl💋
Romance‼️Figyelem‼️ Első Wattpad könyvem, ezért előfordulhatnak nyelvhelyességi és strukturális hibák (például a történet szálban található hibák stb.), kérlek ennek tudatában olvasd. Köszönöm! ▫️OT7 story 🥇 #1- bts (2022.08.06)🥇 🥇 #1 -bangtan (2022.02...