20. Bölüm

525 50 5
                                    


     "Ay bekleseydin biraz daha, beraber giderdik." Beren'in itirazına karşın baygın bakışlarımı ona çevirdim. "Uykum var kızım ya, yorgunum." Son kelimeyi bilhassa Rüzgar'a bakarak söylemiştim. Bir saatlik ders sanki üç saat gibi gelmişti çünkü! Gebermiştim!

  Daha sonra başka bir cevap veya tepki beklemeden uyuşuk adımlarla ortak salondan çıktım ve odaların olduğu tarafa doğru yol aldım.

   Odaya girer girmez ise kendimi yatağa attım. Zaten üzerimde salaş bir tişört ve tayt vardı. Bunlarla bile uyuyabilirdim, üstümü değiştirmeye bile halim kalmamıştı.

   Yarı uyur, yarı uyanık bir halde uzanadururken telefonumdan gelen bildirim sesiyle irkildim. Bildirim, yani mesaj okulun portalındandı. Büyük bir ihtimalle Yeşil İstiridye mesaj atmıştı.

   Şimdiye kadar kapalı duruyordu ama geçen gün telefonumdan portalın bildirimlerini
açmıştım. Sürekli bilgisayardan giremezdim sonuçta. Telefon daha kolayıma geliyordu.

@Yeşilİstiridye: En son görüldü yedim. Kızdın mı yoksa yine?

@Kayıpİnci: Hayır, kızmadım. Düşündürdü sadece, ne cevap vereceğimi bilemediğim için öyle bıraktım.

   Aklımdan geçeni dürüstçe yazmıştım, yalan söylemem için bir sebep yoktu sonuçta. Samimiyetten, dürüstlükten zarar gelmezdi. En azından ben böyle düşünüyordum yani.

@Yeşilİstiridye: İlk yazışmamız senin bana çıkışmanla başlamıştı malum, o yüzden biraz korktum yine kızarsın diye :) .

@Kayıpİnci: Bence aklından geçenleri hakarete ulaşmadığı sürece dürüstçe söylemelisin. Sadece bana karşı değil, herkes için öyle olmalı.

@Yeşilİstiridye: Ya karşımdaki kişi senin gibi kolay sinirlenen biriyse? O zaman ne olacak? :)

   Okuduğum mesajla beraber istemsizce kahkaha attım. Doğru söze diyecek bir şeyim yoktu!

@Kayıpİnci: Güzel tespitti :).

@Yeşilİstiridye: Yazdığın o ilk paragraf sağolsun, pek zor olmadı tahmin etmek :).

  Muhabbet bir yerde tıkanır gibi olduğunda bu defa ilerleten taraf olmak istedim ve yazmaya başladım.

@Kayıpİnci: Bana soruyordun ama bu defa sen cevap ver bakalım. Nasıl gidiyor grup çalışmaları?

@Yeşilİstiridye: Dedim ya, ben memnunum. Keyfim baya yerinde hatta :) .

@Kayıpİnci: Sürekli küçük şeylerden mutlu olan tiplerden misin sen? Böyle büyük bir düzen değişikliğinde nasıl bu kadar çabuk mutlu olabildin, anlayamadım doğrusu.

@Yeşilİstiridye: Öyle uçan kuştan da mutlu olmam ama başıma gelen olayın içinde bana iyi gelen ufak da olsa bir şey varsa kötü yanlarından çok güzelliklerini görmeyi tercih ederim.

@Kayıpİnci: Peki bu yeni düzende senin için iyi olan şey ne?

@Yeşilİstiridye: Özel bir şey diyeyim, biraz uzun bir hikaye :)

  Verdiği cevaba karşın meraklanmadan edemezken birkaç saniye tek kaşımı kaldırmış bir vaziyette ekrana baktım.

   Bir süre düşündükten sonra aklıma gelen olasılıkla ise içime Beren kaçmış gibi yazmaya başladım. Acaba Ömer'in sisteme girerek yaptığı şey Yeşil İstiridye'nin de başına gelmiş olabilir miydi?

@Kayıpİnci: Hoşlandığın çocukla aynı gruba falan mı düştün yoksa?

@Yeşilİstiridye: Hoşlandığım çocuk mu?

İlk mesajı yolladıktan sonra ben bir şey yazmadan yeniden yazmaya başladı.

@Yeşilİstiridye: Cinsiyetimin kız olduğuna dair bir bilgi verdiğimi hatırlamıyorum, neye göre böyle bir yorum yaptın? :)

@Kayıpİnci: O ne demek şimdi?

   Yüzme dersinden beri beynimi rölantide çalıştırıyor olmamdan kaynaklı olarak minik bir anlama sorunu yaşıyordum.

@Yeşilİstiridye: Kız olduğumu nereden çıkarttın diyorum :)

   Okuduğum şeyle ise bir an için yattığım yerde şaşkın tavuk gibi öylece kalakaldım.

Nasıl yani? Yeşil İstiridye erkek miydi?

🐚🐚🐚
1K olduk!!🥲
Hepinize çok ama çok teşekkür ederim 💝😇
Ve hikayemiz yeni bir kapak yaptım, sizce nasıl olmuş? ☺️

AŞK KAPIYI KIRINCA (KİTAP OLDU) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin