Son mesaja bakmaya devam ederken içten içe kendime küfür ediyordum. Büyük pot kırmıştım! Hatta pot kırmakla kalmamış, alenen rezil olmuştum!
Neyse ki sistem kimlik gizliliği üzerineydi de aslında kim olduğumu bilmiyordu. Normalde konuştuğum birine karşı böyle bir pot kırmış olsam herhalde bir süre yüzüne bakamazdım çünkü. Arya Barlas standartları için baya büyük rezillikti bu!
@Yeşilİstiridye: Hey! Orada mısın?
Gelen yeni mesajla iç dünyamdaki küfür seansından çıkarken kendime gelmek için başımı hafifçe iki yana salladım ve yazmaya başladım.
@Kayıpİnci: Çok özür dilerim ya. Baya salak gibi pot kırdım :/
@Yeşilİstiridye: Seni temin ederim ki kızmadım ya da alınmadım Kayıp İnci. Sonuçta kim olduğumuzu bilmeden konuşuyoruz birbirimizle. Böyle bir şeye alınmam biraz gereksiz bir hareket olurdu.
Gelen telkin edici cevapla birlikte nispeten de olsa rahatladım ve derin bir nefes aldım.
Şimdiye kadar bir şey dememişti ama büyük bir ihtimalle kullanıcı adımda 'İnci' olması sebebiyle kız olduğumu tahmin ediyordu. Bir erkekle konuşur gibi bir havası yoktu çünkü.
Hatta o kadar düzgün konuşuyordu ki o cümlelerin bir erkekten çıkamayacağını düşünmüş ve onu kız zannetmiştim yani!
@Kayıpİnci: Ben yine de özür dilerim. Kabalık etmiş gibi oldum.
@Yeşilİstiridye: Lütfen rahat ol, kızmadım. Bir sıkıntı yok :) .
@Kayıpİnci: Belki zaten farkındasındır ama yine de söylemiş olayım, hemcinsinle konuşmuyorsun İstiridye. Haberin olsun.
Onun cinsiyetini öğrenmiş olduğum için kendim hakkında bilgi vermem gerekiyormuş gibi hissetmiştim.
@Yeşilİstiridye: Onun farkındayım. Daha doğrusu tahmin etmiştim, artık onaylandı :)
Gelen cevabın ardından yine ben bir şey demeye fırsat bulamadan o yazmaya başladı.
@Yeşilİstiridye: Bir erkek pot kırmış olmasına bu kadar takılmazdı, en büyük ipucunu az önce vermiş oldun bence. Senin de haberin olsun :)
Hafifçe tebessüm ettim. O, kırdığım pota karşılık kırılmamış olabilirdi belki ama ben rezil olduğumu düşünmeye devam ediyordum. İçimden bir ses, kafamı örtünün altına sokup deve kuşu gibi orada kalmamı söylüyordu.
@Kayıpİnci: Sana iyi geceler Yeşil İstiridye! Ben kırdığım potumu da yanıma alıp uyumaya gidiyorum.
@Yeşilİstiridye: Takılma fazla, lütfen! Uyu ve dinlen. İyi geceler :)
Telefonu kapatıp kenara koyduktan sonra ellerimle yüzümü kapattım. Karşımdaki kişinin aslında kim olduğunu bilmiyordum ama nedense fazla utanmıştım.
Bir süre yatakta bir o yana, bir bu yana dönerek uyumak için savaş verdim. Odaya gelmeden önce yorgunluktan geberiyordum ama az önce olanlardan sonra utanç duygum onu bastırır olmuştu.
Basan afakanlar eşliğinde delirmenin sınırında dolaşırken kalkıp camı açtım ve tekrar yattım. Menopozlu teyzelere dönmüştüm, duvarlar üzerime üzerime geliyordu!
Saat gece yarısına ulaşırken göz kapaklarım yavaş yavaş ağırlaşmaya başladığında ise aklımda hâlâ tek bir soru vardı.
Aslında aşırı önemli bir şey değildi, cevabını öğrensem belki de hiçbir şey fark etmeyecekti ama merak etmeden de duramıyordum.
Acaba Yeşil İstiridye aslında kimdi?
Ben günlerdir kiminle yazışıyordum yani?
🐚🐚🐚
Lütfen oy vermeyi unutmayın.. ☺️😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK KAPIYI KIRINCA (KİTAP OLDU)
Short StoryAşk tohumları, bir insanın kalbine nasıl yerleşirdi? Nazikçe kapıyı çalıp içeri girmek için izin mi isterdi? Yoksa kural tanımaksızın kapıları kırıp bir anda hayatının ortasında mı belirirdi? Aşkla arasındaki tek ilişki, onun yeddi ceddine sövmekten...