"Yemin ediyorum kırk yıl düşünsem Rüzgâr'la seni öyle göreceğim aklıma gelmezdi. Aksel salağının bile ağzı bir karış açık kaldı be." Ranzadan ayaklarımı sallandırırken sıkıntıyla nefesimi verdim.Plajdan döndükten sonra tabi ki herkes duş alıp odalarına geçmişti. Benim sevgili arkadaşım da odada yalnız kaldığımızdan beri ara vermeden konuşuyordu.
"Abartmasan mı Beren? Alt tarafı belime kadar suya girdim, o da bir şey olursa diye yanımda durdu." Böyle diyordum ama aslında beni tanıyan biri için gerçekten de abartılabilecek bir durumdu bu.
İnsanlık için epey küçük olsa da benim için dev niteliğinde bir adımdı çünkü.
"Ay senin tribini yesinler! Konuşunca utanıyorum demiyor da..." Göz devirirken kafasını kaldırıp yüz yüze gelmemizi sağladı. O aşağıda, ben ranzadaydım. O yüzden yüz yüze bakmamız zor oluyordu biraz.
"Niye utanayım kızım? Sanki yüzme dersinde farklı bir şey yapıyoruz." Yüzme dersinde çocuğun boynuna yapışmışlığım bile vardı can havliyle, bugün olanlar devede kulak bile değildi.
Başta korksam da suya girdikçe biraz da olsa sakinleşmiştim. Çok büyük bir şey olmamıştı yani. Ama Rüzgâr her ihtimale karşı gözlerini üzerimden ayırmamış, bir sıkıntı olursa diye tetikte beklemişti. Epey yardımcı olmuştu yani.
Gerçi sudan çıkarken onu kesmekte olan bazı kızların garip ve itici bakışlarına maruz kalmıştım. Yakın gözüktük diye yanlış anlamışlardı sanırım.
Yeşim teyzelerle gelmiş olmasaydık herhangi birine dalardım saç baş ama başımızda ebeveynler olunca uslu bir kız olup yerime geçmiştim.
"Valla dışarıdan baklanların sevgili zannedebileceği kadar yakındınız hayatım. Ben bilmem." Beni sinir etmeye ant içmiş olan canım arkadaşımın yorumuyla bu defa ben gözlerimi devirdim.
"Kafana yastık yemek istemiyorsan git bir kahve yap gel Beren Cengiz, haydi!" Daha fazla laf dalaşına girmek yerine akşam kahvesi işini ona kitledim. "Aman tamam, gittim." Saçlarını savurarak odadan çıkınca da kafamı yastığa koyup sırt üstü uzandım. Yorulmuştum.
Dakikalar sonra yan tarafımda duran telefonu aldığımda ise Yeşil İstiridye'den mesaj gelmiş olduğunu fark edince uyuklamayı bırakıp dikkatimi topladım. Sanırım sessizde kalmıştı telefon, bildirim sesini duymamıştım.
@Yeşilİstiridye: Söylediklerim fazla karışık geldi de ne diyeceğini mi bilemedin yoksa sinirlendin de fark mı etmedim Kayıp İnci?
@Yeşilİstiridye: Günlerdir ses çıkmayınca kendimi sorguladım sanırım.
@Kayıpİnci: Sinirlenmedim İstiridye, sakin ol :)
@Kayıpİnci: Biraz yoğun geçiyor günlerim, pek vakit bulamadım sana yazacak. Ondan öyle kaldı mesajın.
@Yeşilİstiridye: Seni kızdırmadığıma sevindim :)
@Kayıpİnci: Normalde hiç tanımadığım birisinin hayatım, hissettiklerim hakkında bu kadar rahat konuşabilmesinden rahatsız olurum ama sana kızmadım. Gerçekten.
@Kayıpİnci: Ayrıca söylediklerini de düşünmedim desem yalan olur. Haklı olabilirsin belki ama ben kendi içimde o soru işaretlerini cevaplandıramıyorum henüz.
@Yeşilİstiridye: Birini tanımak için illa ki fiziksel olarak görüşmüş olmak gerekli değildir bence İnci.
@Kayıpİnci: Bence de öyle ama bu şekilde de belli bir yere kadar tanır insan karşısındakini. Yanlış anlama, sana güvenmiyorum demek istemiyorum. Sadece, ne kadar konuşursak konuşalım belli bir noktadan sonra iki yabancı olarak kalıyoruz.
@Yeşilİstiridye: O zaman sana bir teklifim var İnci. Tatil bittikten sonra buluşalım. Ne dersin?
@Kayıpİnci: Nasıl yani?
@Kayıpİnci: Yabancı gibiyiz dedim diye benimle görüşmek zorunda hissetme kendini. Böyle bir şeye gerek yok İstiridye.
@Yeşilİstiridye: Yüz yüze görüşmekten bahsetmiyorum İnci. Tanıdıklık hissi, güven duygusu için bir insanın yüzünü görmek gerekmez. Biz de birbirimizi görmeyeceğiz, hissedeceğiz.
@Kayıpİnci: İyice kafam karıştı İstiridye, o nasıl olacak peki?
@Yeşilİstiridye: Sanat binasındaki küçük tiyatro salonunda son oyundan kalma bir dekor var, hatırlıyor musun onu?
@Kayıpİnci: Görünmez Aşk'tan kalanları mı diyorsun?
En son bir uyarlama oyun çalışılmıştı. Adı Görünmez Aşk'tı. Salonda da o oyundan kalma paravan gibi bir şey vardı. Sanırım ondan bahsediyordu.@Yeşilİstiridye: Evet. Orada buluşacağız biz de, birbirimizi görmeden tanışacağız. Ne dersin?
@Kayıpİnci: Paravanın bir tarafında sen, diğer tarafında ben olacağım yani? Gündüz kuşağı programı mı bu? :)
@Yeşilİstiridye: Daha iyi bir fikrin varsa sen buyur İnci :)
@Kayıpİnci: Şaka yapıyorum yahu :)
@Yeşilİstiridye: Anlaştık o zaman?
@Kayıpİnci: Anlaştık, tanışalım bakalım :)
🐚🐚🐚
Oy vermeden geçmeyin lütfen olur mu? 😇💚🙃
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK KAPIYI KIRINCA (KİTAP OLDU)
Short StoryAşk tohumları, bir insanın kalbine nasıl yerleşirdi? Nazikçe kapıyı çalıp içeri girmek için izin mi isterdi? Yoksa kural tanımaksızın kapıları kırıp bir anda hayatının ortasında mı belirirdi? Aşkla arasındaki tek ilişki, onun yeddi ceddine sövmekten...