💚🐚 AŞIRI ÖNEMLİ GELİŞME VE DUYURU 🐚💚

192 12 12
                                    




Kapak değişikliğiyle birlikte gelen duyurumuzdan herkese selaaaaaammmmmm 🙋🏻‍♀️

Bildirim gelince şaşırdığınızı, böyle bir şey beklemediğinizi tahmin ediyorum ama vallahi açıklamam var ✌🏼

Burayı çok uzun zamandır ihmal ettiğimin farkındayım. Çünkü, açık konuşmak gerekirse bir noktadan sonra hevesim ve yazma isteğimi kaybetmiştim.

Tüm kurgusunu baştan sona planladığım, üzerinde çalışmadığım bölümlerin yani sizin okumamış olduklarınızın bile ham hallerinin/ufak taslaklarının olmasına rağmen devam edecek gücü kendimde bulamadım.

Sırf görev için, içimden gerçekten yazmak gelmezken de kitap bitsin diye içime sinmeyen bölümleri size sunmak istemedim.

Sonrasında araya diğer kurgularım (Nova ve onun yan hikayeleri) girdiğinde ise odağım tamamen değiştiği için yazma isteğim geri gelse bile verimli devam edemedim.

Ama Arya'nın hikayesini unutmuş değildim, böyle bırakmak içime sinmiyordu. Bir hikayeyi yarım bırakıp gitmek hiç tarzım olan bir şey değildi çünkü.


Ben de, Nova bittikten sonra Arjin'e yani en yeni kurguma başladığım dönemde eş zamanlı olarak Aşk Kapıyı Kırınca'yı baştan düzenleyip yayınlanmış bölümleri ve taslakta olan ham kısımları toparlamaya başladım.

Niyetim, tamamı bittikten sonra bölümleri bir düzene sokmak ve ona göre hızlı bir şekilde bölümleri baştan yayınlamaktı.

Çünkü şu anki düzeninde bazı bölümler, anlık yazıp bekletmemek için hızlıca yüklediğimden dolayı çok kısa.


Daha düzenli, kimisi birleştirilmiş kimisi de baştan düzenlenmiş olarak yeniden yüklemeyi düşünmüştüm önceki bölümleri. Sonra da kalan kısıma devam edecek ve yaz tatilinde okul derdi yokken tekrar bölüm yüklemeye başlayacaktım.

Ancak bu süreçte ne sizin beklediğiniz ne de benim tahmin ettiğim bir şey oldu.

Anlık gelen bir cesaretle, daha önce yaptım şimdi neden yapamayayım diyerek dosyayı bitirdikten sonra şansımı denemek adına bir yayınevine başvuru yaptım. 👉🏼👈🏼

Ve kabul oldu!! 🥰

Evet, doğru anladınız.


Aşk Kapıyı Kırınca kitap oluyor!!! 🤩💌

Bu kız manyak mı, niye aylarca yarım bıraktığı kurgusunu toparlayıp kitap yapmaya karar verdi diyenleriniz elbet olacaktır. Hatta belki de size haksızlık ettiğimi düşüneceksiniz.

Ama emin olun ki sizi de anlıyorum.

Naçizane açıklamam şu;

Aşk Kapıyı Kırınca en başından beri çok severek başladığım ancak zamanla hevesimi kaybetsem de yarım bırakmaya razı olamadığım bir kurguydu.

Ve; üstünden zaman geçmiş olsa da ilham perilerimi toplayıp yeniden yazmaya başladığımda bölümleri yayınlamak için kendime bir düzen oturtmayı/ okulun bitmesini ve yazın gelmesini beklerken 'neden olmasın' dedim.

Bilenleriniz vardır belki, ben üniversite üçüncü sınıf öğrencisiyim. Derslerim git gide yoğunlaşıyor, ödevlerim ve sınavlarım artıyor, aynı zamansa burayla yani wattpadle uğraşıyorum. Bir yandan da çalışıyorum. Ve şöyle örnek vermem gerekirse, pazartesi bile sınavım vardı.

Yani bu yoğunluğun arasında stabil devam ettiremeyeceğim bir tempoya başlamaya cesaret edemedim ve bölümleri yazmış olsam da yayınlama niyetim için bu yüzden yazı bekledim.

Ama İşte bu süreçte şansımı denemek için bir başvuru yaptım ve kabul oldu!

Merak etmeyin, kitap oluyor diye bütün bölümleri silecek değilim. Düzenlediğim halleriyle bir kısmı burada kalmaya devam edecek.

Ancak telif hakları gereği tamamını burada bırakmam maalesef ki mümkün değil. Onu da şimdiden söylemiş olayım. Çünkü sözleşme imzalandıktan sonra yayın hakları benden çıkıyor ve yayıncıya devir oluyor.



Siz ne hissedersiniz bilmiyorum ama ben hem şaşkınım hem de çok mutluyum 🥺

Serendipçe ve Tarihi Geçmiş Aşk'ın ardından Aşk Kapıyı Kırınca'yı da elimde tutabilecek olmak çok güzel hissettiriyor... 🙈

Umarım heyecanımı benimle paylaşırsınız💞




Detaylı bilgi ve süreç hakkında yapacağım anlık paylaşımlar için instagram hesabımdan beni takip edebilirsiniz. 🥰💝



Aşk Kapıyı Kırınca çok yakında, Ritim Sanat Yayınları farklıyla raflarda olacak !! 💚🐚

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 21, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

AŞK KAPIYI KIRINCA (KİTAP OLDU) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin