Ben, kendi içimde oluşan bu garip tepkiyi anlamlandırmaya çalışırken o geri çekildi ve gözlerimin içine baktı."Teşekkür ederim. Senin de vaktini aldım." Burukça gülümsedi. "Estağfurullah. Ayrıca rahatsız olsam emin ol ki seni yaka paça kovardım." Kendimi toparlamaya çalışırken son söylemine cevap verdim ve bir an önce gitmesi için ekledim. "İyi geceler sana, ben biraz daha buradayım."
"İyi geceler Arya Barlas, tekrar tanıştığımıza memnun oldum." Bu gece gördüğüm en içten gülümsemesiyle bana baktıktan sonra içeri girdi ve balkon kapısını yarı açık bırakıp gitti.
Bense onun arkasından bir süre gökyüzünü izledim. Güya yalnız kalmak için buraya çıkmıştım ama hayat yine kendi planını önüme koyup Rüzgâr'ı bana yollamıştı.
O an aklıma muhabbetin başında benim Yeşil İstiridye'ye yazdığım cevaba benzer bir şeyi bana söylemesi geldi. Düşüncelerimizin bu kadar benzemesi şaşırtıcı bir tesadüftü. Garipti.
Yine derin düşüncelere daldığım sırada kucağımdaki telefonumun titremesiyle irkildim. Ekranda gördüğüm isimle ise tebessüm ederken kaşlarımı kaldırdım.
Yeşil İstiridye'den mesaj gelmişti. Sanki onu düşündüğümü hissetmişti.
@Yeşilİstiridye: Tatilin nasıl geçiyor İnci? Düşüncelerinin arasında kaybolmadın değil mi?
@Kayıpİnci: Beklenmedik şeyler olsa da kötü geçiyor diyemem İstiridye. Ayrıca henüz düşüncelerime vakit ayırabilecek bir vakit bulamadım, iyiyim yani merak etme :)
@Yeşilİstiridye: O beklenmedik şeylerin olumlu olduğunu düşünmek istiyorum. Kötü bir şey yok değil mi?
@Kayıpİnci: Yok yok, atraksiyonlu bir tatil geçiriyorum diyebiliriz. Arkadaşımın evindeyim de.
@Yeşil İstiridye: İyi eğlenceler diyeyim o zaman :)
@Kayıpİnci: Teşekkürler. Senin tatilin nasıl geçiyor peki?
@Yeşilİstiridye: Beklediğim gibi, güzel yani.
@Kayıpİnci: Aman ne açıklayıcı bir cevap oldu o öyle (!)
@Yeşilİstiridye: Her zaman sen karmaşık konuşurdun, bu defa ben öyle yaptım :)
@Kayıpİnci: Öyle olsun bakalım.
@Yeşilİstiridye: Yalnız ben senin dediğin o beklenmedik şeyleri gerçekten merak ettim. Biraz açabilir misin?
Konuşmak istiyordu sanırım. Muhabbet açmaya çalışıyordu. Eh, benim de yaşadıklarımı birine anlatmam lazımdı sonuçta. Belki biraz fikir alabilirdim ondan.
@Kayıpİnci: Somut olanlarda pek anlatılacak bir taraf yok aslında. Asıl canımı sıkan şey başka.
@Yeşilİstiridye: Soyutluk anlaşılmayacak bir kavram değil Kayıp İnci. Anlatmak istersen dinlerim.
@Kayıpİnci: Son zamanlarda tanımlayamadığım bazı şeyler hissetmeye başladım İstiridye. İçimde, bir yerlerde bilmediğim şeyler oluyor. Ama ben hiçbirini anlamlandıramıyorum. Kafam karışıyor.
@Yeşilİstiridye: Karmaşık anlatma konusunda günden güne kendini aşıyorsun. Ama biraz anladım sanırım.
@Kayıpİnci: Anlık bir his gelir ya bazen içine, işte onu diyorum. İstemiyorum ben o sesi, hissi... Karışmasın aklım, kalbim öyle atmasın. Kendimi kötü hissediyorum.
@Yeşilİstiridye: Bence sen o hissi istemiyor değilsin İnci. Hissettiğin şey her ne ise ondan kaçıyorsun.
@Kayıpİnci: Nasıl yani? Ne demek istiyorsun?
@Yeşilİstiridye: Hayatına almaktan korktuğun bir gerçekle eşleşiyor o hisler. O yüzden bilinçaltın alarm veriyor. Tehlike olarak görüyorsun. Bunu diyorum.
Son mesajını okuduktan sonra bir cevap yazmadan öylece baktım ekrana. Bu da ne demekti şimdi?
Rüzgâr Alphan benim hayatıma almak istemediğim, kabul etmekten çekindiğim neyi bana hatırlatıyor olabilirdi ki?
🐚🐚🐚
Oy vermeden geçmeyin lütfen olur mu? 😇🙃
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK KAPIYI KIRINCA (KİTAP OLDU)
Historia CortaAşk tohumları, bir insanın kalbine nasıl yerleşirdi? Nazikçe kapıyı çalıp içeri girmek için izin mi isterdi? Yoksa kural tanımaksızın kapıları kırıp bir anda hayatının ortasında mı belirirdi? Aşkla arasındaki tek ilişki, onun yeddi ceddine sövmekten...