66. Bölüm

258 32 5
                                    




@Yeşilİstiridye: Yine sesin çıkmıyor.

@Yeşilİstiridye: Ne düşündüğünü merak ediyorum. Rahatsız mı oldun geçen geceden sonra?

@Kayıpİnci: Garip hissettim, yalan söylemeyeceğim.

@Kayıpİnci: Ama sessizliğimin sebebi sen değilsin İstiridye.

    Beren yattığı için göreceli olarak biraz daha rahattım. Eğer uyanık olsaydı ne konuştuğumuzu görmek için tepeme tünerdi. Hatta telefonu elimden almayı bile deneyebilirdi.

@Kayıpİnci: Demiştim ya, bazı şeyler üst üste geliyor diye. İşte o şeyler iyice arttı.

@Kayıpİnci: Ve ben içinden çıkamıyorum.

@Yeşilİstiridye: O şeylerin sende bıraktığı his ne İnci?

@Kayıpİnci: Huzursuzluk....

@Kayıpİnci: Bedenim de ruhum da huzursuz.

@Kayıpİnci: Ve ne yapacağımı bilemiyorum.

@Yeşilİstiridye: Benim aklıma bir şey geldi ama söylersem vereceğin tepkiden çekiniyorum.

@Kayıpİnci: Söyle; kafam o kadar karışık, o kadar darmaduman ki ne dersen de kızacak halim yok.

@Kayıpİnci: O yüzden çekinme, söyle.

    Samimiydim yazdıklarımda. O kadar yorgun hissediyordum ki yedi ceddime küfür etse umrumda olmayabilirdi yani.

@Yeşilİstiridye: Peki bakalım.

@Yeşilİstiridye: Hani sana demiştim ya, o hisler hayatına almak istemediğin bir şeyle eşleşiyor olabilir diye.

@Yeşilİstiridye: İşte, hayatına almak istemediğin o şeyin ne olabileceği hakkında bir tahminim var.

@Kayıpİnci: Neymiş tahminin?

@Yeşilİstiridye: Konuşmaya başlamamıza sebep olan ilk konu.

@Yeşilİstiridye: Aşk.

@Yeşilİstiridye: Aşk konusunda o kadar keskin yorumların vardı ki hayatında istemediğin çok belliydi.

      Mesajları bir an için beynime bomba gibi düşerken düşünmeden edemedim. Ben ve aşık olmak.

   Olası değildi!

@Kayıpİnci: Kafa yormuşsun söylediklerime, belli.

@Kayıpİnci: Ama şöyle bir şey var ki aşk benim için tedavisiz bir hastalıkla eş değer İstiridye.

@Yeşilİstiridye: Nasıl yani?

@Yeşilİstiridye: Aşk bu kadar korkutucu bir şey mi senin gözünde?

@Yeşilİstiridye: Okuduğum ilk yazında daha çok aşk kavramından nefret eder bir halin vardı.

@Yeşilİstiridye:Korktuğunu hiç düşünmemiştim doğrusu.

       Nefesimi verdim. Günlerdir yaşadığım onca şeyden sonra Yeşil İstiridye ile aşk gibi bir konuyu tartışıyor olmam gerçekten tuhaflığın son noktasıydı.

    Kendi sınırlarımı zorluyordum yani. Artık hayırlısıydı.

@Kayıpİnci: Bence aşk illet bir şey İstiridye.

@Kayıpİnci: Sadece kalbi ele geçirmiyor çünkü.

@Kayıpİnci: Bütün vücudunu, her hücreni istila ediyor. Ne yapsan atamıyorsun onu içinden, hiçbir ilaç fayda etmiyor. Gün geçtikte kendi kendini mahvediyorsun.

@Kayıpİnci:  Hikaye bittiğinde ise geriye sadece berbat bir boşluk kalıyor.

@Kayıpİnci: Ruh yorgun, beden yorgun...

@Kayıpİnci: İyi hatırlayacağın hiçbir şey olmuyor.

@Yeşilİstiridye: Sen alenen korkuyorsun aşktan İnci.

@Yeşilİstiridye: Bu yazdıklarını yaşamaktan, günün sonunda iyileşememekten korkuyorsun.

@Kayıpİnci: Belki öyle, belki değil.

@Kayıpİnci: Bilmiyorum.

@Kayıpİnci: Ama pek de bir önemi yok.

@Kayıpİnci: Çünkü aşık değilim, olmayacağım da.

@Yeşilİstiridye: İşte o konuda büyük konuşma bence İnci.

@Yeşilİstiridye: Çünkü aşk zaman ve mekan tanıyan bir şey değil. Kalp de pek söz dinleyen bir organ sayılmaz.

@Kayıpİnci: Bu ne demek şimdi?

@Kayıpİnci: Aşık olabilirsin mi diyorsun yani?

@Yeşilİstiridye: Hayır.

@Yeşilİstiridye: Aşk o kadar zamansızdır ki kapına geldiğini fark etmezsin bile diyorum.

@Yeşilİstiridye: Sen istemesen, hatta kaçsan bile bir şey ifade etmez. Bir bakmışsın o kapattığın kapılar kırılmış, ince ince ördüğün o duvar yıkılmış.

@Yeşilİstiridye: Ve aşk seni sarmış....

@Yeşilİstiridye: Bunu diyorum.







🐚🐚🐚

Öncelikle, bu uzuuun gecikme ve ara için lütfen kusuruma bakmayın 🥺🙏🏼

     Aynı anda birden fazla kurguyla ve okulla uğraşınca belli bir noktadan sonra kafa kalmıyor maalesef.. o noktada da birinden bir süreliğine feragat etmek zorunda kaldım ve diğer üç kurgu da birbirleriyle bağlantılı olduğu için buraya ara vermem gerekti 🥲🥲

  Ama kendimi yavaş yavaş toparlamaya çalışıyorum ve tatildeyken az da olsa yetişmeye çalışacağım..

   bunun için kısa ama texting içerikli tatlı bir bölümle döneyim dedim 🥰
  hazır gelmişken de yeni bir kapak yaptım hikayemize

   Umarım bölümü de yeni kapağımızı da beğenmişsinizdir 🙈💓
   Yorumlarınızı bekliyorum 👀

  
Bir de, oy vermeden geçmeyin lütfen olur mu? 💚🎀

AŞK KAPIYI KIRINCA (KİTAP OLDU) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin