44. Bölüm

413 38 0
                                    


@Yeşilİstiridye: Ayrıca öyle çok ciddi bir şey yok, merak etme. Sadece kafam karışık biraz. Son zamanlarda bazı şeyler çok üst üste geldi. Kafamı toplamam gerekiyor ama yapamıyorum.

   Ben kendi kendime düşünmeye devam ederken yeni bir mesaj gelince odağımı yeniden ekrana çevirdim. Okuduklarımla ise içime tuhaf bir his oturdu.

   Çok garipti. Temelde birbirine yabancı iki kişiydik aslında ama son zamanlarda aynı durumları yaşamıştık.

   @Kayıpİnci: Ben de benzer bir haldeyim. Tuhaf bir tesadüf sanırım.

@Yeşilİstiridye: Senin neyin var? Ben kafamı toplamaya çalışıyordum gerçi ama senden de ses çıkmadı günlerdir. İyi olduğunu düşünmüştüm.

@Kayıpİnci: Kimse dışarıdan görüldüğü gibi değildir İstiridye. Ben de değilim.

@Yeşilİsitiridye: Ne oldu Peki? Kötü bir şey yok değil mi?

@Kayıpİnci: Kafamdaki soru işaretlerinin ucu birbirine dolandı, ben de aralarında kaldım. Ya hepsini çözeceğim ve rahatlayacağım, ya da düşüncelerimin kaosunda boğulacağım.

@Yeşilİstiridye: Her fırtınanın bir sonu vardır İnci. Sen de o kaosun içinden elbet çıkarsın. Ne kadar sürer bilemem ama eminim, güneşe çıkar soruların.

@Kayıpİnci: Ama git gide daha da içine çekiliyormuşum gibi hissediyorum. Her geçen gün başka bir soru daha ekleniyor ve çözlemedikçe o soru bir sorun haline geliyor.

@Yeşilİstiridye: Peki benim yardımcı olabileceğim bir kısım var mı? Belki bir yabancının uzatacağı bir ele ihtiyacın vardır. Kim bilir...

@Kayıpİnci: Dürüst olacağım, kafamdaki en büyük soru işaretlerinden biri de sensin İstiridye.

@Yeşilİstirdiye: O bir süre daha orada kalacak ama İnci. Daha doğrusu kalmalı. Böylesi daha iyi.

@Kayıpİnci: Klişe bir anonim hikâyesinin içinde değiliz İstiridye, ben de oturup günümü gecemi senin kimliğini deşifre etmeye ayıracak bir manyak değilim. Ama insanım sonuçta, merak ediyorum.

@Yeşilİstiridye: Merak zihni diri tutar, iyidir yani boşver :)

@Kayıpİnci: Merak aynı zamanda kediyi öldürür de. İngilizlerin bir bildiği var ki söylemişler yani değil mi? :)

@Yeşilİstiridye: Güzel laf dokundurdun. Ama bir şeyi itiraf etmem lazım; böyle değişik benzetmelerini, edebiyat yapmanı özlemişim..

   Son mesajıyla nedense gülümsedim. Sanırım ben de onunla konuşmayı özlemiştim.

🐚🐚🐚
Oy vermeden geçmeyin lütfen olur mu? 🙃😇

AŞK KAPIYI KIRINCA (KİTAP OLDU) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin