35. Bölüm

440 34 0
                                    


      "Arya." Kaan'ın sesiyle daldığım düşüncelerden çıkarken kırpıştırdığım gözlerimi ona çevirdim. Sorar gözleri yüzümde geziniyordu. Bir cevap bekliyordu.

   "Bir şey demeyecek misin?" Sorusu üzerine gözlerim yeniden bilekliği buldu. Acaba olabilir miydi? Kafam karman çormandı. Sorular birbirine girmiş, adeta kolbastı oynuyordu.

   "T-tabi, tabi olabilir." Transa geçmiş bir vaziyette bilekliğe bakmayı tamamen bıraktım ve bana bakmakta olan ela gözlere döndüm. "Neden olmasın yani? Güzel fikir."

      Son hız saçmalamayı sürdürmem üzerine iç sesim bana küfür ederken kendimi gülümsemeye zorladım.

    Hem sesim titremişti, hem de saçmalıyordum! Bugün neler oluyordu bana böyle? Sanki biri ayarlarımla oynamıştı, kendim gibi davranmıyordum.

   "Tamam o zaman; güne sen karar ver, saati de ona göre ayarlarız." O konuşurken başımı aşağı yukarı salladım. "Kabalık gibi olmazsa ben şimdi odama çıksam? Bir ödevlerime bakayım, ona göre sana haber veririm. Olur mu?"

       Daha fazla burada duramayacağımı anladığımda ayaklandım ve odunluk etmemek adına ona dönüp sordum. "Tabi, sen git dinlen. Epey yorgun duruyorsun zaten." Soruma karşılık kibar bir gülümseme ile cevap verdiğinde ise kendimi zorlayarak tebessüm ettim ve sonrasında arkamı dönüp kaçar gibi olmamaya dikkat ederek yavaş adımlarla yurda doğru ilerledim.

      Eğer ufacık da olsa bir şansım kaldıysa Beren dönmeden odaya girmeyi başarır ve kendimi yatağıma atarak ölü taklidi yapabilir, böylece beni sorgulamasından yırtabilir ya da şu an yüzüme hakim olma olasılığı yüksek olan dehşet verici ifadeden kıllanmamasını sağlayabilirdim.

     Zira az önce içime düşen merak tohumundan sonra bu kafa güzelliği ile Beren'le bir diyalog içine girersem çıktığımda olacaklardan sorumlu olamayabilirdim.

🐚🐚🐚
Oy vermeden geçmeyin lütfen olur mu? 🙃😇

AŞK KAPIYI KIRINCA (KİTAP OLDU) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin