@Kayıpİnci: Bir tanesi için dediklerin doğru olabilir ama diğeriyle kesişim noktamız boş küme çıkıyor be İstiridye.@Yeşilİstiridye: Sanatsal konuşmalara epey yatkın biri için fazla sayısal bir yorum oldu sanki bu.
Verdiği tepkiyle birlikte istemsizce kıkırdarken yan tarafımda uzanmakta olan Beren'in dikkatini çekmemek için gülmemi biraz yutmak zorunda kaldım.
Gerçekten de biraz matematiksel bir benzetme yapmıştım. Testler bilinçaltıma işlemişti sanırım.
@Yeşilİstiridye: Ayrıca neden bu kadar keskin sınırların var? Neden adım atamıyorsun karşıya doğru? Belki düşündüğün kadar kötü biri değildir. Denemeden bilemezsin ki.
@Kayıpİnci: Yönlerimiz çok farklı çünkü. Birimiz kuzeyken diğeri güney. Birimiz gece insanı, diğeri gündüz mesela. Öyle keskin farklılıklar var aramızda. Ard arda olabilirler, ama alsa yan yana gelemezler. İmkansız yani; olmaz, olamaz.
Döşediğinin uzun paragraftan sonra nefesimi verdim ve başımı iyice yastığa ittim. Rüzgar'la kendimi aynı cümle içinde kullanmak bile yorucu gelmişti.
@Yeşilİstiridye: Öyle bir dünyada yaşıyoruz ki imkansız diye bir şey yok Kayıp İnci. Bugün sana çok uzak görünen nokta yarın sadece bir adım mesafende olabiliyor. Dengeler sürekli değişiyor. O yüzden bence o kadar emin konuşma.
@Kayıpİnci: Ya ne yapayım? Kedi köpek gibi didiştiğim biriyle nasıl anlaşayım?
@Yeşilİstiridye: Yaşadığınız olaylara onun gözünden bakmayı dene mesela. Sorgulamak, yargılamak yerine anlamayı seç. Kızma; düşün ve anla.
@Kayıpİnci: Yüz yüze konuşuyor olsaydık şu an kafana bir tane patlatmıştım İstiridye. Ben diyorum ki sabır sınırlarım deneniyor; sen diyorsun ki kızma, anlayış göster!
@Yeşilİstiridye: Yüz yüze konuşuyor olsaydık ben de şu an suratına kahkaha atardım büyük ihtimalle o zaman. Sevimli bir kızgın olurdun bence.
@Kayıpİnci: Sinirlenmeye başlıyorum...
Attığım son mesaj yaklaşık üç dakika kadar bir süre görüldü olarak kaldı. Sanırım ne diyeceğini düşünüyordu. Zira sinirlendiğimde paragraflar döşeyebileceğimi anlamış olması gerekiyordu.
@Yeşilİstiridye: O zaman şimdi çok kolay bir şekilde odağını dağıtacağım. Hazır mısın?
Gelen mesaj karşısında şaşırmadan edemezken tek kaşımı kaldırıp yazmaya başladım.
@Kayıpİnci: Nasıl olacakmış bakayım o?
@Yeşilİstiridye: Hangi alandan olduğunla ilgili bir tahminim var, ve eğer doğru çıkarsa ben de kendimle ilgili bir bilgi vereceğim sana.
Oturuşumu dikleştirdim. İşte şimdi odağım gerçekten de dağılmıştı! Hangi bölümden olduğumu çok mu belli ediyordum acaba? O kadar açık mıydı kartlarım?
@Kayıpİnci: Peki. Tahminin ne?
@Yeşilİstiridye: Bence kesinlikle sanat ekibindensin. Bilimci olsaydın illa ki yazışmalarımız sırasında ilgi alanlarınla alakalı bir konudan bahsederdin. Ya da sporcu olsaydın edebiyata bu kadar meraklı olmazdın. Konuştuğun şeyler genelde uluslararası takımlar ve ligler falan olurdu herhalde. Ama senin cümlelerinin altı dolu; ilgilisin yazmaya, okumaya. O yüzden bence sanat grubundansın. Doğru muyum?
Yazdığı uzun mesajı gözlerimi kırpıştırarak okurken derin bir nefes aldım. Amma analiz yapmıştı!
@Kayıpİnci: Analiz yeteneğin epey gelişmiş.
@Yeşilİstiridye: Bunu 'evet' olarak almam gerek sanırım :)
Ben başka bir şey demezken o yeniden yazmaya başladı. Sanırım şimdi bilgi zamanıydı.
@Yeşilİstiridye: İşte sana kendimle ilgili bir ipucu Kayıp İnci; aynı alanda değiliz. Yani sen sanat ekibindensin ama ben değilim.
Yeni mesajdan sonra ise kısa bir şaşkınlık yaşarken bir cevap vermeden ekranı kapattım.
Sanatla içli dışlı olmayan biri için epey iyi bir kelime dağarcığı ve bilgisi vardı. Demek ki hobi olarak yapıyordu bunu. Kendi alanından arta kalan zamanlarda buraya girip yazı ya da yorum okuyordu.
Ama asıl mesele şuydu ki, Yeşil İstiridye ya bilimde ya da sporda olan bir erkekti!🐚🐚🐚
Lütfen oy vermeyi unutmayın..🙃☺️
Bu arada Yeni kurgum Aşk Kırıntıları'na göz atarsanız çok sevinirimm 😇🙈
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK KAPIYI KIRINCA (KİTAP OLDU)
Storie breviAşk tohumları, bir insanın kalbine nasıl yerleşirdi? Nazikçe kapıyı çalıp içeri girmek için izin mi isterdi? Yoksa kural tanımaksızın kapıları kırıp bir anda hayatının ortasında mı belirirdi? Aşkla arasındaki tek ilişki, onun yeddi ceddine sövmekten...