31. Bölüm

478 42 0
                                    


     "Sana çok uzak ihtimalde olan bir şeyi yapmak zorunda olsan ne hissederdin?" Bir anda sorduğum soruyla birlikte ne diyeceğini bilemez bir şekilde gözlerime baktı. "Bilmem." Cevap verdiği sırada ise gözlerini kaçırdı.

    "Ama bir şekilde cesaretimi toplar, o şeyin üzerine giderdim sanırım." Kısa bir süre benden uzağa baktıktan sonra yeniden göz göze geldiğimizde devam etti. "Ve bence sen de öyle yapmalısın. Sonuçta daha yeni tanıştığın birine kafa tutabilecek kadar kendinden emin bir kızsın."

    İlk tanışmamıza laf değindirmesi ile kıkırdadım. Daha ilk günden, destur demeden söylenmeye başlamıştım. Ama o da hak etmişti, ne yapsaydım?

  "Sanırım bana ilk defa iyi bir şey söyledin. Şaşırmalı mıyım?" Alt dudağımı sarkıtarak düşünürmüş gibi yapmam karşılığında güldü. "Hak eden birine neden iltifat etmeyeyim ki? Hem bu iltifat bile sayılmazdı bence, gördüğümü söyledim sadece."

   Verdiği cevaba karşın gülümsemekle yetindim. "Ayrıca bence dikkat etmen gereken nokta orası değil. Farkındaysan ilk defa atışmadan konuşuyoruz. Bu bizim için baya büyük bir adım."

    Yine doğru bir noktaya değinmişti. Son beş dakikadır hiç kavga etmemiştik. Ve bu, insanlık için küçük ama Rüzgar ve benim için epey büyük bir adımdı.

   "Bozuk saat bile günde iki kere doğruyu gösterirmiş ya, o hesap işte." Yaptığım benzetmeyle gülümsemesi daha da genişlerken başını iki yana salladı. "Aynı fikirde değilim. Bence iyi yolda ilerlediğimize dair bir gösterge bu."

   Sonrasında ise nerede olduğumuzu hatırlamış olacak ki silkindi ve etrafına baktı. "Ayrıca yine iyi kaynattık dersi. Haydi bakalım Arya Barlas, şimdi yüzme vakti."

    Konunun yine yüzmeye ve suyla yakın temasa geldiğinde bıkkınlıkla nefesimi verdim. Maalesef ki kaçışım yoktu. "Ne yapacağız peki?"

    Derse geçmeyi çaresiz kabullenişimle birlikte bir an için yüzünde o sevmediğim sırıtışlardan oluşsa da anında az önceki haline döndü. "Önce sırtını havuzun kenarına dayayıp ayaklarını uzatacaksın. Kollarından destek alarak kenara tutunacaksın ama. Diğer adım sonra."

    Titrek bir nefes verip kendimi sakinleştirmeye çalıştıktan sonra dediğini yaptığımda 'aferin' der gibi bir hareket yaptı. "Birkaç dakika böyle kal bakalım. Nefesini kontrol etmeye çalış ama. Çok sık solukların."

   Ona söylemesi kolaydı tabi, tuzu kuruydu sonuçta! Aksel kadar olmasa da iyi bir yüzücüydü. Bu havuz onun için çocuk yeri gibiydi büyük olasılıkla.

    Gözlerimi kapatıp nefes alış verişimi kontrol etmeye, bir düzende tutmaya çalıştım. Yapabilirdim bence, bu deve bile yapıyorsa ben hayli hayli yapardım!

   "Tamamdır, şimdi diğer denemeye geçiriyoruz." Rüzgar'ın sesiyle yeniden gözlerimi açtığımda ise kendimi bıraktım ve ayaklarımın zemine basmasını sağladım. "Diğer deneme ne?"

   Sorum üzerine birkaç saniye sessiz kaldıktan sonra ensesini kaşırken gözlerime baktı. "Kollarından destek almadan suyun üzerimde kalacaksın."

    "Efendim?" Dehşet içinde bir yüz ifadesiyle ona bakarken kontrolsüz yükselen sesim çatlamasını zerre kadar önemsemedim. Bu deve az önce ne demişti?

   "Yapamayacağın bir şey değil Arya. Ayrıca biliyorsun ki suyun kaldırma kuvveti diye bir gerçek var. Ben söylemiyorum bunu, fizik söylüyor." Açıklama yaparken bakışlarını yüzümde gezdiriyordu. Sanırım tepkimi ölçmeye çalışıyordu. "Gayet aklı başında bir kızsın, suda batacağına inandığını söyleme bana."

    Tabi ki öyle saçma bir inancım yoktu ama daha önce hiç böyle bir şey yapmamıştım. Korkmam kadar doğal bir şey yoktu.

   "O kadar kafasız değilim Rüzgar Alphan, beni kendinle karıştırma!" Dünya yansa da dik tutmaya devam edeceğim canım kuyruğum ile yine kendisine çemkirirken sakinleşmeyi umdum. Bu zevzeğin önünde kendimi rezil etmek istemiyordum.

   "Bana söylenmen iyi geliyorsa kum torbası olmaya hazırım Arya Barlas, ama artık dediğimi yapman gerekiyor. Yoksa dönem sonuna kadar bir arpa boyu yol alamayız." Söyledikleriyle birlikte gözlerimi kırpıştırarak yüzüne baktım.

  Galiba bu değişikle uyuşan bir frekansımız vardı. Yoksa Yeşil İstiridye haklı mıydı?

🐚🐚🐚
Yeni kapak yaptım, nasıl olmuş? Beğendiniz mi? 🥰🤓

AŞK KAPIYI KIRINCA (KİTAP OLDU) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin