ÖN TANITIM

2.9K 77 3
                                    




@Kayıpİnci: Neymiş? Aşk çok güzel bir şeymiş! İnsana iyi gelirmiş, ufkunu açarmış, dünyaya farklı bakmasını sağlarmış! Yok efendim midede kelebekler uçarmış, çiçekler açarmış. Hadi be oradan! Palavra!

@Kayıpİnci: Bence aşk dünyayı sevme değil, tam anlamıyla hayata sövme halidir.

@Yeşilİstiridye: Yanılıyorsun. Bence aşk, insanı canlı kılan, gerçekten yaşadığını hissettiren yegane histir. O kadar kontrol dışı gelişir ki ne yolunu seçebilirsin ne de yönünü. Onun rüzgarına kapılıp gidersin sadece.

@Yeşilİstiridye: Ama yaşarsın. O, öyle güçlü bir duygudur ki kontrolün dışında gelişmesine rağmen her şeyi iliklerine kadar hisseder; en derinlerinde yaşarsın.

@Yeşilİstiridye: Ve bence sen kontrol edemeyeceğin bu akıntıya kapılıp yönünü kaybetmekten korkuyorsun. Yoksa bu kadar öfkeli yaklaşmazdın.

@Yeşilİstiridye: Şimdi sorarım sana. Neden bu kadar kalın tuğlalar örülü etrafında? Neden kalbinin sesini duymaya bu kadar karşı duruyorsun?

§§§

   Öğrencilerin yeteneklerine göre ayrıldığı bir okulda bu üç grubun birbiriyle ölesiye kavga etmeye başlamasıyla işler kontrolden çıkar. Okul müdürü çareyi onları yeni bir sisteme zorlamakta bulur. Her daldan birer öğrenci diğer gruptan biriyle eşlecektir, alacakları not tamamen grup arkadaşının elindedir.

     Bunca olayın yanında Arya, okulun sitesinden ona yazılan bir mesaja cevap verir.

     Kim olduğunu bilmeden yazışmaya başladığı bu kişiyi günden güne merak etmesinin yanı sıra okulunda değişen şeyler ve içine düştüğü ikilemle işler içinden çıkılmaz bir hâl alır. Nefret ettiği aşk kapısına dayanacaktır.

🐚🐚🐚

AŞK KAPIYI KIRINCA (KİTAP OLDU) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin