🛤️Sonsuzluğa Giden Yolcu🌠

42 5 0
                                    

     Kara gölgeli adam çakıyı sallayarak Aysima'nın üstüne doğru yürürken, Gözde ayağa kalkıp yanında duran sandalyeyi alıp sırtına vurdu. Arkadaşları bu kavgaya karışınca ortalık karıştı. İçlerinden biri bıçağı Gözde'ye hesapladı. Her şey o kadar aynı gelişmişti ki ne olduğunu bile anlamamış iken ikinci bıçak darbesi geldi. Aysıma Gözde' ye koşacakken saçlarını tutan el  engel oldu. Alpaslan gencin elini tuttu. 
"Eğer bir bayana dokunacaksan ilk önce izin almalısın."
     Gencin bileğini tutup  bir yumruk atıp başına masaya vurdurup bayılttı. Kara gölgeli adam öfkesine yenik düşmüş Gözde'yi defalarca bıçakladı. Aysima Siyah Giyen gencin kafasında masanın üzerinde duran vazoyu alıp parçaladı. Yere düşmesine neden olmuştu. Genç hafif sersemlik haliyle "Seni arkadaşın gibi geberteceğim." Elindeki bıçağı Aysıma'ya saplaycaktı ki bedenine gelen darbe ile sarsıldı. Ardı arkası kesilmeyen yumruklar.
    Polisin sren seslerini duyan katiller kaçmaya çalışsa da başarılı olamadılar. Arkasını alıp kaçmak isteyen gençler Alparslan'ın koluna kesik atıp kafeden çıkarken polisler suçüstü yakaladı. Gözde kanlar içinde yerde yatıyordu. Polisler kafeye ambulans  çağırdı.
     Aysima gözyaşları ile  arkadaşıyla konuşmaya çalıştı. Defalarca bıçak darbesi alan kız kardeşine yaklaştı. Kanayan yaralarına mutfaktan temiz havlu alarak bastırdı. Elini tutup;
" Kardeşim..." Alpaslan yanlarına gelmişti . Kendi acısını unutmuş, kanayan yaralarına merhem olmaya çalıştı.
"Ağlama Çiçekçi Kız ruhumu artık özgür, sancılar içinde kalan bedenim hafifledi. Zaten bu dünyada  bana dardı."
"Yorma kendini Allah aşkına sus konuşma ne olur."
     Sustu ve bir daha hiç konuşmadı. Diller kilitlenip acıları kendiyle birlikte toprağa gömüldü. Gökteki yıldız'ı kayıp düştü toprağa. Gencecik beden yok olup gitti. Karanlığa gülen gözleri güneş gibi parlayan ışığını söndürdü. Vücuduna ağır gelen geçmişini izleri silindi. Karanlığa bakan, önüne göremeyen genç kız, son yolculuğuna uğurlandı.
       Aysima olanların şokunu üzerinden atamamıştı. Ambulans geldi sağlık görevlileri nabzına baktılar müdahale yapılmadı. Çoktan ölümü kabullenip gitmişti. Yüzüne örtüldü. Çiçekçi Kız bir umuttur bekliyordu. Yüzü örtülünce bir çığlık kopardı. Beklediği ümit yerini dipsiz kuyulara bırakmıştı. Canı yanıyordu "Gözden benim kardeşim bir şey yapın durmayın."
Sağlık görevlisi konuşmaya başladı. "Üzgünüm keşke elimizden bir şey gelse öyle anlar var ki zamanı geri almak istiyoruz, fakat kader işte anı yaşıyoruz. Başınız sağ olsun."
"Ne demek ya başın sağ olsun? Doktoru yumrukladı. Alpaslan sarıldı.
" Bırak beni Alpaslan bırak duymuyor musun ne diyorlar, başın sağ olsun kız kardeşini öldü diyorlar, doktorsun sen bir şey yapın hayata döndürün. Gerekirse kanımı al, canımı al ama yaşasın."
      Saçlarını okşayarak;
" Geçti sakin ol gidenin geri getiremeyiz. Gördün mü hiç gidenin geri geldiğini?
Bu yolun geri dönüşü yok. "
" Ne demek ya öldüm benim yüzümden, beni kurtarmak istedi. O çakı bana gelseydi keşke gözlerimin önünde defalarca bıçaklandı."
       Alpaslan yüzünü avuçlarının içine alıp
" Suçlama kendini böyle olacağını bilemezdin ki kendini yüklenmeyi bırak, Zamanı gelince bizde sevdiklerimizi bırakıp gideceğiz biliyorum kabullenmek zor geliyor başka çaremiz yok.  Zaman acıların en      iyi ilacıdır sadece sabır göstermeliyiz."
   Sağlık görevlileri Gözde'yi ambulansa alıp gittiler. Çiçekçi Kız;
" Kardeşim benim..." ambulansın peşinden koştu.

  ⏳Küçük yaşta üvey babasının tacizlerine   maruz kalan genç kızın hayatına   tutunamayışını , en önemlisi geçmişini hatıralar acı   ile ölüp gidişi . kendi ile beraber gökteki yıldızı ile toprağa düşüyor . Gerçek hayatın ta kendisi . kadın cinayetleri dünyanın derdi oldu . biz kadınlar evlatlarımızı düzgün değiştirelim , benim oğlum yapmaz demeyin yapar yapmaz diyerek oynanan maça 1-0 yenilgiyle başladınız . Biz kız çocuklarımızı güçlü yetiştirelim . HAYAT uzun ömür kısa her daim yanında bulunamıyoruz... ⏳

        AHENK 🦋Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin