Güzel kız deniz kenarına inmişti. Güneşin kızıl rengini denize yansımıştı. Sahil kenarına kendilerine atan insanlar çılgınca eğleniyor, dans ediliyor, yüksek sesle çalan müzik insanın ruhunu okşuyordu. Kıyıya vuran sessiz dalgalar ahenkle dans ediyordu. Denizde yüzenler serinlemek istiyordu . Aysima kıyafetlerle birlikte kendini denize bıraktı.
Gözde patronundan izin alıp arkadaşının yanına inmişti. Fincan şeklindeki termosla sıcak çikolata hazırlamıştı. Aysima çok severdi. Aysima'yı uzaktan görünce seslendi; "Çiçekçi Kız!"
Sese doğru yöneldi.
"Çiçekçi Kız demek sen görürsün beni ıslatmak neymiş, " duraklayıp arkadaşın gelişini bekledi.
"Baksana ne getirdim."
"Sıcak çikolata..."
"Evet şifa olsun."
Kahkaha attı. Birkaç saat önce isyankar kız gitmiş, yerine bambaşka kız gelmişti. Yabancı kızları göz hapsine almıştı.
Samimiyetleri kendi arkadaşı ile olan samimiyetleri aklına geldi.[Bir insanın sığınacağı liman olmalı isteyince gidebileceği, kalbinin kapılarını sonuna kadar açabileceği, gemi kıyıya vurunca kendini güvende hissedeceği, bir liman...]
Sıcak çikolata bitmiş Aysima iş başındaydı. Deniz suyunu arkadaşına serpti. Gözde:
"Sen görürsün şimdi."
" Dur yapma yaaa."
İki çılgın arkadaş iyice ıslanmıştı .Gayet yorucu günün ardından kumların üzerine sırt üstü uzanıp yıldızları izlediler.
"Gözde bak yıldız kayıyor."
"Hani nerede ben göremedim."
"Bak şurada sağına bak."
"Aaaaa evet gördüm."
"Dileğini tut."
"Ben tuttum bol bol aşk diledim."
Yabancı içinden söylenerek tekrarladı.
"Bol bol aşk demek güzel kız, artık sizi rahat bırakmalıyım fazla özele girmekte olmaz değil mi." deyip dürbünü elinden bırakıp arabası ile sahil kenarına indi. Saat gecenin onu olmuştu. Evet gitme zamanı gelmişti. Bisikletine ilerleyen Gözde ;
"Haydi yarışalım sana kalan çürük yumurta."
"Ama bu haksızlık benden öndesin." "Fazla konuşma ayaklarını çalışsın pedallara kuvvet bebeğim."
"Bak bunun acısını senden çıkarırım ama."
Yabancı genç kızları gülümseyerek izledi. İçindeki heyecan her saniye artıyor meraklı gittikçe büyüyordu. Eve gelen arkadaşlar birbirlerine sarılıp iyi dileklerini sundular. Aysima :
"Efendim."
"Her şey için teşekkür ederim sen olmazsan nasıl atlatırdım onları."
"Bak şimdi kızdım sana, lafı bile olmaz sen benim olmayan kız kardeşimsin tamam mı? Bunu aklına iyice kazı."
Bisikletini bahçenin içine aldı. Evin kapısını açıp içeriye girdi. Aman Allah'ım ne gündü ama yoruldum banyoya girip düşünü aldı. Şortunu ve tişörtünü giydi. Çok susamış, mutfağa doğru yöneldi. Mutfağın camı caddeye bakıyordu.
Saçında havlusu vardı dolaptan soğuk suyu alıp tezgahın üzerine bıraktı. Mutfak dolabından da su bardağına uzandı havlusu bozulmuş, düzeltmeyi istediği an gözleri caddeye takıldı. Perdenin aralığından birinin kendini izlediğini fark etti. Perdeyi çekip camı açtığında görünürde birileri yoktu. Yabancı kendini kamuflaj etmeyi son anda iyi becermişti.
"Allah Allah birini gördüğüme o kadar da eminim ki herhalde göz yanılgısı." Yabancı;
" Oh be son anda görülmekten kıl payı kıyıdan döndüm. Her şey mahvoluyordu. İNŞALLAH korkutmamışımdır ? "
Arabasına binip oteline geldi. Alaçatı güzeldi her yerinden buram buram çiçek kokusu geliyordu. Daracık sokakları sıkı dostluklar sıcak dünyası vardı. Odasına gelip duşunu alıp havlusuna sarıldı. Bardağına şarabı doldurdu. Denize bakan kocaman camı vardı. Şehrin ışıkları yanıp sönüyor yanar döner ışıklar...
Bu hayat onu yıpratmıştı Bekleyenim olsun eve koşa koşa gidebilmem neden olsun istiyordu. Kalbimi fetheden ruhumu okşayan, her şeyden önce beni ben olduğum bu halimle kabul edecek biri olsun istiyordu, kocaman cam ekranda yansımasını gördü. Bugünkü yaşananları bir bir gözden geçirdi. "Aradığımı buldum galiba nasıl olacak?
Yaş farkı da var kız da çok güzel, boş hayaller aleminde yürüyorsun Alparslan. Gerçek olsa denemeye değer bence, kaybedecek fazla bir şeyim de yok."***Evet Canlar:
***Aşkta yaş farkı önemli midir ? Yoksa her şeye rağmen vazgeçmeden denemek mi gerekir. İçindeki kıvılcımla yaşamak ne güzeldir kim bilir. O kıvılcım bulunca kaybetmeyin olur mu? Eğer karşılıklı ise asla bırakmayın !...***
Yorum yapmayı, beğenmeyi unutmayın olur mu ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AHENK 🦋
Ficción General"Anne nasıl yaptın bunu nasıl? " Sana anne demeye bile utanıyorum. Sen babamın aşkına ihanet ettin. Her gece başka bir erkekle resmen kendini satıyorsun " " Kes sesini benden utanıyorsun öylemi. Kardeşin hasta ve nefes almasını istiyorum. Çıktığı he...