"Kimin gidip kimin kalacağına sen karar veremezsin, kaldı ki gidecek biri varsa o kişi de sizsiniz. Bana iyi bak senin yaşın kadar benim tecrübem var. Bebek bekleme yalanını kendin bile inanmazken bizim inanmamız budalalık olur. Ben Koray Kozcuoğlu senin sürüm sürüm süründürürüm. Varsayalım hamilesin o bebeğin kimden olduğunu mercimek tanesi kadar bile olsa öğrenirim. "
Nehir bir an düşündü olabilir miydi gerçekten, başladığı oyunu bitirmeliydi. Beyninde ki böcekleri susturup sakin kalmaya çalıştı. Kendine emin bir tavırla;
" Ben karşınızdayım istediğiniz doktora başvurabilirsiniz. "
Endişe içinde kıvransa da belli etmemeye çalıştı.
"Eğer söylediklerin asılsız çıkarsa seni ahlak davası açar, ahlaksızca suçlarım. Ben sizinle uğraşmam uğraştırırım. Alaçatı'da barınamaz, bütün pislik insanları peşinde salar kaçacak delik arar bulamazsın.
Şimdi evimden defol git!
" Şimdilik gidiyorum fakat yine geleceğim."
Dese de biran önce kaçıp gitmek istiyordu. Neyine güvenmişti Altay' ın geçmişine mi?
Yasenna olduğu yerde kalakaldı. Nefretse içindeki duygu, ateşler içinde canı neden yanıyordu. Kabuldü sevdiği adam aldatmıştı. Kendini sandalyeden kalktı ve eve doğru yürürken Altay arkasından gelip;
" Ben.... ben hiç bir şey...diyebildi. Sözünü el işaretiyle kesti arkasına bakmadan koşarak ilerledi. Açık saçları rüzgarla dans ediyordu. Altay arkasından koşup yetişip kolundan tuttu.
"ALLAH aşkına beni bir dinle!
"Neyini neyi dinleyeceğim o kadını nasıl koynuna alışını mı?
Yoksa bitmek bilmeyen saatlerinizi mi?
Aynı Altay'sın sen değişmeyen kadın düşkünü adamsın. Beni elde edemeyince, erkeksi duyguların güzel kız görünce dayanamadım. MADEM GİDECEKTİN, NEDEN GELDİN hayatıma kendine aşık ettin. Sevmek İlla dokunmak mı?
Dokunmadan sevemiyor mu?
Beni yine yanıltmadın teşekkür ederim. BENİ RAHAT BIRAK , KENDİNLE GURUR DUY, BENDEKİ SENİ ÖLDÜRMEYİ BAŞARDIN . Ben bu evden ayrılıyorum çocuğunla metresine yeni hayatında mutluluklar dilerim. "
Dinle beni bırak...
" Bırak bitti!
"Böyle bitemez bitmemeli bizim masalımız daha yeni başlamıştı.
" Yeter sus konuşarak daha fazla canımı yakma. "
Suratına tokat atmadan geri duramadı .Tarif olmayan yaşıyor o acıyla savaşıyordu. Tek düşüncesi bulunduğu mekandan bir an önce uzaklaşmak isteği dört bir tarafını sarmıştı. Mecburi evliliğe Cehennem simgesini kondurmuş yanılmış, asıl Cehennem içindeki şu anki acıydı. Evet aynı odada, ayrı yataklarda yatıyorlardı. AŞK KAVUŞUNCA AŞK OLMUYOR Kİ ZATEN . AŞK SABIR İŞİ SEVDİĞİNİN GELECEĞİ GÜNÜ BEKLEMELİ ,BURAM BURAM ÖZLEMELİYDİ.
Nefesini kesen kalp atışını hızlandıran adam, dağ eteklerinde yaban gülünü arama derdine düşmüş, elindeki GONCA GÜLÜNDEN olmuştu. Bu den de ki acı kavuruyor bedenini kara hançer kalbine kalbine defalarca saplanıyordu. Merdivenlerden çıkıp odaya gitmiş arkasından hızlıca kapıyı örtüp kilitlemişti. Altay kilitlenen kapı açılmayınca kırarcasına yumrukladı.
" Mavi kelebeğim aç kapıyı, idam mahkumu insana bile sorarlar son isteğin arzun nedir. Bir ömür boyu sensizliğe mahkum edecek beni son bir kez olsun dinle. O gece ait hiçbir şey hatırlamıyorum kendime geldiğim koynunda buldum. İsteyerek bilerek arzulayarak hiçbir şey yapmadım. Senin teninin kokusu bir kere silmiş üzerime başkasına yar demem diyemem. "
Yasenna valize birkaç parça eşya yerleştirmiş kapıyı açmıştı. Asel Hanım ve Koray Bey salonda gençleri izliyor gelinlerine hak veriyorlardı. Altay'ın yakarışlarına ciğerleri paramparça ediyordu. Son nokta koyulmalı gidene yol verilmeliydi. İlişki bitmişse nedeni sorgulanmamalıydı.
"Çekil yolundan!
" Hayır öldür beni öyle git. "
" Seni öldürmem neyi değiştirir ki yaşadığımız her neyse yaşanmamış olur muyuz. Beni öldürmekten beter ettin. Asla bir insana güvenemeyeceğim, sevgi duygusundan mümkün oldukça uzak dolaşacağım. Kalbimin kolunu, kanadını, budadın iflah olmaz. "
Altay yoluna çıkmış taştan duvar olmuş gövdesini siper etmişti. Salondan bir ses yükseldi.
" Altay bırak gitsin. "
Veliaht babasının cümlesine şaşkınlık göstermiş, Yasenna'yı ne kadar kolay gözden çıkarmıştı.⏳Aşk koymuşsa kafasına gitmeyi, Sonlandırmışa sevgiyi içinde. Beyninde bitirmişse seni,
Bir adım bile atmaz geri.
Ah yaralı yüreği...
Mesken tuttu yad elleri,
Kül oldu yanan yüreği.
Giden gitti unuttu seni...⏳
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AHENK 🦋
General Fiction"Anne nasıl yaptın bunu nasıl? " Sana anne demeye bile utanıyorum. Sen babamın aşkına ihanet ettin. Her gece başka bir erkekle resmen kendini satıyorsun " " Kes sesini benden utanıyorsun öylemi. Kardeşin hasta ve nefes almasını istiyorum. Çıktığı he...