Hayal Ve Gerçek🎑

19 1 0
                                    

   Yasenna peşinden koşup yakaladı kolundan tutup;
" Bekle bir saniye nereye gidiyorsun." "Nereye olacak polise şikayet edeceğim. Ya ben onu, ya da o beni öldürmeden içeriye tıksınlar . Bunu yıllar önce yapmalıydım her defasında annem engel oldu. Sarhoştur yaptı kızım, canı sıkkın iş bulamadı kızım, psikolojisi bozuk kızım. Sabredelim düzelecektir kızım. Kızım... kızım....kızım da kızım, başka bir şey yoktu. Bu adam düzelmedi gitti. Her defasında dibe vurup bizim canımızı yakmadan da geri durmadı. Bitti  artık bitti  sabrım kalmadı. Dayak yiyecek ne halim kaldı, nede vücudumda morarmayan tenim..."
" Tamam canım yanındayım birazcık  sakinleş gideriz şikayetimizi yaparız." "Sakinleşmem onu demir parmaklıkların arkasında görmeden  rahatlamayacağım. Bize bunca yıl  çektirmesinin  bedelini ödemeli." "Ödesin tabi gidelim gerekeni yapalım."
"İlçe emniyete gidip şikayette bulundular  Öfkesi hale geçmemişti.
" Onu Musalya Mahallesi'nin kahvehanesinde bulabilirsiniz. Olmadı kumarhanelerde, oda olmadı meyhanelerde babam olacak adamı bulana kadar buradan ayrılmayacağım."
    Koridora çıkıp sandalyeye oturdu. "Gitmeyeceğim burada onu bekleyeceğim. Görmeliyim onun çaresizlik nedir öğrensin güçlü olması güçsüzün üzerinde gücünü uygulayabilir anlamına gelmez, gelmemeli."
"Haklısın bunca yıl nasıl sabrettiğiniz."
"Eskiden alkolün  dibine vurunca arada bir yapıyor sabahlar özür dilemesini biliyordu.  Sanki özür dileyince acısı geçiyormuş gibi, annem babam demeye dilim varmıyor o adamı çok seviyor ve de kıyamıyordu. Gün gittikçe şiddetinin de boyutunu artırdı. Bitti artık bitti." "Tamam canım her şey güzel olacağını düşün öyle hayal et."
"Hayal o nedir nasıl kuruluyor."
      Bir genç kızın hayal kurma  kavramı elinden alınmıştı. Aradan bir saat geçmiş, elleri kelepçeli şekilde getirildi. Kızını görünce ;
"Sen demek beni şikayet eden. Burada çıkınca canını okuyacağım."
"Kelepçelisin bari polisin yanında yapma, kızını öldüresiye dönmüşsün yüzü morluklar için  de dışarıya çıkacağını mı düşünüyorsun? 
Öyle mi cezan uzaması için elimden geleni yapacağım. Nezarethanede kal sonrası nöbetçi mahkemeye çıkartılıp gideceğin yer malum. "
" Gördün işte gidelim artık. "
" Bitti mi artık yüzüm morarmayacak, dayaksız gecem olacak öyle  mi?
"Evet Elada bitti."
     İki arkadaş birbirlerine sarılıp evin  yolunu tuttular. Elada eve gelince  annesine olup biteni anlattı. Asya ne  diyeceğini bilemedi. Ağlaması mı gülsem mi ?
Yıllar önce hayaller ile kurduğu evliliği kabus dolu günleri geçirmesine neden olmuştu.  Yasenna  yanına kıyafet alıp evden ayrıldı. Odaya geldiğinde annesi camdan dışarıya, bembeyaz pamuk gibi yağan kar toplarını izliyordu .
"Anneciğim ben geldim."
"Kuzum geldin mi? geç  kaldın merak ettim."
" Annem Asya abla kocasından yine şiddet görmüş. Elada emniyete gidip şikayette bulundu. Ben de yalnız bırakmak istemedim.  Siz ne yaptınız kardeşim nasıl uyandın mı?
" İyi yapmışsın suçlular cezasını çekmeli, henüz uyuyor uyanmadı. Gel şöyle bir otur konuşalım. Artık böyle olmaz bizim bir yerden başlamamız gerekiyor."
      Kolundaki bilekliği çıkartıp Yasenna'nın avucunun içine koydu.
"Yarın ilk işin  bilekliği bozdurup  okula gideceksin. Daha fazla ertelemeye gelmiyor hayat kardeşin de iyi olacak.  Bir tanem ben inanıyorum bizi bırakıp gitmeyecek." "Annem çok şükür  karşımda seni görebildiğim."

⏳Hayat planladığımız gibi gitmiyor Hayal başka gerçek başka. Bakalım sonuç nasıl olacak...⏳

        AHENK 🦋Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin