Göçmen Kuşlar🐦

17 1 0
                                    

"Biliyorum zaman ikimiz de iyi gelecek ve inan sen bana çok iyi geldin. Hiçbir şeyimdin şimdi ise her şeyimsin. Sensin nefes alamaz gibi bir şey oldum. Bu duyguları daha önce yaşamadım nedense çok garip geliyor bana. Adı ne biliyor musun? 
Mavi kelebeğin yüzü avuçlarının içinde nefesi nefesine yansıyordu. Altay'da dayanılmaz bir his oluşmuştu fakat dayanmak son şansın iyi değerlendirmek zorundaydı. Aşıktı ve aşkı kabul olma yolunda ilerliyordu. Geceyi anımsatan bir hava vardı. Gözler birbirlerine büyülenmiş gibi bakıyor, genç kızın kalbi inanmıştı artık son şansı hak ediyordu. Ellerinin arasından geriye doğru çıkıp sonbahar olan köşeye doğru ilerleyip dökülen yaprakları dokundu.
Kurumaya yüz tutmuş yapraklar gerçeğini aratmamıştı. Denizin dalgaları bileklerine çarpıyor, gökyüzü deniz de yansıyordu.
" Çok güzel olmuş anlatmak istesem kelimeler kefaletsiz kalır en iyisi susmak."
"Gerçekten beğendin mi?
" Tabii ki beğendim, beğenmeseydim yine de beğenirdim emekle yapılan her şey güzeldir. Yeter ki iste Altay yaparsın baba parası seni nereye kadar götürebilir ki. Bir zamanlar benim de senin gibi lüks hayatım vardı. Bak şimdi ne haldeyim maddi kayıpların yerine koyabiliyorsun da manevi değerleri kaybedince yerini dolduramıyorsun hiç bir varlığı yerine koyamıyorsun. Özlüyorsun, arıyorsun ama bulamıyorsun. Yanlış atılan imza her şeyi bitirebiliyor. Hayat öyle düşündüğün gibi toz pembe değil sert bir kasırga her şeyi yerle bir etmeye yeterlidir. "
" Evet söylediklerinin doğruluk payı oldukça fazla yalnız unuttuğun bir konu var. Yarınlar belki hiç olmayacak dünü kaybettik, bugün bitti. Bize kalan sadece anı yaşamak ve biz geçmişte yapılan hataları konuşup zaman harcıyoruz. Ne kadar konuşsak da zamanı geri alamayız." "Geçmiş dediğin benim ANNEM... Anneme yapılan haksızlıklar!
Hiç mi düşünmedin oynattığın kadının içinde kopan fırtınaları, ne hissettiğini, duygularını, incinen gururunu için sızlamadı mı be adam. Oysaki çocuğunun ameliyatı için para biriktirmekti tek derdi. "
" Beni affet...diye bildi.
Mavi kelebek sözünü tamamlanmasına izin vermeden; "Altay yeter o da güzel olmuş tekrar teşekkür ederim. Gerçekten güzel olmuş duygulara gelince karmakarışık haldeyim. Ne hissedeceğimi, duygularımı özgür bırakıp bırakmamak arasında kararsızım. Hissiyatım hissiyatınla karşılık bulur mu bilemem. Tek bir şeyden eminim kolay olmayacak."
Odadan dışarı çıkarken salonda Kaan'la karşılaştı.
" Altay nerede beni yalnız bırakıp gitti. "
Kızgın ifade vardı yüzünde. Öfkesine yenik düşmüş, duyguları karanlıkta can çekişiyordu .Bir tarafı koşup sarılmak, diğer tarafı bağırıp çağırmak hakaret edip yerden yere vurmak istiyordu. Kaan'nın sorusunu umursamaz tavırla cevap verdi.
" İçeride...
Kaan hızlı adımlarla odaya doğru ilerleyip İçeriye girdi.
" Hayırdır birader Yasenna burnundan soluyor. "
" Olmuyor kardeşim ne kadar yaklaşsam o kadar uzağa gidiyor. Tamam bu sefer olacak diyorum kırılıp elimde kalıyor. Yanımda dokunamıyorum, dokunsam bile korkuyla yaklaşıyorum inciteceğim diye ödüm kopuyor. Varla yok arasında sanki, dokunsam bile sadece bedenine, oysaki ben ruhuna dokunmak istiyorum. "
" Sabır kardeşim sabır ve değişiklik olmasını istiyorsan ilk önce kendinden başlamalısın. Yasenna'ya kendi ayaklarının üzerinde durabileceğini göster. Neler yapabileceğini kurmuş olduğu ailesine nasıl sahipleneceğini, sorumluluk alabileceğini ispatla. Bak o zaman gör sana olan düşünceleri de bakış açısı da değişecek. "
" Galiba haklısın. "
" İşte bu benim kardeşim toparlan pes etmek sana göre değil. "

⏳Umutlara gökyüzün çizildi.
Kocaman ayı ve yıldızı olan. Sonbaharla süslendi yarınlar.
Özgür bırakıldı göçmen kuşlar...⏳

        AHENK 🦋Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin