🌬️Soğuk Ve Sıcak🌝

17 0 0
                                    

"Öyle mi ne bekliyorsun senin kucağına gelmesini mi? 
Bütün okulu annesini kullanarak rezil ettin. Belki de geleceğine ait hayallerini, senin yüzünden çöp olup gitti.  Senin dokunduğun bütün yeşil dallar kuruyor ve adam...
Arkadaşımı sana yedirmem. Şimdi defol git!
      İşaret parmağı ile kapıya gösterdi. Altay bir an düşündü. Aslında konuşulanlara  hakta verir gibi oldu. Güzel kıza duymuş olduğu   istek ve arzulamak duygusuna   engel olamıyordu. Etrafında kız yokmuş gibi takılıp almıştı.  Başlamış olduğu konu her ne olursa olsun yarım bırakmayı sevmiyordu.
"İlk söylediğin cümle var ya evet kucağıma kendisi gelecek mecbur. Şimdi gidiyorum ama yine geleceğim. Kafama taktım isem mutlaka alırım bilirsin."
"Evet biliyorum."
Bir adım ileriye çıkıp gözlerine öfke ile baktı.
"Sen  Altay Kozcuoğlu insanların duyguları önemsemeyen, bir araç olarak gören acımasız, duygusuz bir insansın. Kalbin nasır tutmuş işlenmesi için kazınması gerekli. Gün gelecek bedelini bir gün çok aşık olarak ödeyeceksin. O zaman kaybettiğin aşkı oturup ağlayacaksın."
       Altay alaycı gülüşüyle evden ayrıldı. Kar taneleri güneş ışıkları ile  yıldız gibi parlıyordu Gökten yıldızı kayan Aysima son yolcuğuna uğramıştı. Sabah olup vedalar yapılmış, soğuğuyla Alaçatı'yı eline almıştı. Evde hatıraları canlanıyordu. Her köşesinde ayrı bir gülücüğü, sevecen sempatik tavırları, yarınlara inat umutları kalmıştı. Üst kata çıkıp annesin odasına doğru ilerleyip, hatıralarına sarılmıştı.  Gençlik fotoğrafları duvarlar asılıydı. Gözyaşları ile bakıp fotoğraflarına dokunmuştu. Dudağınla  cümleler sıraya dilmişti.
"Ne kadar güzel misin annecim. Hayat dolu gülümsemende açan güller kıskanır. Açan gülünü doldurdular ben sensiz kaldım. Zamansız gittin ben şimdi  neyleyim. Nasıl nereden başlıyayım. Miniğimizi nasıl tedavisini yaptıracağım. Ah be annem sorumluluk ne zormuş. "
Ellerini eşyalara dokunarak yatağın yanında durun sehpa delmişti. Çekmeceyi açıp karıştırmaya başlamıştı. Eline katlı küçük bir kağıt parçasını gelmişti. Merak edip   kağıdı eline alıp katlarını açmaya  başladı.
    Açtığında başlık olarak "ADSIZ " yazıyordu. Okumaya başladı. Gözyaşlarını sel olup akmıştı.  "Yaşantısı ne zormuş  insanlar bakamayacağı çocukları neden dünyaya getirir."
Koray bey korumasının vermiş olduğu adrese gitti. Bahçeden içeri adımını attı. Zile basıp kapının açılmasını bekledi. 
     Yasenna zil sesini duyunca üst kattan  ağır adımlarla ilerledi. Kapıyı açınca yabancıyı görünce şaşkınlığını gizleyemedi.
" Merhaba Yasenna  hanım."
Kül Kedisi şaşkındı. Tanımadığı bir adamdı  evinde ne işi vardı. Korku ve acı birbirine karışmış bakışlarına yansımıştı. Koray bey gözlerinin ev sahibine hapsederek konuşmasına devam etti.  Narime sevecen ses tonuyla:
" Ben Erva hakkında sizinle konuşmak için geldim. İçeriye alacak mısınız."
"Pardon şaşkınlığıma verin. Tabii ki buyurun."
Sulu gözlerini kurulamaya çalıştı. Islak yanaklarını elleriyle sildi. Evde zemheri havası esiyordu. Evin içi dıştan soğuktu. Koray bey aslında halini de üzülmüştü. Yabancı bir insandı yaşlı gözlerini sebebini merak ediyordu.
     İçeriye geçip ayakta bekledi. Üzerinde kalın kıyafetler olmasına rağmen üşüdüğünü hafifte olsa teni hissetmişti. Ev sahibi çekingen tavırla ;
" Buyurun lütfen."
Koray bey gösterilen koltuğa oturup konuşmaya başladı.
"Yasenna  hanım beni tanımıyorsunuz. İsmim Koray iş insanıyım size bir teklif ile geldim." Kendi kendine mırıldandı.
"Bu aralar teklifle gelen gelen." "Anlamadım."
"Yok yok size  söylemedim. Sözünüzü kestim özür dilerim, sizi dinliyorum."
"Açık ve net konuşmayı seviyorum. Kardeşinizin hastalığını biliyorum. Yardımda bulunmak istiyorum. Hastane masraflarını üstlenirim ama benim de sizden bir ricam olacak."
     İçinde karmakarışık duygular oluşmuştu. Sevinsem mi üzülsem mi bilemedi. Cümlenin sonu nereye gidecekti çok merak ediyordu. Kurtaracağı bir hayatta karşılık teklifi ne olacaktı. Merakla bekliyordu. "Benim oğlumla evlenmeniz istiyorum Maddi imkanınız her daim elinizde olacak. En azından  buz gibi evde yaşamak zorunda kalmayacaksınız. Kardeşiniz hayat bulacak. Ben de iki kız evlada sahip olacağım. Erva'nın bütün eğitimin üstleniyorum. Senin yarım bıraktığın okul eğitimini alarak tamamlayıp kaldığın yerden devam edeceksin. Yaşantınız boyunca kimseye mecbur kalmaksızın sürdüreceksin. "
" Yani diyorsunuz ki kardeşinin hayatına karşılık senin hayatın. "
" Öyle düşünmeyin lütfen. Ben kendime kız evladı oğlumu eş  adayı arıyorum. Senin söylediğin ve benim söylediğim farklı. "
" Hayır değil bana diyorsun ki bu buz gibi soğuk odalardan çık benim cehennemime gel. Biri soğuk diğeri sıcak, sizin gözünüzde yaşamak. Benim gözümde ölmek, özgürce yaşamak diyorsunuz ama benim kurallarımla. Evren sizin kurallarınız ile düzenlenmiş gibi konuşuyorsunuz. Benim vereceğim cevaptan bu kadar eminsiniz ki... "

        AHENK 🦋Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin