Yıkık Sandal🌪️

17 0 0
                                    

"Canım benim mecbur değilsin mutlaka başka yolu vardır."
"Yok işte yok Allah kahretsin ki yok... Olsaydı annem şu anda yanımda olurdu kara toprakta değil. Bir insanın hayatı kısa sürede bu kadar çabuk mu yerle bir olur. Nerede hata yapıldı anlamıyorum çıldıracağım. Allah'ım bir yandan kardeşim hayatı, bir yandan Koray Bey diğer taraftan Altay. " 
" Altay mı ne anlama geldi. Geçen Aysima ablanın öldüğü gece hastane dönüşü geldi. Seni sordu uyuyor dedim. İmalı imalı konuşup sonra anlatmadığı mı?
Neyi anlatmadı mı dedim .Arkadaşlarımızı sorguladı."  bir teklifle geldi. Kendi ekosundan beni incittiğini fakında değildi. Kendi canından başka bir canı umursamıyor. Mertlik yapıp gece yarısına kadar düşünmem için mühlet vermişti. Zaman dolunca cevaptan emin şekilde gelmiş demek."

" Bayağı bayağı bir emindi. Kuzum Koray Bey'in oğlunu merak etmiyor musun?
"Hayır etmiyorum etsem bile ne değişecek. Ticaretten ibaret bir evlilik sadece kağıt üzerinde ibaret."
"Bu cümleyi Koray Bey mi söyledi." "Hayır ben söylüyorum."
"Nasıl bu kadar emin konuşabiliyorsun. İstersen dikkatli aynaya bak. Güzelini farkına var. Koray Bey bu evlilik teklifiyle geldi. Çünkü kendine layık gelin adayını bulamayacağını biliyordu. Güzel, kararlı ve çalışkan, efendi her şeyden önemlisi oğlunu adam edecek karakter arıyordu buldu. Sana dokunmadan evliliğinizi öldürebilecek adam tanımıyorum. Koray Bey'in oğlu mu asla yapamaz. Sana dokunmadan bir gecede öteye geçemez. "
" Eleda aklımla oynama. "
" Gerçekleri söylüyorum arkadaşım. Nerede nasıl olursun ol bir telefon kadar yakınındayım. "
" Teşekkür ederim iyi ki varsın."
" Sende canım sende iki arkadaşımsın."
İki arkadaş sımsıkı sarıldı. Yasenna yarından sonra günlerini, evleneceği genci merak edip etmediğini ne hissedeceğini bilmiyordu. Ortada bir gerçek vardı. Kalbi başkasına aitken başka biriyle evlenmek tam bir saçmalıktı. Gerçekleri kabul etmese de Eleda'nın haklı olduğunu biliyordu. Zor günler bekliyor, farkındaydı ve mecburdu katlanmak zorundaydı. Erva için yapılan teklifi kabul etmekten başka şansı yoktu. Koray Bey babacan adama benziyor belki bir umut babasından en azından ahlakından almıştır diye ümit etmişti. "Eleda bir şey dikkatimi çekti." "Dikkatini çeken nedir."

"Altay'a olan nefretin ne oldu aranızda öfkeni bu den de kazanacak ne yaptı. Bir şey olmuş bana anlatmıyorsun."
Ela da önüne baktı artık ona karşı bir duygusu kalmamıştı. Evlenecek kişinin de Altay olduğunu bilmiyordu. Bu durumu nasıl anlatabilirdi ki arkadaşının delikanlıya kaşı zarfı olduğunu düşünüyordu. Yarınını etkilenmeyecek şekilde anlatmalıydı. "Öncelikle söyleyeceklerim maziye dayalı şu an kesinlikle duygum yok. Sana yaklaşımına kızıp öfke duymama neden oluyor. Toyluk zamanlardı . İki yıl önce üniversiteye başladığım ilk haftalardı. Baba sevgisinden mahrum kalan kız çocukları yaklaşılan sevginin menfaatini fark etmiyor.
İnsan işte aldanıyor aşıktır diyor tutulduğunu düşünüyor ama o işler öyle olmuyor. Bir bakmışsın ki her şeyi alabora olmuş, sandal yıkılmış su almaya başlamış, okyanusun derin sularında boğulmaya terkedilmiş. Kaderinle baş başa bırakılmışsın. Altay için her şey güllük gülistanlık olan bana olmuştu. İlk dönemlerde kabullenmem mümkün olmadı. Onun mutluluğuna karşılık benim mutsuzluğum silkelenip kendime geldim. Çok şükür zor olmadı, sevgiyi açlık çok kötü bir duyguymuş onu öğrendim. Ama ben takılıp kalmadım takılıp kalan mutlaka vardır.

⏳Sevgi açlığı öyle bir duygudur ki, yerini başka bir duygu ile doldurulamıyor. İnsan sevgi açlığı yüzünden kalp yanlış insanlar meyilli olabiliyor. Sevgi, aşk, mutluluk bu duydukları basit değiştirip duygusuz hale getirip insanların inançlarını yok etmeyelim lütfen...⏳

        AHENK 🦋Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin