"Ne yaptın anne böyle yeter, kendine zarar verdiğin yüklenme bu kadar. Gün geçtikçe tükeniyorsun bize de kendine bunu yapma sana ihtiyacımız var. Hadi kalk lütfen."
Kolundan tutup ayağa kaldırdı.
"Gel salona geçelim pansumanın yapayım."
"Hayır duşa girmek istiyorum, bana izin verir misin?
Kendime geleyim."
"Tamam ama geç çıkıp beni merakta bırakma."
Bağrına oturmuştu söyleyemedikleri bağıra çağıra anlatamadı kızına konuşamadı. Kaçamak bakışları yaptığı ayıbı örtmesinde yardımcı oluyordu sanki gözlerini kapatıp açtı.
"Evet olarak kabul ediyorum annem." Yasenna dışarıya çıktı. Annesinin odasına geçip kıyafetlerini hazırlayıp elektrik sobanın karşısına koyup ısıtmaya çalıştı. Aysima banyodan suyun altında hıçkıra hıçkıra ağladı.
Su sesi ağlayışlarına eşlik ediyor, sesini sesine hapsetmiş saklıyordu. Eline aldığı lifle vücudunu çitliyor derisinin bedeninden ayırıyordu. Duru su rengi al olmuş, gücü kalmamış yaşananların altında kalmış ezildikçe eziliyordu. Banyodan çıkıp vücuduna havlusunu sarıp kanayan elinde el havlusu ile sardı. Salona yürüdü Yasenna ayağa kalkıp annesini koltuğa oturdu. İlk önce elini pansuman yapıp kıyafetlerini giymesi için yalnız bıraktı. Aysima giyinip çantasındaki iğrenç parayı eline alıp kızına uzaktı.
"Parayı al bebeğim hastaneye git ücreti yatır tedaviye devam etsinler. Sabah aradılar ücreti yatırmadığımız takdirde tedaviye devam edemeyeceklerini söylemişlerdi."
Parayı eline aldı .Hesap sorar gözlerle annesine baktı.
" Bakma öyle İstanbul'da hatırı sayılan dostlardan aldım. Hadi kızım durma git şimdi. "
" Anneciğim para olmazsa kardeşimi ölüme terk edecekler öyle mi?
Allah kahretsin bu adaleti... "
" Hadi durma git şimdi."
Güzel kız parayı alıp dışarıya çıkıp durağa doğru ilerledi. Hava kararmış Pamuk Prenseslerini dökmeye hazırlanıyordu. Sert rüzgar kara gözlere tokat gibi çarpıyordu.
Hafif dalgalı siyah uzun saçları, fındık burnu, kırmızı renkli belirgin dudak hatları ve canlı ten rengi vardı. Yüzünde hiçbir makyaj ürünleri yoktu. Spor giyinen genç ve güzel kızdı. Servise binip Hastane önüne indi. Hastane girişinde Altay ile karşılaştı göz göze geldiler. Yasenna bakışlarını kaçırıp yan tarafa geçip yoluna devam etmek istedi. Altay izin vermeyip önüne geçti.
"Çekil önümden."
Küstahça konuşmaya hazırlanıyor, her cümlesi acıyan kalbine çivi gibi çakılıyordu.
"Dur bir saniye sen bu hastaneye girebilecek kadar zengin misin de ben mi bilmiyorum."
"Çekil önümden senin saçmalıklarını dinleyecek vaktim yok."
Yana kaydı Altay yine izin vermedi. "Hey bir saniye kolundan tuttu öyle kolay kaçamazsın benden."
Kül Kedisi dokunsalar ağlayacak gibiydi. Kendini zor tutuyordu gözbebekleri gözyaşlarıyla dolmuştu. Altay'ın gözlerine bakmaya cesareti yoktu. Çok garip sıcak bir kucak arayış içindeydi başını göğsüne dayayıp ağlayacak sıcak bir kucak. Farkındaydı Altay'dan böyle merhamet beklemek saçmalıktı. Ne kadarda kaçsa hayat karşısına çıkarıyor her ne kadar bedeni ondan uzaklaşmak istese de ayakları Altaya doğru yürüyordu.
Başını eğik bir şekilde konuşuyordu. Güçsüzlüğünü görmesini istemiyordu. Bir nefeslik alan kalmış, güzelin kokusu Altay'ın nefesindeydi. Yasenna'nın saçlarının kokusu burnuna geldi. İstemsiz şekilde kokladı. Koklamaktan kendini alamıyordu. Kül Kedisi geriye çekilip kolunu bıraktırıp konuşmadın yoluna devam etti. Altay arkasından baktı. Duygularınız esiri olmuştu.
"Oğlum neler oluyor sana kendine gel."
deyip yanaklarına vurdu .
"Bakalım Kül Kedisi'nin ne işi varmış hastanede öğrenelim."
Yasenna vezneye gidip ücreti yatırdı. Fakat parası hepsini ödemeye yetmemişti. Güzel doktora konuşmak için odasının yönelip kapısını çaldı. "Gelin..."
Kapıyı açıp içeriye girdi.
"Buyurun Yasenna hanım."
"Ücreti yatırdım."
Devamını getiremedi boğazını temizleyip kısık sesle konuşmaya çalıştı.
" Biraz da eksik tedaviye devam edeceksiniz değil mi?
Doktor beyin içi acımıştı. Vicdanlı ve de mesleğinde başarılı insandı. "Tamam kızım eksiğini ben tamamlayacağım kardeşin bu kapıdan sağlıklı bir şekilde çıkacak emin ol. İlik nakli gerekebilir birinci dereceden akrabaları testten geçirip olmazsa uygun ilik arayacağız. Her şeye hazırlıklı olabilmek için test yaptırmak isterseniz eğer hemen yapalım. "
" Tamam kardeşimin görmem mümkün mü?
"Tabii ki yanız içeriye giremeyiz biliyorsunuz sizde."
Basını önüne asarak odadan dışarıya çıkıp laboratuvara doğru ilerledi . Altay Doktor Bey'in odasına gelip
" Dr. Fuat demek ne işin olabilir ki Fuat hocayla."
Peşinden gidip laboratuvara doğru yürüdü.⏳Şımarık ve zengin ailesi sevgisinden mahrum bir genç. Her şeyi parasıyla satın alabileceğini düşünen bir beyin. Beynini sadece çıkarına çalıştıran, Kalbinde güzelliklere ait hiç bir duygusu olmayan beden...⏳
***Bakalım daha neler olacak öğrenmek için takipte kalmanız yeterli diğer arkadaşlar...***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AHENK 🦋
Ficción General"Anne nasıl yaptın bunu nasıl? " Sana anne demeye bile utanıyorum. Sen babamın aşkına ihanet ettin. Her gece başka bir erkekle resmen kendini satıyorsun " " Kes sesini benden utanıyorsun öylemi. Kardeşin hasta ve nefes almasını istiyorum. Çıktığı he...