Saatler durmuş sanki zaman ilerlemiyor olduğu yerde bir ileri bir geri gidip duruyordu. Kafasındaki tilki gibi dolaşan düşüncelerini boşa dökse dolmuyor, doluya dökse de almıyordu. Kapı zili ile kendine geldi, Koşarak kapıyı açtı gelen Gözde idi. "Beni bu kadar heyecanlı beklediğini bilseydim erken gelirdim."
"Yaaaa dalga geçme lütfen."
"Bu gün ne oldu sana aklım sende kaldım."
"İçeriye girip kapalı ortamda oturmak istemiyorum. Odalar üstüme üstüme geliyor bahçede otursak olur mu?" "Olur tabii kuzum. Allah aşkına bana söyler misin neler oluyor?"
" Gözde'm inan ben de bilmiyorum. Kafam allak bullak, göğsün burası tam ortası sıkışıyor ayaklarım tutmaz oluyor, nefesim bana yetmiyor. Sol yanım ağrıyor, sancılanıyor sanki hançer saplamış gibi kanıyor."
" Hadi kalk doktora gidiyoruz."
" Doktor çare bulamaz. "
Gözlerinden yaşlar süzüldü. Çok garipteki uzun yıllar sonra ilk kez ağlıyordu Gözde'nin bakışları değişmiş yıllarda oturup kalktığı arkadaşını tanıyamaz olmuştu.
" Sen sen ağlıyorsun ! Ne oldu neden ağlıyorsun? "
" Ben aşık oldum galiba... "
" Aşık mı oldun kime?"
"Şey ben de bilmiyorum doğrusu tanımadığım bir insan. İlk kez gördüm."
"Yok yok şaka olduğunu söyle bana." "Hayır çok ciddiyim bugün kafeye gelen yabancıya kalbimi kaptırdım kalbimi geriye de vermiyor, benim yan tarafı kiralamış İstanbul'dan tatil için gelmiş."
"Arkadaşım saçmalama adamı tanımıyoruz evli midir bekar mıdır ? bilgimiz yok kaldı ki bizden oldukça yaşlı duruyor kabul ediyorum bakımlı adam fakat bakımlı olması bu gerçeği değiştiremez."
"Gözde anlamıyorsun benim kalbim fena tutuldu. Aklım gözlerinde kaldı. Yaşı umurumda değil yeter ki evli olmasın. Bir kıvılcım olsa inan bana koşa koşa giderim. Aşk bu engel tanımıyor varsın duvarlar olsun arkasına yeter ki Alparslan olsun. Örülmüş duvarları yıkar geçerim." "Delisin sen bak arkadaşım üzülmeni istemem benim en kıymetlimsin. Senden başka kimsem de yok. Kuş yuvadan uçacak demek ki..."
"Haydi gel çimenlere uzanıp yıldızları izleyip hayal kuralım."
"Bana uyar ama önce çayımızı içelim."
İki arkadaş çimenlere uzanıp yıldızları izlemeye koyuldular. Aysima'nın aklında yabancı vardı. Gökyüzünde yıldızların üzerinde dans ediyor ;etrafında ışıl ışıl parlayan yıldızlar ,yanlarından geçen Kutup yıldızları geride ne kadar yıldız varsa , aşklarını kıskanıyor imrenerek bakıyor uzun sarı saçları, masmavi olan deniz gözleri, dar vücut hatlarını oturmuş mini pudra pembe elbisesi... Eller kenetlenmiş gözler sadece gözlerde aşklarına eşlik eden gezegenler, güzel kızın yüzünde hafif gülümseme başka bir alemde, farklı bir dünya mutlulukla biten masal...
Gözde arkadaşına göre daha gerçekçiydi. Kendi dünyasında güzel onu mutlu eden hayaller yoktu. Ne zaman gözlerini kapatsa üvey babasının günler süren tecavüzü, tacizleri aklına geliyordu. Sonra annesinin elinde kanlı bıçak, şerefsiz kanlar içinde yerde yatıyor oda kan gölüne dönmüş, annesinin yere yığılışı:
" Affet kızım beni bu çirkinliği sana yaşattığım için, hayallerini umutlarını bir çiçek gibi soldurduğum için bebeğim..." Polislerin gelişi annesini kelepçeleyip gidişi on yaşındaki çocuk için kolay değildi. Ambulansın gelişi şerefsizin cenazesini kaldırılışı. Vedanın çok görülüşü. O günü hiç unutamamıştı . Annesinin polis arabasına binip gidişi:
Annesi son bir vedayı hak ediyordu. Polis arabanın arkasından koşuşu anne diye feryadı arabayı durdurmasına neden olmuştu.
Annem diye seslenişi son defa anne sıcaklığı, son bir öpücük...
"Annem affet bu yaşananlar benim yüzümden affet beni."
Durmadan aynı cümleleri tekrarlıyordum. Ben farkında değildim. Annem kelepçeli elleriyle yüzümü okşadı.
"Kızım sen affet beni bu koca dünyada yapayalnız bıraktım seni."
O günü hiç unutamadım. Ana kız için son vedaydı.
Sonrası yetiştirme yurdu buz gibi soğuk odaları. Bir sonraki adım annesinin taş katı kesilmiş kefenli bedeni.⏳Yaşayan bilir annenin acısını,
Yaşayan bilir ailenin sıcaklığı olmadan yaşamayı.
Yaşayan bilir sessiz çığlıkların feryadını:
Yaşanan hiçbir gün geri gelmeyecektir.
Telafisi de yoktur bu hayatın ⏳***Ne kadar acıdır ki genç kızın hayali yaşananlardan ibaret, kaybolup giden bir dünya...Merhaba arkadaşlar bölüm hakkında düşüncelerinizi alım .Beğeni yapmayı unutmayalım...***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AHENK 🦋
Ficção Geral"Anne nasıl yaptın bunu nasıl? " Sana anne demeye bile utanıyorum. Sen babamın aşkına ihanet ettin. Her gece başka bir erkekle resmen kendini satıyorsun " " Kes sesini benden utanıyorsun öylemi. Kardeşin hasta ve nefes almasını istiyorum. Çıktığı he...